Was mooi geweest met hem erbijquote:Op zondag 28 maart 2021 17:55 schreef Sabata het volgende:
Lol, Hulkenberg net: "En dat heeft die Red Bull een probleem. Zulke problemen had ik graag."
Nee, Mercedes heeft veel hogere slijtage dan de Red Bull.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef fietsie het volgende:
Nu ben ik t ff kwijt; nu -moet- max toch nu naar binnen voor ook hard, want hij krijgt t never voor elkaar om 22+ seconden te houden en dan naar rood te gaan?
Veel mensen hadden het resultaat van de race 10 rondes geleden al bepaald dus ik dacht: laat ik het maar eens opnoemen.quote:
Ik ben trots op jequote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef Zipportal het volgende:
Een topic op mijn naam. Ook weer afgevinkt voor dit seizoen.
Maar max moet toch nog een keer vanwege t regelement?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nee, Mercedes heeft veel hogere slijtage dan de Red Bull.
HAM moet gewoon méér stops maken
Lewis gaat geen 26 rondjes halen op die hard, zijn vorige waren in 15 al compleet opgefikt. Dus die gaat een 3 stopper doen.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef fietsie het volgende:
Nu ben ik t ff kwijt; nu -moet- max toch nu naar binnen voor ook hard, want hij krijgt t never voor elkaar om 22+ seconden te houden en dan naar rood te gaan?
Max rijdt tenminste nogquote:
Heeft ook even tijd nodig en gisteren gewoon pech. Maar denk dat hij zich echt wel kan mengen in de podium gevechten de komende races.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef StephanL het volgende:
Perez doet het wel beter dan zijn voorgangers volgens mij
ja, maar hij moest sowieso 2 stops makenquote:Op zondag 28 maart 2021 17:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar max moet toch nog een keer vanwege t regelement?
quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef Zipportal het volgende:
Een topic op mijn naam. Ook weer afgevinkt voor dit seizoen.
Ja komt nog wel, maar het zal er 1 minder zijn dan Mercedes tegen einde van de racequote:Op zondag 28 maart 2021 17:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar max moet toch nog een keer vanwege t regelement?
Max moet nog steeds stoppen. Voor soft of hard omdat hij nu twee keer mediums eronder heeft gehad.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nee, Mercedes heeft veel hogere slijtage dan de Red Bull.
HAM moet gewoon méér stops maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |