Misschien moet @Rapporteer-Deze-Gebruiker ook even Powned en de regionale omroep tippen inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt? Dat zou toch niet? Hoor je nooit wat over
Bovendien hielden de vrouwen meer dan anderhalve meter afstand van de mannen.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:13 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik heb de naam van die moskee opgezocht.
Ik zie deze livestream.
https://www.facebook.com/(...)&ref=watch_permalink
Een digitale dienst aan thuisblijvers zo te zien.
Zijn er beelden van deze "honderden". Datum er bij. Rechts boven lijkt mij "buiten". Is dat onlangs of van de zomer. Links schijnt de zon ook volop. Was dat het geval op 26 maart. Er moeten toch ook beelden zijn?
quote:#1 IN TRENDING
Slijptol aangevallen bij kerk Urk: auto rijdt op hem in!
158.968 weergaven•28 mrt. 2021
Schande !!quote:Op zondag 28 maart 2021 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
Journalisten moeten ook gewoon stoppen met treiteren en om praktiserende Christenen te framen als viruswappies.
Joh, dan geloof je het niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:14 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Had je je mobieltje nog bij je?
Ik heb onlangs het monster van Loch Ness nog gezien. Echt waar!
Ik zou niet weten waarom. Ik meld alleen dat er ook moskeeën zijn die vol zitten.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Misschien moet @:Rapporteer-Deze-Gebruiker ook even Powned en de regionale omroep tippen inderdaad.
Het is laf volk. Lekker sensationeel doen zonder veel risicoquote:Op zondag 28 maart 2021 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
Journalisten moeten ook gewoon stoppen met treiteren en om praktiserende Christenen te framen als viruswappies.
Heb je de beelden gezien? Ik veracht die pers echt. Staan daar met letterlijk meer dan 10 cameramensen, als een stel ratten. Wat is hier de meerwaarde van voor het nieuws?quote:Op zondag 28 maart 2021 19:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is laf volk. Lekker sensationeel doen zonder veel risico
Ik had mijn kung fu-skills gebruikt om die journalisten te redden, desnoods tegen de hele kerkgemeente in één keer. Jammer dat dit soort dingen steeds in mijn afwezigheid gebeuren.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:44 schreef Nielsch het volgende:
Pfff die laffe politieagent ook. Ziet hoe iemand wordt aangereden, doet niks. Staat erbij en kijkt ernaar. Man man man. Ik had een burgerarrest gedaan als ik er bij was en vanuit die kerk de politie gebeld.
Dat is niet waar natuurlijk. Het duurt tot Hugo eindelijk ergens een paar vaccins vandaan weet te toveren.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:02 schreef verita het volgende:
Hoe meer en langer mensen ertegenin gaan, hoe langer of het duurt, is dat nou zo moeilijk te snappen?
Ja en in de tussentijd (lees totdat eindelijk Hugo ze heeft) kun je een hoop voorkomen. Maar dat moet je dan wel willenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is niet waar natuurlijk. Het duurt tot Hugo eindelijk ergens een paar vaccins vandaan weet te toveren.
Ik verwacht dat de Christelijke gemeenschap in Nederland nu wel een standpunt in gaat nemen en gezamenlijk dit geweld afkeurt. Toch het minste wat je mag verwachten.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:29 schreef Starhopper het volgende:
Hebben Wilders en Baudet al afstand genomen van dit christelijke geweld?
ik mag het hopen. Maar ik vrees het ergstequote:Op zondag 28 maart 2021 20:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Christelijke gemeenschap in Nederland nu wel een standpunt in gaat nemen en gezamenlijk dit geweld afkeurt. Toch het minste wat je mag verwachten.
Ja, laten we ons snel weer op de Moslims richten.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:10 schreef AchJa het volgende:
Anyway, reliwappies go wappie zoals altijd... Verder nog nieuws?
Al mijn mede blanken in Nederland van de blanke gemeenschap moeten nu wel excuses aanbieden aan deze journalisten. Dat is hoe het werkt.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ik mag het hopen. Maar ik vrees het ergste
er valt niks af te keuren. Wanneer iemand jouw vrijheid en manier van leven bedreigd mag je ervoor vechten. Die journalisten hadden daar niks te zoeken.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Christelijke gemeenschap in Nederland nu wel een standpunt in gaat nemen en gezamenlijk dit geweld afkeurt. Toch het minste wat je mag verwachten.
Gewoon in elkaar slaan die mensen met hun lastige vragen.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
er valt niks af te keuren. Wanneer iemand jouw vrijheid en manier van leven bedreigd mag je ervoor vechten. Die journalisten hadden daar niks te zoeken.
Vragen stellen is gelijk aan bedreigen? Hoezo hadden ze er niks te zoeken?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
er valt niks af te keuren. Wanneer iemand jouw vrijheid en manier van leven bedreigd mag je ervoor vechten. Die journalisten hadden daar niks te zoeken.
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |