SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En nu is het KSD. Koffie Slow Drop. Drop ongewenste personen. Zoals jij.quote:
Nou met alle respect maar dat mocht ook een keer tijd worden.quote:
Sorry je bent Onbewust Onbekwaamquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu is het KSD. Koffie Slow Drop. Drop ongewenste personen. Zoals jij.
Nee wilde hem nog een keer live zien, nog even wachten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou met alle respect maar dat mocht ook een keer tijd worden.
Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan we nog beetje gezellig het weekend in?
Ja maar hij is al wel bijna 80quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wilde hem nog een keer live zien, nog even wachten.
Wat is gezellig?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan we nog beetje gezellig het weekend in?
De vorige keer dat ie in Nederland optrad had ik geen geld.quote:
Niet weer zo'n vaas toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets gaan click & collecten bij de Praxis, god sta me bij. Hopelijk is het niet te zwaar.
Ja okay jij je zin.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor wat jouw oordeel dan waard is he
kijk nu is de club compleetquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig tussen de incels, de sneeuwvlokjes, de sociaal-mentaal uitgedaagden en de drankverslaafden?
Nee. Ga je maar ophouden met je eigen volk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig tussen de incels, de sneeuwvlokjes, de sociaal-mentaal uitgedaagden en de drankverslaafden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |