Dit is toch gewoon RR napraten?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die naar het Nederlands elftal gaan, de leegte van die levens schokt mij.
Ik citeer graag grote schrijvers.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon RR napraten?
Weten we gelijk wie er achter het RR fanaccount zitquote:
Nu mute Stijn al je berichten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Max Verstappen wereldkampioen. Ik heb altijd in hem geloofd.
Frank gaf aan dat plan B de Ligt in de spits is. Van der Hoorn genot.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ah, ja. Interlandaids. Ik koppel mezelf even los van de samenleving.
Taco?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frank gaf aan dat plan B de Ligt in de spits is. Van der Hoorn genot.
Is dit echt?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frank gaf aan dat plan B de Ligt in de spits is. Van der Hoorn genot.
Dat is wel een klapquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu mute Stijn al je berichten.
Dan moet Corona daar wel heel flink huishouden.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie die debielen op de tribune en ik weet meteen zeker: dit nooit meer.
Journaal opende er mee.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat vinden we trouwens van HET STATEMENT?
Ze zoeken wel de grenzen op he?
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie die debielen op de tribune en ik weet meteen zeker: dit nooit meer.
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar vinden ze deze mensen?
Ingehuurd door een castingbureau, dat kan bijna niet anders.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar vinden ze deze mensen?
China, eat your heart out.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Veilig uit de buurt van Erdogan maken onze jongens een overweldigend statement, de sheiks staan ongetwijfeld met trillende benen op de grond.
Nu snap ik opeens waar #ikbeneenwappie vandaan komt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ingehuurd door een castingbureau, dat kan bijna niet anders.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:07 schreef El-Stinho het volgende:
'' ik was gewoon een ongelofelijk slechte leider van de Partij van de Arbeid. Ik ben veel meer een bestuurder dan een politicus. Ik was gewoon niet goed genoeg. De pogingen die ik heb gedaan waren dus ook niet goed genoeg. ''
Verfrissende eerlijkheid wel, van Job Cohen. Vind het pleidooi voor een Linkse samenwerking verder heerlijk naïef, maar soit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |