SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En nu is het KSD. Koffie Slow Drop. Drop ongewenste personen. Zoals jij.quote:
Nou met alle respect maar dat mocht ook een keer tijd worden.quote:
Sorry je bent Onbewust Onbekwaamquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu is het KSD. Koffie Slow Drop. Drop ongewenste personen. Zoals jij.
Nee wilde hem nog een keer live zien, nog even wachten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou met alle respect maar dat mocht ook een keer tijd worden.
Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan we nog beetje gezellig het weekend in?
Ja maar hij is al wel bijna 80quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wilde hem nog een keer live zien, nog even wachten.
Wat is gezellig?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan we nog beetje gezellig het weekend in?
De vorige keer dat ie in Nederland optrad had ik geen geld.quote:
Niet weer zo'n vaas toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets gaan click & collecten bij de Praxis, god sta me bij. Hopelijk is het niet te zwaar.
Ja okay jij je zin.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor wat jouw oordeel dan waard is he
kijk nu is de club compleetquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig tussen de incels, de sneeuwvlokjes, de sociaal-mentaal uitgedaagden en de drankverslaafden?
Nee. Ga je maar ophouden met je eigen volk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig tussen de incels, de sneeuwvlokjes, de sociaal-mentaal uitgedaagden en de drankverslaafden?
Aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja okay jij je zin.
Gaan we nog een beetje zuipen vanavond onnie?
Ongesteld?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ga je maar ophouden met je eigen volk.
Waar moet jij dan wel niet heen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ga je maar ophouden met je eigen volk.
Ik blijf gewoon hier.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar moet jij dan wel niet heen?
Hoiquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
we hebben clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, jij hoort er bij, jij hoort er bij
Eindelijk onder gelijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
we hebben clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, jij hoort er bij, jij hoort er bij
Kun je bij mij rustig doenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar durf ik nooit zo op te vertrouwen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
Kennelijk niet aan mij om te bepalen. Ik amuseer me kostelijk maar allerlei mensen hebben overal jeuk aan.quote:
Tokyo, kreeg het voor elkaar om daar zelfs uit de toon te vallen maar wat een heerlijk bizarre stadquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Sergio in Tokio, zijn bij een winkel met vacuümverpakte vers gedragen damesslipjes.
Gewoon uit een automaat toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Sergio in Tokio, zijn bij een winkel met vacuümverpakte vers gedragen damesslipjes.
Vet handigquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Slaapcabines, zo’n 500 in een kleingebouwtje. Om ff te tukken tussen de 16 uurse werkdag.
Nou echt, zo'n droge huid overal.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk niet aan mij om te bepalen. Ik amuseer me kostelijk maar allerlei mensen hebben overal jeuk aan.
Oh ohquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk niet aan mij om te bepalen. Ik amuseer me kostelijk maar allerlei mensen hebben overal jeuk aan.
Verzin het en je kunt het in een automaat vinden daar.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon uit een automaat toch?
Nou begin er niet overquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt, zo'n droge huid overal.
Ik liep vanmiddag langs een fietsenzaak en die verkochten binnenbanden uit een automaat (buiten).quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verzin het en je kunt het in een automaat vinden daar.
Zo zag de hand van mijn oma van 93 er ook uit ong.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou begin er niet overIk keek van de week eens naar mijn handen, als ik die huid zie dan lijk ik wel honderdentwaalf
![]()
[ afbeelding ]
Ik was al heel blij met al die automaten met drinken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verzin het en je kunt het in een automaat vinden daar.
Ik dacht even dat ik je naakte molrat zag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou begin er niet overIk keek van de week eens naar mijn handen, als ik die huid zie dan lijk ik wel honderdentwaalf
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Daar is de dorpspsycholoogquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond in Kobe een blikje cola met extra suiker, theeblaadjes en gouddeeltjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was al heel blij met al die automaten met drinken.
Nooit zoveel gedronken.
Ik moet zķ hard werken hier.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
beetje kort voor een anekdote wmb/tbh
ook bijna honderdentwaalf.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo zag de hand van mijn oma van 93 er ook uit ong.
Tot uw dienst weledele vriend en hooggeachte ex-burgemeesterquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Daar is de dorpspsycholoog
Nee jij kent mijn naakte molrat wel beter dan dat.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik je naakte molrat zag.
Soort golden ticket.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond in Kobe een blikje cola met extra suiker, theeblaadjes en gouddeeltjes.
Mijn opa kwam uit negentienhonderdtwaalf..quote:
Geen jamsessies vanavond?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot uw dienst weledele vriend en hooggeachte ex-burgemeester
Dat merken we (gelukkig maar), zou ook wel fucked-up zijn als je niet meer leeft maar toch hier nog praat.quote:
In welke categorie valt ie zelfquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Daar is de dorpspsycholoog
De Titanic.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn opa kwam uit negentienhonderdtwaalf..
![]()
Hij heeft zijn oorspronkelijke voornaam wel snel laten zinken... Hij heette eigenlijk Theo(baldus), maar hij wilde Sjaak genoemd worden...quote:
Waku Waku?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US is een paradijsvogel. Zoals vroeger, in dat televisieprogramma.
Sjaaaaaakiequote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft zijn oorspronkelijke voornaam wel snel laten zinken... Hij heette eigenlijk Theo(baldus), maar hij wilde Sjaak genoemd worden...
Hij was van December, en zou dus na ongeveer 8 maanden zijn geboren..quote:
Toffe archaīsche naam wel, Theobaldusquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft zijn oorspronkelijke voornaam wel snel laten zinken... Hij heette eigenlijk Theo(baldus), maar hij wilde Sjaak genoemd worden...
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mystery solved, Mr Dawsonquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij was van December, en zou dus na ongeveer 8 maanden zijn geboren..
De Fabeltjeskrant. Al was die paradijsvogel een vrouwquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik pingelde vroeger af en toe op de gitaar van mijn vriendin. Vond het redelijk pijnlijk. En het deed ook aan mijn vingers best wel zeerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenmiddag weer verder, dagje extra voor mijn vingertoppen om te genezen.
Een uitstralingvogelquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor een duivels gedrocht?
Huehuequote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik pingelde vroeger af en toe op de gitaar van mijn vriendin. Vond het redelijk pijnlijk. En het deed ook aan mijn vingers best wel zeer
Ik heb echt geen idee, hoe dat met mij zit. Boeit me ook niet eigenlijk..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij heb ik in 8 jaar FOK! nog maar 2 keer op 1 gestaan.
Ja zit noodgedwongen iedere dag maar wat te tokkelen om eelt te kweken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik pingelde vroeger af en toe op de gitaar van mijn vriendin. Vond het redelijk pijnlijk. En het deed ook aan mijn vingers best wel zeer
US zou het kunnenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat merken we (gelukkig maar), zou ook wel fucked-up zijn als je niet meer leeft maar toch hier nog praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |