abonnement Unibet Coolblue
pi_8128905
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:22 schreef EggsTC het volgende:
Ik denk dat meditatie jouw goed zou kunnen helpen, DarkElf.
doe ik al jaren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8128909
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:20 schreef DarkElf het volgende:
nu 26, gelukkig getrouwd , fijn huisje, lieve vrienden. fijne huisdieren

maar verder?

nog steeds aan het rommelen met medicijnen, psychiaters, ga wéér in therapie , weer een jaar van vechten, een jaar van verdriet en een moeilijk jaar, maar ja het is goed voor me.

contact met mijn moeder is slecht, herinneringen aan jeugd nog slechter, pijn, verdriet en woede zijn nog aan de orde van de dag.

evenals angst, paniek, somberheid.

*zucht*


Gefeliciteerd oudje
pi_8128912
quote:
Op maandag 27 januari 2003 08:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben boos nu ik dit lees .
BP, als je dit leest, hopelijk ben je niet kwaad op me omdat ik je gisteravond gebeld hebt. Daar zit ik nu wel ff over in omdat ik niet meer helemaal zeker weet of dat wel zo goed was om te doen. Hoedanook, ik hoop echt met mijn hele hart dat je niet kwaad bent, want ik vind je ontzettend lief, en ik hoop dat je je weer wat beter gaat voelen vandaag. .

En verder: je pakje is op de bus.

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_8128916
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

doe ik al jaren


Ok, sorrie
Lambo of Rekt
pi_8128924
quote:
Op maandag 27 januari 2003 09:19 schreef Faithy het volgende:
Gefeliciteerd DarkElf (was toch vandaag??? )

Heb nauwelijks geslapen, en heb zo een Cito Luistertoets Engels die erg zwaar meetelt...
Nu is Engels nooit een probleem, maar ik ben toch wel zo brak...

bah....

tot later...


Heb ik ook net gemaakt die luistertoets. Ik vond m te doen, hopelijk ging ie bij jou ook een beetje redelijk. We zitten in hetzelfde schuitje btw, allebei eindexamen doen terwijl je hoofd er niet echt bij zit.
It's my party and I'll cry if I want to.
  maandag 27 januari 2003 @ 10:25:09 #106
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8128928
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:23 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

BP, als je dit leest, hopelijk ben je niet kwaad op me omdat ik je gisteravond gebeld hebt. Daar zit ik nu wel ff over in omdat ik niet meer helemaal zeker weet of dat wel zo goed was om te doen. Hoedanook, ik hoop echt met mijn hele hart dat je niet kwaad bent, want ik vind je ontzettend lief, en ik hoop dat je je weer wat beter gaat voelen vandaag. .

En verder: je pakje is op de bus.


Was jij dat? . Ik heb niet echt uitgezocht wie het was .

Nee helemaaaaaal niet boos op je joh, maak je maar niet druk. Ik weet ook wel dat je alleen doet wat je het beste lijkt .

En bedankt voor het pakje .

  maandag 27 januari 2003 @ 10:35:13 #107
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8129019
Hoewel ik het naar m'n zin heb op m'n werk kijk ik deze week toch echt wel uit naar het weekend!
pi_8129080
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:25 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Was jij dat? . Ik heb niet echt uitgezocht wie het was .

Nee helemaaaaaal niet boos op je joh, maak je maar niet druk. Ik weet ook wel dat je alleen doet wat je het beste lijkt .

En bedankt voor het pakje .


*OPLUCHTING dat je niet kwaad bent*

Btw, ik was ontzettend aan het fluisteren, omdat mijn moeder net sliep en heel kwaad op me was geworden dat ik uberhaupt nog op was, laat staan dat ze door zou hebben dat ik aan het bellen was. .

Ik wou btw dat ik je gezicht kon zien als je het pakje vindt. .
* AudreyHepburn heeft het mooi verpakt enzo.

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_8129586
quote:
Op maandag 27 januari 2003 09:53 schreef BlaBlub het volgende:
en een hele dikke knuffel voor matthijn
U is een lieverd

En jij ook succes met alle minder leuke dingen

  maandag 27 januari 2003 @ 11:20:09 #110
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8129611
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:18 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

U is een lieverd

En jij ook succes met alle minder leuke dingen


Ik had het al gelezen, alleen geen fut om iets lievs te zeggen... Dan maar gewoon een en sterkte .
  maandag 27 januari 2003 @ 11:29:12 #111
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_8129761
Mottig. Beetje winderig van de spagetti van gisteren, hoornig door een langdurig aanhoudend gebrek aan sex, verveeld door het werk, gefrusteerd door een bug in de software die ik maar niet gevonden krijg, stuiterend van 6 mokken sterke koffie.. Zo voel ik me. In het kort, in een woord.. Mottig.
  maandag 27 januari 2003 @ 11:30:58 #112
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_8129797
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:18 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

U is een lieverd

En jij ook succes met alle minder leuke dingen


Valt best mee

Gaat al weer stukken beter hoor Ik moet me wat minder zorgen maken om dingen, ik zie wel hoe het loopt allemaal

O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_8129836
Voel me k*t!! Heb zo een toets die ik al 2 x eerder herkanst heb. Nu moet ik hm echter wel halen, want officieel is dit m'n laatste kans! Anders wordt het waarschijnlijk niet in juni afstuderen
  maandag 27 januari 2003 @ 11:33:30 #114
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_8129844
Ik heb geen leven. Ik ben langzaam aan het wegkwijnen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 27 januari 2003 @ 11:47:42 #115
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_8130074
Moe en futloos, maar verder wel redelijk.
For great justice!
  maandag 27 januari 2003 @ 11:59:44 #116
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_8130284
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb geen leven. Ik ben langzaam aan het wegkwijnen.
Hola!! Dat klinkt ernstig.. Zware mood die lokaal is voor deze maandag en die vertrekt met het aanbreken van de dinsdag of een lang aanhoudend moment van depressie en dergelijke?
pi_8130365
quote:
Op maandag 27 januari 2003 08:56 schreef DarkElf het volgende:
redelijk gslapen

straks naar de psychiater en daarna lekker shoppen voor mezelf


He Elfje, van harte gefeliciteerd
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 27 januari 2003 @ 12:22:37 #118
32599 Lethalis
Keep the soul!
pi_8130589
Nogal moe (nacht niet geslapen)
Here comes the bad rain..
pi_8130692
Ongeduldig...., ik moet wachten op een bezorging thuis
Dan pas kan ik naar m'n werk...
en daar zijn ze ook ongeduldig.... nl, op mij
pi_8131125
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb geen leven. Ik ben langzaam aan het wegkwijnen.

Wat zou er volgens jou moeten gebeuren om dit te doen veranderen?
  maandag 27 januari 2003 @ 12:51:40 #121
36785 Expert_
....is nieuw op Fok!
pi_8131224
K*t. Ik ben dit weekend weer heel erg aan het nadenken over mijn nu-niet-meer-vriendin en ben niet blij met de manier waarop ze contact met mij neemt. Het is zo afstandelijk en koud op de één of andere manier.

Hoe lang duurt liefdesverdriet

Vind het maar zwaar tegenvallen allemaal.....Nu al 2 maanden bezig en voor mijn gevoel nog een hele lange weg te gaan (en ik vind het gemeen dat zij er al zowat klaar mee is. is het haar allemaal niet zoveel waard geweest ofzo....)

  maandag 27 januari 2003 @ 12:56:40 #122
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_8131320
quote:
Op maandag 27 januari 2003 12:51 schreef Expert_ het volgende:
K*t. Ik ben dit weekend weer heel erg aan het nadenken over mijn nu-niet-meer-vriendin en ben niet blij met de manier waarop ze contact met mij neemt. Het is zo afstandelijk en koud op de één of andere manier.

Hoe lang duurt liefdesverdriet


Dat koude en afstandelijke was voor mij een reden om het na het verloren gaan van de relatie ieder contact met haar te breken. Nu moet ik erbij zeggen .. Ik ben degene die het uitgemaakt heeft - en zij heeft meerdere malen geprobeerd weer contact te maken, maar ik wil er niet aan. Te veel pijn, te veel discussie, te veel gedeeld. Ik denk niet dat ik ooit nog gewoon vrienden met haar kan zijn.

Het is inmiddels bijna het einde van Januari - en het liep in Augustus 2002 stuk. Moet zeggen dat het eigenlijk al langer stuk was maar dat we allebei niet wilden toegeven daaraan. De pijn is zover weg dat ik denk weer klaar te zijn voor een nieuwe relatie, maar er gaat nog steeds geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk.

Hoe lang duurt het verdriet? Ik weet het niet.

pi_8131470
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:24 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Heb ik ook net gemaakt die luistertoets. Ik vond m te doen, hopelijk ging ie bij jou ook een beetje redelijk. We zitten in hetzelfde schuitje btw, allebei eindexamen doen terwijl je hoofd er niet echt bij zit.


Hij was wel te doen jah, behalve een paar van die sprekers bij Onderdeel B: Die Yank was heel irritant, en dat oude mannetje lastig te verstaan.

Onderdeel 2 van onderdeel B over die klote fossielen snapte ik geen REET van

Doei.
  maandag 27 januari 2003 @ 13:17:02 #124
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_8131642
quote:
Op maandag 27 januari 2003 12:47 schreef Manson het volgende:

[..]


Wat zou er volgens jou moeten gebeuren om dit te doen veranderen?


Er had niks moeten veranderen. Ik had eindelijk werk gevonden wat ik leuk vond. Voor het eerst sinds 2 jaar. En nu blijkt dat met 1 enkele week opzegtermijn (niet door mijn schuld) de hele afdeling hier op mag rotten.

Ik had nog maar een paar weken nodig om van het uitzendbureau af te zijn, en dan waren er mogelijkheden geweest bij de detacheerder die me nu hier heeft neergezet. Maar diezelfde detacheerder moet nu NOG 4 andere mensen, die WEL een vast contract hebben, binnen een week ergens anders neerzetten.

Talk about mission impossible.

Maargoed. Hierbij zijn mijn kansen dus tot een dermate triest niveau gedaald, dat ik waarschijnlijk volgende week weer mag schoonmaken ofzo. En dat trek ik niet.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_8131779
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:17 schreef k_i_m het volgende:

[..]


Maargoed. Hierbij zijn mijn kansen dus tot een dermate triest niveau gedaald, dat ik waarschijnlijk volgende week weer mag schoonmaken ofzo. En dat trek ik niet.


Jemig, da's wel kut voor je ja. Ik weet niet wat voor soort werk je doet, maar er zijn toch nog wel meer detacheringsdingen en uitzendbureau's enzo? Vakkevulle is geen optie, maar er is vast wel iets soortgelijks als wat je nu doet te vinden...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')