Yups.quote:
Allemaal papa’s met geld. De zoon van de loodgieter komt daar nietquote:Op zondag 9 mei 2021 12:26 schreef Starflyer het volgende:
En dan hadden we in de race hiervoor nog Eduardo Barrichello.
En in de Italiaanse F4 rijden ook nog Enzo Trulli, Charlie Wurz, Lorenzo Patrese en Sebastian Montoya.
Dat gold niet voor Giuliano Alesi (F2). Pappa heeft zelfs nog e.e.a. verkocht (iig een Ferrari), maar mooi dat hij de carrière van zoonlief niet meer kon betalenquote:Op zondag 9 mei 2021 12:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Allemaal papa’s met geld. De zoon van de loodgieter komt daar niet
bedankt voor de alert, maar ik was eventjes op bezoek bij ma voor eenquote:Op zondag 9 mei 2021 12:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
Thanks, werd al gewaarschuwd door mijn vaderquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:47 schreef Starflyer het volgende:
@:franklop
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
Doet ie het nog beter dan gedachtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:00 schreef Sabata het volgende:
Deledadadada nu al 20 tellen achter op Samaia
Of toch nietquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:09 schreef Mothzor het volgende:
Belachelijk dat ze hem zo laten rijden. Olie op deze baan is echt funest
Hij start als tweede in de hoofdrace, dus kan nog meevallen.quote:
De talent was vroeger ook een munteenheid hè, hij dacht dat het om rijkdom ging ipv aanlegquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef Starflyer het volgende:
Deledda is echt een toptalent. Maar 30s achter Samaia
1s nu dankzij Pourchaire die de boel ophoudt achter hem.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef Sabata het volgende:
Verschoor begint weer in te lopen op Beckmann, eerst 5.2 sec nu 2 sec
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
De talent was vroeger ook een munteenheid hè, hij dacht dat het om rijkdom ging ipv aanleg
Vroege lunchpauze hier om te kijkenquote:
Had ik gisteren met de F1quote:
Vandaag is mijn kantoordag. Dus pauze nemen helpt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |