Thanks!quote:Op zondag 28 maart 2021 14:35 schreef franklop het volgende:
Vettel mag achteraan starten na 5 plaatsen straf door gele vlaggen incident in Q1.
gefixtquote:Op zondag 28 maart 2021 14:22 schreef PzKpfw het volgende:
Een echte titelstrijd zal het wel niet worden. Denk dat Mercedes als team en de ervaring auto van Hamilton uiteindelijk toch de consistentie gaan geven voor een nieuw wereldkampioenschap. We zullen waarschijnlijk wel meer spannende races gaan krijgen.
Vooral de start. Hopelijk komt die Bull goed weg. Daarna heb ik wel vertrouwen in de capaciteiten van Verstappen.quote:
Beetje dubieuze straf aangezien er op dat moment nog geen vlag gezwaaid werd.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:35 schreef franklop het volgende:
Vettel mag achteraan starten na 5 plaatsen straf door gele vlaggen incident in Q1.
quote:Vettel did not abandon his lap. He explained to the Stewards that he saw the smoke ahead of him, but was unsure if it was a lock-up or a stopped car until he was quite close to the car and the smoke was lifting. The Stewards observed that he had
already passed the signal panel when it illuminated as he approached the scene, and
that the marshals in that turn had not yet reacted with a yellow flag. Nevertheless,
Vettel was approaching a car that was stopped sideways on the track and by the rule
this would necessitate a double yellow flag.
Als je de straffen in de F2 bekijkt dan past dit wel een beetje in de lijn van het weekendquote:Op zondag 28 maart 2021 14:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beetje dubieuze straf aangezien er op dat moment nog geen vlag gezwaaid werd.
[..]
Heel dubieus, omdat in het verleden coureurs hier zonder straf mee weg kwamen. Ik noem geen namen.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Ah, thanks voor de info! Dat klinkt inderdaad wat dubieus: "Er had dubbel geel gezwaaid moeten worden. Werd niet gedaan, maar had wel gemoeten. En dat je niet kon zien of of er een wagen op de baan stond telt niet. Had je gewoon moeten weten. Dus gewoon straf"quote:Op zondag 28 maart 2021 14:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Bottas die een pole zet onder rood, omdat dat nog niet in het systeem geregistreerd stond toen hij over de lijn kwam, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heel dubieus, omdat in het verleden coureurs hier zonder straf mee weg kwamen. Ik noem geen namen.
Er is vast een regeltje in het regelement in de trant van van “gij zult geen gevaarlijke rijgedrag vertonen.” Schuif het dan daar op. Dit is gewoon raar.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de info! Dat klinkt inderdaad wat dubieus: "Er had dubbel geel gezwaaid moeten worden. Werd niet gedaan, maar had wel gemoeten. Dus gewoon straf"
Heb die post nog aangevuld. Was een een idioot stukje in de redenering vd stewards vergeten..quote:Op zondag 28 maart 2021 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er is vast een regeltje in het regelement in de trant van van “gij zult geen gevaarlijke rijgedrag vertonen.” Schuif het dan daar op. Dit is gewoon raar.
VHIG dat die drie coureurs "maar" 11 zeges op hun naam hebben staan.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:20 schreef franklop het volgende:
Z
[..]
Zou dan ook in een illuster rijtje komen met Massa, Barrichello en J. Villeneuve met 11 zeges!
Omm met een mooi vergelijk te komen. Hamilton won vorig jaar 11 van de 17 races, wat in de vroegere tijden wat meer de standaard wasquote:Op zondag 28 maart 2021 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
VHIG dat die drie coureurs "maar" 11 zeges op hun naam hebben staan.
Maar seizoenen waren in die tijd ook een stuk korter.
BLM.....quote:Op zondag 28 maart 2021 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heel dubieus, omdat in het verleden coureurs hier zonder straf mee weg kwamen. Ik noem geen namen.
Ik ben best goed in afkortingen raden, maar VHIG?quote:Op zondag 28 maart 2021 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
VHIG dat die drie coureurs "maar" 11 zeges op hun naam hebben staan.
Maar seizoenen waren in die tijd ook een stuk korter.
Ik vroeg het me ook afquote:Op zondag 28 maart 2021 15:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ben best goed in afkortingen raden, maar VHIG?
Hopelijk niet door ham want dan is het echt oorlog....quote:Op zondag 28 maart 2021 15:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als Max eraf wordt getikt in de eerste bocht krijgen we hier een meltdown van jewelste. Dat is ook wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |