Wow, dat je hier zelfs een rascisme-kaart op weet te plotten, chapeauquote:Op zondag 28 maart 2021 21:10 schreef xminator het volgende:
Meteen in de eerste paar afleveringen alle niet-nederlanders eruit. Typisch weer
Verbeek?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:10 schreef xminator het volgende:
Meteen in de eerste paar afleveringen alle niet-nederlanders eruit. Typisch weer
Hoe the fuck kan je op Sinan stemmen na zijn bewering dat ze daarna op hem mogen stemmen? Hoe?
Sommigen hebben een onuitputbare voorraad racismekaartenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wow, dat je hier zelfs een rascisme-kaart op weet te plotten, chapeau
never mind.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:10 schreef xminator het volgende:
Hoe the fuck kan je op Sinan stemmen na zijn bewering dat ze daarna op hem mogen stemmen? Hoe?
Hij stond bij bijna iedereen al hoog op het lijstje. Diederik bij niemand.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:10 schreef xminator het volgende:
Nee Abby, denk ik.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:34 schreef superniger het volgende:
Loize gaan ze vermoorden.
Diederik gaan ze wegsturen.
WRONGquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:40 schreef svann het volgende:
[..]
Nee Abby, denk ik.
Voor Diederik wordt het hachelijk.
Abby wordt verdacht. Die wil je niet vermoorden.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:04 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap de keus voor Kim niet.
Totaal niet gevaarlijk, makkelijk op een ander weer te zetten.
Abby was een veel betere keus geweest. Zat niet op Diederik, is close met Holly.
Je hebt nu gwn een gevaarlijk iemand erin gelaten die je wss lastig gaat overtuigen.
Door 2 en dan nog.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Abby wordt verdacht. Die wil je niet vermoorden.
Hallo!!!??quote:
Geen ether disciplinequote:
In ieder geval als Holly. Kees heeft de hele tijd gezegd dat hij op Steven gaat stemmen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:32 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik zou als Kees en Holly op Diederik stemmen in plaats van Steven
Dat krijg ja als je al de hele dag genomineerd bent.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:41 schreef AgnesGru het volgende:
Diederik zijn stem was wel wat hoger toen hij zei dat hij getrouwe was,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |