Door die protesten is de hele wereld inclusief jihadisten op de hoogte gebracht en die leraar moet de rest van zijn leven onderduiken, keur jij dit goed?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
niks mis met demonstreren aka protesteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Als die islamitische leerlingen dit ok vinden dan zijn het wat mij betreft ook terroristen.quote:Sayeeda Warsi echter ook om rekening te houden met de gevoelens van islamitische leerlingen die het risico lopen om te worden getreiterd of om als terrorist te worden neergezet
mensen mogen protesteren, niks mis mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:29 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Door die protesten is de hele wereld inclusief jihadisten op de hoogte gebracht en die leraar moet de rest van zijn leven onderduiken, keur jij dit goed?
Behalve als het tegen covidmaatregelen is toch? Dan gaat de knuppel eroverquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Natuurlijk niet. Anderzijds ben je inmiddels ook wel een beetje achterlijk om nog steeds spotprenten te tonen en er dan vanuit gaan dat het geen gevolgen heeft. Arrogant gedrag. Je bent niet stoer en je bent niet onaantastbaar. Ze nemen er flink aanstoot aan dus waarom zou je zoiets uitlokken voor je one minute of fame en kijk mij eens grote ballen hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:29 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Door die protesten is de hele wereld inclusief jihadisten op de hoogte gebracht en die leraar moet de rest van zijn leven onderduiken, keur jij dit goed?
ach , de demonstranten tegen de covidmaatregelen zijn meerdere keren gewaarschuwd alvorens met knuppels bewerkt te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve als het tegen covidmaatregelen is toch? Dan gaat de knuppel erover
Maar waarom protesteren? Wegens een cartoon? Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
En deze menigte hoeft zich niet op te breken, maar krijgt hoogstpersoonlijk excuses van de politie zelf?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ach , de demonstranten tegen de covidmaatregelen zijn meerdere keren gewaarschuwd alvorens met knuppels bewerkt te zijn.
geloof, religie. ramadan = niet eten/drinken van zonsopgang tot zonsondergang, ook in de zomermaanden(zeer zwaar).quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:52 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Maar waarom protesteren? Wegens een cartoon? Wat is daar mis mee?
Haha, zou mooi worden als het zo werkt. Ik kan niet tegen sperziebonen, als jij het waagt mij een foto van sperziebonen te laten zien word ik woedend. Moet jij dan gestraft worden vanwege mijn lichtgeraaktheid?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
leraar mag je aanklagen vanwege opruiing.
als er 2 miljard mensen zijn die foto van sperziebonen niet zo leuk vinden en ik weet dit vanwege nieuws over bedreigingen en moorden vanwege tonen foto sperziebonen, dan mag ik alsnog foto sperziebonen tonen. Als ik me daarna bedreigd ga voelen, is dit mijn eigen schuld.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Haha, zou mooi worden als het zo werkt. Ik kan niet tegen sperziebonen, als jij het waagt mij een foto van sperziebonen te laten zien word ik woedend. Moet jij dan gestraft worden vanwege mijn lichtgeraaktheid?
Waarom zou dat je eigen schuld zijn? Jij hebt geen hekel aan sperziebonen, dus voor jou is een foto van de sperziebonen nietszeggend of misschien zelfs leuk. Waarom zou jou dat dan ontzegd moeten worden? Waarom is het subjectieve belang van afkeer zwaarwegender dan dat van het ontbreken ervan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:59 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
als er 2 miljard mensen zijn die foto van sperziebonen niet zo leuk vinden en ik weet dit vanwege nieuws over bedreigingen en moorden vanwege tonen foto sperziebonen, dan mag ik alsnog foto sperziebonen tonen. Als ik me daarna bedreigd ga voelen, is dit mijn eigen schuld.
Dan kijk je lekker in je eentje of met mensen die er geen aanstoot van nemen naar foto’s van sperziebonen en laat je mensen die foto’s van sperziebonen niet leuk vinden met rust?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Waarom zou dat je eigen schuld zijn? Jij hebt geen hekel aan sperziebonen, dus voor jou is een foto van de sperziebonen nietszeggend of misschien zelfs leuk. Waarom zou jou dat dan ontzegd moeten worden? Waarom is het subjectieve belang van afkeer zwaarwegender dan dat van het ontbreken ervan?
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:47 schreef Azula het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Anderzijds ben je inmiddels ook wel een beetje achterlijk om nog steeds spotprenten te tonen en er dan vanuit gaan dat het geen gevolgen heeft. Arrogant gedrag. Je bent niet stoer en je bent niet onaantastbaar. Ze nemen er flink aanstoot aan dus waarom zou je zoiets uitlokken voor je one minute of fame en kijk mij eens grote ballen hebben.
We kennen de gevolgen inmiddels.
De grap kan ook nooit zo grappig zijn dat het het waard is je hoofd te verliezen en je gezin in gevaar te brengen.
ik plaats een foto van sperziebonen op mijn raam, het mag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Waarom zou dat je eigen schuld zijn? Jij hebt geen hekel aan sperziebonen, dus voor jou is een foto van de sperziebonen nietszeggend of misschien zelfs leuk. Waarom zou jou dat dan ontzegd moeten worden? Waarom is het subjectieve belang van afkeer zwaarwegender dan dat van het ontbreken ervan?
Het is inmiddels algemeen bekend dat er nogal wat agressie waart onder bepaalde mensen (en echt niet alleen moslims, in iedere laag van de bevolking zitten wel types die door van alles triggered raken en dan bijvoorbeeld hele scholen overhoop gaan schieten of even een meisje van 14 dood verkrachten met zijn allen).quote:
Echt een domme redenatie, maar goed je weet meteen wel op deze manier de radicale haatjurken eruit te vissen. Mooi moment om even preventief dat zooitje op te pakken en op te sluiten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:12 schreef Azula het volgende:
[..]
Het is inmiddels algemeen bekend dat er nogal wat agressie waart onder bepaalde mensen (en echt niet alleen moslims, in iedere laag van de bevolking zitten wel types die door van alles triggered raken en dan bijvoorbeeld hele scholen overhoop gaan schieten of even een meisje van 14 dood verkrachten met zijn allen).
Je gaat ook niet in een leeuwenverblijf staan met je grote bek. Sommige mensen zijn gewoon een beetje boos van aard en dan kun je bepaalde dingen verwachten.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:12 schreef Azula het volgende:
[..]
Je gaat ook niet in een leeuwenverblijf staan met je grote bek. Sommige mensen zijn gewoon een beetje boos van aard en dan kun je bepaalde dingen verwachten.
Maar wat als het probleem er vooral in ligt dat mensen het religieuze verbod van het tonen van sperziebonen aan anderen gaan opleggen? Dat je dan onthoofd, bedreigd, ontslagen etc. kunt worden als consequentie? Zou daar misschien ook iets niet in de haak kunnen zijn?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:06 schreef Azula het volgende:
[..]
Dan kijk je lekker in je eentje of met mensen die er geen aanstoot van nemen naar foto’s van sperziebonen en laat je mensen die foto’s van sperziebonen niet leuk vinden met rust?
Respect moet van twee kanten komen. Nu tonen beide kanten geen respect.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Maar wat als het probleem er vooral in ligt dat mensen het religieuze verbod van het tonen van sperziebonen aan anderen gaan opleggen? Dat je dan onthoofd, bedreigd, ontslagen etc. kunt worden als consequentie? Zou daar misschien ook iets niet in de haak kunnen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |