quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Duh.quote:
Ik ga maar flink vreten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:31 schreef KennyPowers het volgende:
Is de Britse versie altijd zo saai of alleen met bekende mensen?
Ik haak af
Ja verdikkeme Kenny.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:31 schreef KennyPowers het volgende:
Is de Britse versie altijd zo saai of alleen met bekende mensen?
Ik haak af
Erg mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:34 schreef Poefbank het volgende:
Gids geeft aan dat maandag gewoon weer Nederlandsch is.
Misschien deed Bilul wel meequote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:34 schreef Poefbank het volgende:
Gids geeft aan dat maandag gewoon weer Nederlandsch is.
Alsof ze de "bn'ers" uit de NL afleveringen in het buitenland kennen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:34 schreef DKUp het volgende:
Oh twee bekende artiesten, die wij allemaal niet kennen.....
Nou ja, ik ken de meeste BN’ers zelf niet door dat vreselijke YouTube.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alsof ze de "bn'ers" uit de NL afleveringen in het buitenland kennen.
Ik ken ze ook bijna allemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:36 schreef DKUp het volgende:
Nou ja, ik ken de meeste BN’ers zelf niet door dat vreselijke YouTube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |