SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Subnautica is baas.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie dat Abzu, Subnautica en the Witness gratis zijn.
Misschien maar 1 of 2 spelen. Ben pauper, dus speel graag gratis dingen
Subnautica sowieso spelen neef, satisfying plat ook. Geen grind niks, gewoon spelen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je vergeet NieR: Replicantquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:42 schreef DKUp het volgende:
Welke zieke geest is hier verantwoordelijk voor?
Returnal 30-4-2021
Resident Evil Village 7-5-2021
Mass Effect Legendary Edition 14-5-2021
Deathloop 21-5-2021
Biomutant 25-5-2021
Final Fantasy VII Remake Intergrade 10-6-2021
Ratchet & Clank Rift Apart 11-6-2021
Klinkt als een goede game om gratis weg te geven dus....quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, kan Pathfinder weer opnieuw opstarten. Bugje dat na het rusten een van je karakters permanent vermoeid is
Kennelijk al maanden bekend maar nog niks mee gedaan.
Deathloop is niet mijn ding, Returnal wacht ik even af op reviews en dergelijke. Weet nog niet goed wat ik daarvan moet vinden.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:42 schreef DKUp het volgende:
Welke zieke geest is hier verantwoordelijk voor?
Returnal 30-4-2021
Resident Evil Village 7-5-2021
Mass Effect Legendary Edition 14-5-2021
Deathloop 21-5-2021
Biomutant 25-5-2021
Final Fantasy VII Remake Intergrade 10-6-2021
Ratchet & Clank Rift Apart 11-6-2021
Die drie games heb ik echt zin in inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deathloop is niet mijn ding, Returnal wacht ik even af op reviews en dergelijke. Weet nog niet goed wat ik daarvan moet vinden.
Resident Evil Village
Biomutant lijkt me ook erg tof te worden.
En dan natuurlijk Mass Effect
FF7R heb ik al een keer gekocht, dus daar krijg ik de gratis PS5 upgrade voor.
Neeequote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:29 schreef DKUp het volgende:
Nou ja Far Cry 6 gaat gewoon in oktober of november uitkomen in dit tempo. Gewoon helemaal geen nieuws meer buiten de release voor 30-9-2021. Geloof er geen reet van als ze snel niks meer gaan melden.
je moeder is baasquote:
Ratchet is idd ook wel tof, maar niet het type game waar ik 70 euro voor neer wil leggen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die drie games heb ik echt zin in inderdaad.
Ratchet is denk ik een pareltje.
Deathloop speel ik wel eens op de Series X met Game Pass Ultimate
voor xbox GPU? Dat werkte wel iig eerst, zo had je 3 jaar voor 91 eur, wel opletten dat je nog nooit eerder dat ultimate gehad hebtquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:35 schreef Rickocum het volgende:
Als ik bij CD keys een ps+ key weghaal voor brazilië en ik met mijn vpn aan die kaart activeer, lukt dat? Of is dat echt region locked?
Helaas harde centen voor betaald. Blyat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klinkt als een goede game om gratis weg te geven dus....
Nice.quote:
Platen uit Chinaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nice.
Zelf zwart gemaakt met een spuitbus net als Jimbo of zo een uit China?
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Subnautica sowieso spelen neef, satisfying plat ook. Geen grind niks, gewoon spelen.
Lezen jonge, tamme herder. Voor praysteesjon. Die Brazilië versie is maar 20 ekkies voor een jaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor xbox GPU? Dat werkte wel iig eerst, zo had je 3 jaar voor 91 eur, wel opletten dat je nog nooit eerder dat ultimate gehad hebt
ja dat lukt dan niet hé, pigmentgehandicaptequote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:36 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Lezen jonge, tamme herder. Voor praysteesjon. Die Brazilië versie is maar 20 ekkies voor een jaar.
Maar ik vermoed dat Sony de zaakjes goed dichtgetimmerd heeft...
Dan heb je een kaart geactiveerd op het Zuid-Amerikaanse PS netwerk en niet op het Europese netwerk.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:36 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Lezen jonge, tamme herder. Voor praysteesjon. Die Brazilië versie is maar 20 ekkies voor een jaar.
Maar ik vermoed dat Sony de zaakjes goed dichtgetimmerd heeft...
Ik wil baby blauw metallic. Is dat er ook?quote:
Flikkertje ben je toch ook héquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil baby blauw metallic. Is dat er ook?
Nee ik zie nu eigenlijk alleen mat zwart, rood en blauw erop staan. Wie weet verschijnen er nog andere kleuren.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil baby blauw metallic. Is dat er ook?
quote:
Thanks bro! Dodged a bullet there!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:47 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dan heb je een kaart geactiveerd op het Zuid-Amerikaanse PS netwerk en niet op het Europese netwerk.
Op je Nederlandse account ga je er dus niks van merken.
Ik heb veel pigment bij mijn anusquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat lukt dan niet hé, pigmentgehandicapte
Godverdomme,je lijkt écht veel op je zusje he...quote:
Pas op voor overkill, ze zijn namelijk allemaal hetzelfde in principe. Verder niets dan positiefs over LEGO games. Humor is aanwezig en vooral leuk als je fan bent van de franchise waarop het gebaseerd is. Mijn favoriete normale LEGO game is dan ook LEGO Jurassic World.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb nooit wat met de Lego games gehad. Nu verveelde ik mij, dus heb op psnow lego batman opgestart. Ben inmiddels in level 6 volgens mij![]()
En heb daardoor in een opwelling HP en Incredibles gekocht
Ja, daar was ik al bang voor. Heb ook watchdogs gekocht. Die ga ik spelen zodra mn psnow voorbij is( 12 april). Daarna misschien een van die tweequote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pas op voor overkill, ze zijn namelijk allemaal hetzelfde in principe. Verder niets dan positiefs over LEGO games. Humor is aanwezig en vooral leuk als je fan bent van de franchise waarop het gebaseerd is. Mijn favoriete normale LEGO game is dan ook LEGO Jurassic World.
Uitzondering: LEGO City Undercover. Die speelt anders (meer GTA) en is een ode aan jaren 80 actiefilms. Dit is een aanrader voor iedereen
Heb medelijden met die jonge.. geen Xbox en geen PS5quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
@:Rickocum hoe staat het eigenlijk met je Series X?
Al wat van Nedgame of Microzacht gehoord?
Ik heb vooral medelijden met zijn personeelquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb medelijden met die jonge.. geen Xbox en geen PS5
Ik heb LEGO HP wel in mijn top5 staanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb nooit wat met de Lego games gehad. Nu verveelde ik mij, dus heb op psnow lego batman opgestart. Ben inmiddels in level 6 volgens mij![]()
En heb daardoor in een opwelling HP en Incredibles gekocht
HP is zoo leukquote:Op zondag 28 maart 2021 12:07 schreef DKUp het volgende:
Lego Harry Potter Collection is ¤13,99![]()
Als Harry Potter-fan jeukt dat eigenlijk wel nu Hogwarts Legacy voorlopig niet gaat uitkomen....
Ik vind Jurassic Park/World ook tof maar dat lijkt mij een beetje overkill![]()
Oke ik heb niks gezegdquote:Op zondag 28 maart 2021 12:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat begin ik weer over de Far Cry 6 delay
Doen man lego HP is super chill. Het zijn 2 games he, jaren 1-4 en 5-7.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:07 schreef DKUp het volgende:
Lego Harry Potter Collection is ¤13,99![]()
Als Harry Potter-fan jeukt dat eigenlijk wel nu Hogwarts Legacy voorlopig niet gaat uitkomen....
Ik vind Jurassic Park/World ook tof maar dat lijkt mij een beetje overkill![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |