SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zegt ze dat niet dagelijks dan?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zou ze niet pikken denk ik... krijg ik weer dat 'doe normaal gek' gedoe
Wtf. Waarom zou je geen foto's van elkaar aan de muur hebben hangenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zou ze niet pikken denk ik... krijg ik weer dat 'doe normaal gek' gedoe
Hihi, zit je nog steeds dwars héquote:Op zondag 28 maart 2021 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Die stomme klok kan nu toch ook wel uit de OP?
Van 60X80 ja?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf. Waarom zou je geen foto's van elkaar aan de muur hebben hangen
Volgens mij begin ik er nu pas over?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi, zit je nog steeds dwars hé
Zomertijd bedoel ikquote:Op zondag 28 maart 2021 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik er nu pas over?
Ik snap hier echt geen reet van eerlijk gezegd. Maar uurtje minder weekend doet me niks hoor.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uurtje minder weekend?
Laat maar
Oh dan waren het anderen die er zoveel issue mee haddenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap hier echt geen reet van eerlijk gezegd. Maar uurtje minder weekend doet me niks hoor.
Oooohquote:Op zondag 28 maart 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dan waren het anderen die er zoveel issue mee hadden
Ga je heel hard rennen ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we dat ene verloren uur samen inhalen?
mehquote:Op zondag 28 maart 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we dat ene verloren uur samen inhalen?
Zou wel een van je leukste uren ooit zijn en daar hoef je niet eens die lelijke kleren voor uit te trekken.quote:
Dank je.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening stuurt kaarsjes en rode wijn
Je weet helemaal niet wat ik aan heb johquote:Op zondag 28 maart 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel een van je leukste uren ooit zijn en daar hoef je niet eens die lelijke kleren voor uit te trekken.
Iets met Coca Cola of flamingo's toch?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat ik aan heb joh
Dacht dat je diet flamingo leuk vond?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets met Coca Cola of flamingo's toch?
Ja vind ik ookquote:Op zondag 28 maart 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat je diet flamingo leuk vond?
Het is wel tijd (hihaho) voor wat anders ja.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Die stomme klok kan nu toch ook wel uit de OP?
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel tijd (hihaho) voor wat anders ja.
Ken ik net betalen wel denk ik, wat voorn kleur wil je?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
UItstraling zou die flamingo badjas super graag willen hebben [ afbeelding ]
hij is alleen in wit met rozequote:Op zondag 28 maart 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken ik net betalen wel denk ik, wat voorn kleur wil je?
Koopt er 15.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/anna-field-badjas-pink-an681p036-j11.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |