Nou nou nouquote:Op zondag 28 maart 2021 14:24 schreef christmastsunami het volgende:
Waar is willem engel, gaa ik die meteen op z'n bek stompen.
Ik moet er heel hard om lachen jaquote:Op zondag 28 maart 2021 14:25 schreef summer2bird het volgende:
Wat denken ze met die linie van veteranen te gaan bereiken?
Dat de ME dan denkt van oh dan gaan we maar weg?
In de kuit bijtenquote:Op zondag 28 maart 2021 14:28 schreef Sfancta het volgende:
Riepen ze net wij willen dictatuur, geen liefde en vrijheid?
Geloof er niets vanquote:Op zondag 28 maart 2021 14:33 schreef StephanL het volgende:
11 april gaat groots worden![]()
Zegt Nederland in Verzet meneer
Ah, ik ben benieuwdquote:Op zondag 28 maart 2021 14:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
een demo. wordt groots volgens meneer van Nederland in Verzet
Als de politie hier demonstranten gaat afknallen zullen de protesten ook wel iets feller worden.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:32 schreef vipergts het volgende:
Eens kijken hoe snel die stakkers weer gaan rennen. In Myanmar blijven ze wel strijden voor hun vrijheid.
Gek hé ze staan daar allemaal op "persoonlijke titel" omdat niemand als organisator aansprakelijk wil zijn, maar toch steeds de zelfde roeptoeters die mensen willen commanderen...quote:Op zondag 28 maart 2021 14:36 schreef vipergts het volgende:
Dat trieste georganiseerde willen jullie achter de linie gaan staan dan moet je toch wel een enorm treurig leven hebben
Jaquote:Op zondag 28 maart 2021 14:42 schreef vipergts het volgende:
Het zou lachen zijn als die groep nu van achter neer geknuppeld wordt door een stel andere MEers
Hooligans? Neo-nazi'squote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 14:44 schreef Starhopper het volgende:
Extreemrechts is er ook. Defend Limburg en Defend Amsterdam
Ze vielen Slijptol niet aan, dus daarmee gedragen ze zich toch een stukje netter dan bepaalde andere figuren.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:44 schreef Starhopper het volgende:
Extreemrechts is er ook. Defend Limburg en Defend Amsterdam
Beetje leven in de brouwerij, lekker manquote:Op zondag 28 maart 2021 14:44 schreef StephanL het volgende:
Defend amsterdamDan wordt het vast gezellig.
Volgens mij zijn die er al vaker bij geweest en toen is er eigenlijk niets gebeurd.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje leven in de brouwerij, lekker man
Oh, jammerquote:Op zondag 28 maart 2021 14:46 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die er al vaker bij geweest en toen is er eigenlijk niets gebeurd.
Zijn er vaak bij, je haalt ze er zo tussenuit, hoodie/muts op en gezichtsbedekking.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:46 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die er al vaker bij geweest en toen is er eigenlijk niets gebeurd.
quote:Op zondag 28 maart 2021 14:45 schreef SignificanteAnder het volgende:
Militaire bespreking met militaire tactiek
Hoezo? Denk gewoon weer netjes zoals de afgelopen twee weekenden.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:46 schreef Haags het volgende:
dit gaat echt nog een keer zo gruwelijk fout met doden tot gevolg.
Nah. Die keer toen er allemaal Qanon en extremistische groepen ineens het veld opstroomden waren er ook maar 2 licht gewonden.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:46 schreef Haags het volgende:
dit gaat echt nog een keer zo gruwelijk fout met doden tot gevolg.
Hoop het. Maar zie bepaalde groeperingen staan die geen intentie hebben om het vredig te laten verlopen.....quote:Op zondag 28 maart 2021 14:47 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Hoezo? Denk gewoon weer netjes zoals de afgelopen twee weekenden.
Dat is dus het probleem met deze demo's het volk wat er op af komt is zo diversquote:Op zondag 28 maart 2021 14:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoop het. Maar zie bepaalde groeperingen staan die geen intentie hebben om het vredig te laten verlopen.....
Die zijn er dus vaker bij geweest op momenten dat alles voorbeeldig verliep. Met die bedekte gezichten zou je inderdaad verwachten dat ze sowieso de confrontatie gaan op zoeken.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoop het. Maar zie bepaalde groeperingen staan die geen intentie hebben om het vredig te laten verlopen.....
Ja dat is jammer want ik ben voor een fris tegengeluid zonder wappies, met verstand van zaken. Niet dit zooitje ongeregeld.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:49 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem met deze demo's het volk wat er op af komt is zo divers
En alle paraplus die geen stormparaplu zijnquote:Op zondag 28 maart 2021 14:52 schreef SignificanteAnder het volgende:
Dat waterkanon met die wind tegen
VIVquote:
Spuit ze wegquote:Op zondag 28 maart 2021 14:55 schreef Starhopper het volgende:
Wappieveteranen blijven voor de waterkanonnen staan
toch best leuk gekleed en wat make up op gedaan.quote:
Hoezo? En welke Arnold?quote:Op zondag 28 maart 2021 14:58 schreef StephanL het volgende:
Arnold kan beter Sven in dienst nemen voor demonstraties
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh, ik zag 'm niet!In beeld bij VIV?
Hier ook. En nu kan ik pixels tellenquote:Op zondag 28 maart 2021 15:05 schreef SignificanteAnder het volgende:
Svens stream raakt nu al 3x onderbroken bij mij
Zouden ze de weg naar de Leidsekade nog weten??quote:Op zondag 28 maart 2021 15:05 schreef SignificanteAnder het volgende:
Loopt weer een massa door de straten zie ik bij Revrouw.
Inclusief onze Erikquote:Op zondag 28 maart 2021 15:09 schreef SignificanteAnder het volgende:
Oh nvm Sven staat echt bij een handjevol mensen
Ik kom eraan.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:09 schreef SignificanteAnder het volgende:
Volgens mij is de massa nu iig in tweeën gesplitst
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:12 schreef puzziepie het volgende:
Zijn er ook ergens youtube livestreams?
SLUIT JE AAN.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:14 schreef SignificanteAnder het volgende:
Bij Revrouw lopen ze nu ongeveer over de Eerste Constantyn Huygensstraat.
Idioterie??quote:Op zondag 28 maart 2021 15:18 schreef Twinkle20 het volgende:
De romeo's arriveren. Hopelijk wordt die idioterie weer goed vastgelegd.
Je denkt toch niet dat ze zich druk maken om zo'n kneus ze hebben de groep weer uiteen gejaagd. Als de ME gewoon instapt ben je de moeite niet eens waardquote:Op zondag 28 maart 2021 15:16 schreef Starhopper het volgende:
Waar blijven de romeo's om die scheldende idioot op te pakken?
Blijkbaar inderdaadquote:Op zondag 28 maart 2021 15:20 schreef vipergts het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze zich druk maken om zo'n kneus ze hebben de groep weer uiteen gejaagd. Als de ME gewoon instapt ben je de moeite niet eens waard
Ik schakel in en de stream loopt vastquote:Op zondag 28 maart 2021 15:20 schreef SignificanteAnder het volgende:
Bij Revrouw arriveren nu busjes
Mensen moedwillig tegen de grond blijven meppen terwijl 1 klap voldoende was, buotensporig geweld gebruiken als ambtenaar in functie, of mensen onder een politiebus gooien schaar ik onder idioterie inderdaad.quote:
Als ze dat doen, dan hebben ze een groot probleemquote:Op zondag 28 maart 2021 15:21 schreef SignificanteAnder het volgende:
Oh volgens de chat van Revrouw willen ze naar het huis van Halsema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |