SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En nu is het KSD. Koffie Slow Drop. Drop ongewenste personen. Zoals jij.quote:
Nou met alle respect maar dat mocht ook een keer tijd worden.quote:
Sorry je bent Onbewust Onbekwaamquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu is het KSD. Koffie Slow Drop. Drop ongewenste personen. Zoals jij.
Nee wilde hem nog een keer live zien, nog even wachten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou met alle respect maar dat mocht ook een keer tijd worden.
Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan we nog beetje gezellig het weekend in?
Ja maar hij is al wel bijna 80quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wilde hem nog een keer live zien, nog even wachten.
Wat is gezellig?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan we nog beetje gezellig het weekend in?
De vorige keer dat ie in Nederland optrad had ik geen geld.quote:
Niet weer zo'n vaas toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets gaan click & collecten bij de Praxis, god sta me bij. Hopelijk is het niet te zwaar.
Ja okay jij je zin.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor wat jouw oordeel dan waard is he
kijk nu is de club compleetquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig tussen de incels, de sneeuwvlokjes, de sociaal-mentaal uitgedaagden en de drankverslaafden?
Nee. Ga je maar ophouden met je eigen volk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig tussen de incels, de sneeuwvlokjes, de sociaal-mentaal uitgedaagden en de drankverslaafden?
Aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja okay jij je zin.
Gaan we nog een beetje zuipen vanavond onnie?
Ongesteld?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ga je maar ophouden met je eigen volk.
Waar moet jij dan wel niet heen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ga je maar ophouden met je eigen volk.
Ik blijf gewoon hier.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar moet jij dan wel niet heen?
Hoiquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
we hebben clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, jij hoort er bij, jij hoort er bij
Eindelijk onder gelijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
we hebben clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, jij hoort er bij, jij hoort er bij
Kun je bij mij rustig doenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar durf ik nooit zo op te vertrouwen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
Kennelijk niet aan mij om te bepalen. Ik amuseer me kostelijk maar allerlei mensen hebben overal jeuk aan.quote:
Tokyo, kreeg het voor elkaar om daar zelfs uit de toon te vallen maar wat een heerlijk bizarre stadquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Sergio in Tokio, zijn bij een winkel met vacuümverpakte vers gedragen damesslipjes.
Gewoon uit een automaat toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Sergio in Tokio, zijn bij een winkel met vacuümverpakte vers gedragen damesslipjes.
Vet handigquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Slaapcabines, zo’n 500 in een kleingebouwtje. Om ff te tukken tussen de 16 uurse werkdag.
Nou echt, zo'n droge huid overal.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk niet aan mij om te bepalen. Ik amuseer me kostelijk maar allerlei mensen hebben overal jeuk aan.
Oh ohquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk niet aan mij om te bepalen. Ik amuseer me kostelijk maar allerlei mensen hebben overal jeuk aan.
Verzin het en je kunt het in een automaat vinden daar.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon uit een automaat toch?
Nou begin er niet overquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt, zo'n droge huid overal.
Ik liep vanmiddag langs een fietsenzaak en die verkochten binnenbanden uit een automaat (buiten).quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verzin het en je kunt het in een automaat vinden daar.
Zo zag de hand van mijn oma van 93 er ook uit ong.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou begin er niet overIk keek van de week eens naar mijn handen, als ik die huid zie dan lijk ik wel honderdentwaalf
![]()
[ afbeelding ]
Ik was al heel blij met al die automaten met drinken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verzin het en je kunt het in een automaat vinden daar.
Ik dacht even dat ik je naakte molrat zag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou begin er niet overIk keek van de week eens naar mijn handen, als ik die huid zie dan lijk ik wel honderdentwaalf
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Daar is de dorpspsycholoogquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond in Kobe een blikje cola met extra suiker, theeblaadjes en gouddeeltjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was al heel blij met al die automaten met drinken.
Nooit zoveel gedronken.
Ik moet zķ hard werken hier.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
beetje kort voor een anekdote wmb/tbh
ook bijna honderdentwaalf.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo zag de hand van mijn oma van 93 er ook uit ong.
Tot uw dienst weledele vriend en hooggeachte ex-burgemeesterquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Daar is de dorpspsycholoog
Nee jij kent mijn naakte molrat wel beter dan dat.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik je naakte molrat zag.
Soort golden ticket.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond in Kobe een blikje cola met extra suiker, theeblaadjes en gouddeeltjes.
Mijn opa kwam uit negentienhonderdtwaalf..quote:
Geen jamsessies vanavond?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot uw dienst weledele vriend en hooggeachte ex-burgemeester
Dat merken we (gelukkig maar), zou ook wel fucked-up zijn als je niet meer leeft maar toch hier nog praat.quote:
In welke categorie valt ie zelfquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Daar is de dorpspsycholoog
De Titanic.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn opa kwam uit negentienhonderdtwaalf..
![]()
Hij heeft zijn oorspronkelijke voornaam wel snel laten zinken... Hij heette eigenlijk Theo(baldus), maar hij wilde Sjaak genoemd worden...quote:
Waku Waku?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US is een paradijsvogel. Zoals vroeger, in dat televisieprogramma.
Sjaaaaaakiequote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft zijn oorspronkelijke voornaam wel snel laten zinken... Hij heette eigenlijk Theo(baldus), maar hij wilde Sjaak genoemd worden...
Hij was van December, en zou dus na ongeveer 8 maanden zijn geboren..quote:
Toffe archaīsche naam wel, Theobaldusquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft zijn oorspronkelijke voornaam wel snel laten zinken... Hij heette eigenlijk Theo(baldus), maar hij wilde Sjaak genoemd worden...
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mystery solved, Mr Dawsonquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij was van December, en zou dus na ongeveer 8 maanden zijn geboren..
De Fabeltjeskrant. Al was die paradijsvogel een vrouwquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik pingelde vroeger af en toe op de gitaar van mijn vriendin. Vond het redelijk pijnlijk. En het deed ook aan mijn vingers best wel zeerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenmiddag weer verder, dagje extra voor mijn vingertoppen om te genezen.
Een uitstralingvogelquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor een duivels gedrocht?
Huehuequote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik pingelde vroeger af en toe op de gitaar van mijn vriendin. Vond het redelijk pijnlijk. En het deed ook aan mijn vingers best wel zeer
Ik heb echt geen idee, hoe dat met mij zit. Boeit me ook niet eigenlijk..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij heb ik in 8 jaar FOK! nog maar 2 keer op 1 gestaan.
Ja zit noodgedwongen iedere dag maar wat te tokkelen om eelt te kweken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik pingelde vroeger af en toe op de gitaar van mijn vriendin. Vond het redelijk pijnlijk. En het deed ook aan mijn vingers best wel zeer
US zou het kunnenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat merken we (gelukkig maar), zou ook wel fucked-up zijn als je niet meer leeft maar toch hier nog praat.
Beetje grijze mussen wegjagen, plausibel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Dit zou uitstraling ook kunnen zijn
[ afbeelding ]
De Stoel!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heette ze niet Isabella?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Fabeltjeskrant. Al was die paradijsvogel een vrouw
Deze grijze mus wordt nu weggejaagd en gaat naar bed, morgen werken...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje grijze mussen wegjagen, plausibel.
Viool past ook wel bij je. Op de een of andere manier. Of zo’n grote contrabas.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zit noodgedwongen iedere dag maar wat te tokkelen om eelt te kweken.
Trustons en werkze morgens Bossie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze grijze mus wordt nu weggejaagd en gaat naar bed, morgen werken...
Trustequote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze grijze mus wordt nu weggejaagd en gaat naar bed, morgen werken...
echt hequote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja! Jezus, dat geheugen van jou
Hoe is het met de verkering?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenmiddag weer verder, dagje extra voor mijn vingertoppen om te genezen.
Viool echt niet, veel te ruwbesnaard voor, contrabas heeft wel watquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viool past ook wel bij je. Op de een of andere manier. Of zo’n grote contrabas.
Viool past wel bij mij. Lekker melancholischquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viool echt niet, veel te ruwbesnaard voor, contrabas heeft wel wat
Oh ja!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat niet Villa Felderhof? Met Herman brood en Majoor Boshardt?
Verkeringquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Dit zou uitstraling ook kunnen zijn
[ afbeelding ]
Hmm ok. Was gewoon oprechte interesse verder.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkering
1) Aanspraak hebben 2) Gezellig verkeer 3) Kennis 4) Liaison 5) Liefdesbetrekking 6) Liefdesrelatie 7) Omgang 8) Relatie 9) Relatievorm 10) Scharreltje 11) Verhouding 12) Vriend 13) Vrijage 14) Vrijerij
Kreeg ik altijd van wijlen schoonmoeders na de koffie,quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van een goed merk?
Ik zou wel weer eens trek hebben in Grand Marnier.
quote:Het onnodig vaccineren is ook tegen onze medische principes. Als je niet ernstig ziek kan worden door het virus én er ook niemand mee beschermt als je je laat vaccineren, waarom zou je dan het risico lopen op bijwerkingen die we zeker voor de lange termijn niet kennen?’’
Ja pas achthonderd zevenentwintig duizend keer. Gaat het iemand zijn mening veranderen? Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Even vermoeien met Keroonja.
Had ik dit laatst niet al gezegd hier?
https://www.gelderlander.(...)Fwww.linkedin.com%2F
Hoe komen mensen erbij dat zij niet ernstig ziek kunnen worden?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Even vermoeien met Keroonja.
Had ik dit laatst niet al gezegd hier?
https://www.gelderlander.(...)Fwww.linkedin.com%2F
[..]
Maar je kan van te voren helemaal niet weten of je er ernstig ziek van gaat worden of niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je niet ernstig ziek kan worden door het virus
Kan niet, dit artikel is van vandaag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja pas achthonderd zevenentwintig duizend keer. Gaat het iemand zijn mening veranderen? Nee.
Interessante vraag. Kun je ernstig ziek WORDEN als je al ernstig (geestelijk) ziek BENT?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe komen mensen erbij dat zij niet ernstig ziek kunnen worden?
Lekker spul hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kreeg ik altijd van wijlen schoonmoeders na de koffie,
Staat er wat nieuws in bedoel je?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan niet, dit artikel is van vandaag.
GMTAquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geluid van regen wat op het raam tikt.
En na een jaar nog flinke klachten hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan echt niet nu zeggen hoe ik mij ga voelen als ik corona krijg.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe komen mensen erbij dat zij niet ernstig ziek kunnen worden?
quote:Dat stellen Jona Walk, recent gepromoveerd op vaccin-immunologie, en arts-microbioloog Bert Mulder vandaag in het blad Medisch Contact.
Heb je wel je cola laten staan?quote:
Zag van de week bij een talkshow (volgens mij) 2 20-jarigen die het hebben gehad maar nu na een jaar nog steeds niet de oude zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En na een jaar nog flinke klachten hebben
Ben ik wel mooi de lul als ZZP'er.
Dan is dat buikje misschien een beetje rustigerquote:
Dat zijn wel de uitzonderingen hequote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Als ze ook maar iets te veel doen nu liggen ze dagenlang plat op bed enz.
hoop hetquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is dat buikje misschien een beetje rustiger
Dan nog, het kan wel als je jong bent en gezond blijkt maar weer.quote:
Weet je al wanneer je die nieuwe pilletjes krijgt?quote:
ja het kan zekerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan nog, het kan wel als je jong bent en gezond blijkt maar weer.
Ik snap het pleidooi wel als het klopt. Tenminste snap de theorie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En na een jaar nog flinke klachten hebben
Ben ik wel mooi de lul als ZZP'er.
Maar jongeren blijven niet altijd jong.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het pleidooi wel als het klopt. Tenminste snap de theorie.
Dat het vaccin kan zorgen voor meer agressieve mutaties en dat het je eigen afweersysteem kan tegenwerken op de lange duur.
Ik zou ook kiezen jongeren niet te vaccineren.
De beste oplossing is gewoon de wereldbevolking decimeren, niet alleen voor corona overigens. Maar dat is niet echt de meest populaire mening om te verkondigen terwijl je dat al vrij eenvoudig te werk kunt stellen door geboortebeperking en niet gelijk de gaskamers erbij te slepen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het pleidooi wel als het klopt. Tenminste snap de theorie.
Dat het vaccin kan zorgen voor meer agressieve mutaties en dat het je eigen afweersysteem kan tegenwerken op de lange duur.
Ik zou ook kiezen jongeren niet te vaccineren.
ga jij eerst dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De beste oplossing is gewoon de wereldbevolking decimeren, niet alleen voor corona overigens. Maar dat is niet echt de meest populaire mening om te verkondigen terwijl je dat al vrij eenvoudig te werk kunt stellen door geboortebeperking en niet gelijk de gaskamers erbij te slepen.
Eerst watquote:
Ja jij stond alweer gelijk je messen te slijpen ...quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij stond alweer gelijk je messen te slijpen ...
Wij krimpen ook op een natuurlijke manier?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij FOK!kers geven het goede voorbeeld
Nou het is al wel duidelijk dat het sowieso blijft circuleren. Zowel onder de jongeren alswel de gevaccineerden, die blijven nl helaas gewoon besmettelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jongeren blijven niet altijd jong.
En als het blijft circuleren onder de <18-jarigen, heb je ook kans op mutaties waar het vaccin niet tegen opgewassen is.
We planten ons niet voortquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wij krimpen ook op een natuurlijke manier?
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar dat is minder erg als je beschermd bentquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou het is al wel duidelijk dat het sowieso blijft circuleren. Zowel onder de jongeren alswel de gevaccineerden, die blijven nl helaas gewoon besmettelijk.
Je verpest het weer voor iedereen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh sorry voor de voortzetting van ons gepeupelte.
Het zou me niet verbazen als over een jaar blijkt dat degenen met natuurlijke antistoffen de nieuwe mutaties beter doorstaan dan reeds gevaccineerden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat is minder erg als je beschermd bentJe loopt ook niet te hoesten en te rochelen, dat scheelt ook.
Wij fok!ken alleen digitaalquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Laten we coronafeestjes houden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als over een jaar blijkt dat degenen met natuurlijke antistoffen de nieuwe mutaties beter doorstaan dan reeds gevaccineerden.
Natuur > Spuitjes
O ja dat zijn de mooie verhalen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben dit aan het lezen: https://unbelievable-fact(...)-disappearances.html
Liever wat bier waar wel smaak aan zit.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat zijn de mooie verhalen.
Hoe heette die ene website ook alweer, daar kon ik ook altijd in verdwijnen.
Hier staan ook leuke verhalen op.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen ideemaar ik heb dat hier vaak wel: https://allthatsinteresting.com
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:
Maar het is nog geen eens 23:00.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Wel als je je klok al op zomertijd zet.quote:
Uurtje minder werken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel als je je klok al op zomertijd zet.
Dat is morgen pas.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel als je je klok al op zomertijd zet.
Jij werkt toch altijd..quote:
Niet langer, alleen laterquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is morgen pas.
Wel erg chill.Langer licht buiten jeej.
Is een verschil..quote:
Daar hebben alleen mensen last van die buiten komen..quote:
Op kwiwi tijden?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik was deze week per ongeluk begonnen met eerder opstaan maar denk dat ik dat experiment volgende week weer even afbreek.
FOK!kers komen toch nooit buiten dus dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar hebben alleen mensen last van die buiten komen..
KSC gaat nu eenmaal vroeg platquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Oud & zuur.quote:
Ja, opa, zo gaat datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Normaal zou ik al richting bed gaan, maar ben nog formule 1 café aan het kijken.quote:
die is zo opgebrand, die ligt lekker te slapenquote:
Ah ja dat kan ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die is zo opgebrand, die ligt lekker te slapen
straks allebei burn out
en moet nog etenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ook.Dat laatste moet niet hoor, beetje op jezelf letten!
hmm, ineens minder burn outquote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Verkoper lachgas moet Amsterdam boete van miljoen euro betalen![]()
Nee gaat niet om normale postzegels toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:41 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-inruilen~a66534bd/
Hmmmm 1 april?
hoe je dat toch. het is 5 uurquote:Op zaterdag 27 maart 2021 05:07 schreef kwiwi het volgende:
Yes m'n bureaustoel is weer op voorraad bij ikea. Snel naartoe vanochtend
Dan ben je wel vroeg uit de verenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 07:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg
zaterdag/zondag werken is een uitzondering voor feestdagen periode
moet je ook werken?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 07:24 schreef Karzai het volgende:
Wel slecht geslapen, maar er is koffie en de zon schijnt[ afbeelding ]
wakker, niet uit de verenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 07:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ben je wel vroeg uit de veren
Bizar?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaah kwakker, laat bizarre zaterdag maar beginnen
Lekkerquote:
Dreich and drookit.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:48 schreef LTVDK het volgende:
Nondeju, dat was net best een stevige bak met hagel
Het maakt in ieder geval een behoorlijke teringherrie gezien de wind vol op mijn slaapkamerraam stondquote:
Is de IKEA daar alleen open voor bestellingen net zoals hier?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:55 schreef kwiwi het volgende:
Sta in de rij bij ikeagelukkig hoef ik alleen naar het magazijn
Nee gewoon open, alle andere winkels ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is de IKEA daar alleen open voor bestellingen net zoals hier?
Beter, dan lijkt de wereld wat groter.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee gewoon open, alle andere winkels ook.
Dus daar is het gewoon net zo teringdruk als normaal bij een Ikea op zaterdagochtend?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee gewoon open, alle andere winkels ook.
Dank jequote:
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaah kwakker, laat bizarre zaterdag maar beginnen
Ja, wanneer niet. Het blijft FOK! toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeneer waren er dan niet leuk volk en gekkies?
Ja gister contract getekendquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe baan genomen?
Rare gevoel nu weg?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja gister contract getekend
O jezus, je laat Willeke weer invliegen? Dat heeft ze de vorige keer ternauwernood overleefd, USquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn gelegenheidsquarantainebandje heeft een wel erg opmerkelijke zangeres gevonden
ja nu knoop door gehakt is . is het goed gelukkig dank je voor ernaar te vragenquote:
Yep, viruswappies, alcoholisten, incels, sjappies, antiviruswappies, narcisten, geestelijke instabieltjes, politieschelders, samenzweringsblaters, drugsverslaafden, werkelozen en trekvogels maar goed leven en laten leven voor zover dat ze dat zelf lukt dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wanneer niet. Het blijft FOK! toch?
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jezus, je laat Willeke weer invliegen? Dat heeft ze de vorige keer ternauwernood overleefd, US
Blijft toch altijd een stap, van baan veranderen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja nu knoop door gehakt is . is het goed gelukkig dank je voor ernaar te vragen
Ooooohja, netjes ja, wanneer begin je aan je nieuwe werkleven?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja nu knoop door gehakt is . is het goed gelukkig dank je voor ernaar te vragen
Ligt er ook maar net aan hoe ver dat station van je vandaan ligt, als ik hier een rondje om het station ga doen ben ik zo 3 uur verderquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer terugrondje om het station heen gelopen. Stuk korter dan gisteren wel
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, viruswappies, alcoholisten, incels, sjappies, antiviruswappies, narcisten, geestelijke instabieltjes, politieschelders, samenzweringsblaters, drugsverslaafden, werkelozen en trekvogels maar goed leven en laten leven voor zover dat ze dat zelf lukt dan.
2 km uit en thuisquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan hoe ver dat station van je vandaan ligt, als ik hier een rondje om het station ga doen ben ik zo 3 uur verder
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Altijd wel fijn dat het online is. Sommig volk wil je niet voor je deur hebben rondhangen
Zo’n tong die tegen je deur staat te pissen.
Een opwarmrondje dus zodat je straks nog het zesvoudige daarvan kunt lopenquote:
Nog veel vreemder, een cadeautje van mijn vrienden, nou ja zo noemen ze het zelf maar de teringleiersquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet toegeven: het ligt niet voor de hand.
Zijn er mensen waarvan je het wel leuk zou vinden dan als ze tegen je deur staan te pissen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Altijd wel fijn dat het online is. Sommig volk wil je niet voor je deur hebben rondhangen
Zo’n tong die tegen je deur staat te pissen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog veel vreemder, een cadeautje van mijn vrienden, nou ja zo noemen ze het zelf maar de teringleiers
Bijna.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een opwarmrondje dus zodat je straks nog het zesvoudige daarvan kunt lopen
Nee, maar als het dan toch moet liever een gruwelijk knappe vrouw, toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er mensen waarvan je het wel leuk zou vinden dan als ze tegen je deur staan te pissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |