abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 april 2021 @ 07:48:33 #126
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199065539
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 17:42 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Stel je niet aan. Ik ken wel gevaarlijker gekken.
Dus jij vindt Omtzigt een gevaarlijke gek? Minder gevaarlijk dan anderen die jij kent maar wel gek en gevaarlijk dus? Ik ben het helemaal met je eens. Omtzigt heeft zich laten gebruiken als een nuttige idioot van het Kremlin en liet een nepgetuige opdraven tijdens het MH-17 proces. Zo'n man is niet te vertrouwen, zo'n man moet weg uit Den Haag. Rutte heeft volkomen gelijk dat hij deze dubieuze politicus wil wegwerken.
pi_199065683
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 06:52 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

1) Waar wil je deze ambtenaar dan van verdenken? Van kindermisbruik?
Je neemt alles klakkeloos aan, je kletst maar wat en je strooit met nepnieuws
Ik verdenk deze ambtenaar helemaal nergens van, en heb dus ook geen nepnieuws gestrooid. Jij beweerd dat hij goed functioneert en bent er tamelijk lyrisch over, op basis waarvan vraag ik vervolgens. En dan komt er geen antwoord. Simpelweg omdat je helemaal niets weet van deze ambtenaar behalve dat hij op Twitter negatief is op Omtzigt.
Antwoord hoeft niet meer hoor, je hebt een keer of 3 de kans gekregen op een inhoudelijk antwoord, en evenzoveel komt er gekronkel en gedraai. Ik zet je op standje negeer.
quote:
2) Ik vind het zeer professioneel van een ambtenaar als die ons waarschuwt voor een dubieuze politicus die de belangen van Nederland ernstig schaadt.
Dan ben je een van de weinigen.
  maandag 19 april 2021 @ 09:36:43 #128
492341 Subw00fer
pi_199066503
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 08:10 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Ik verdenk deze ambtenaar helemaal nergens van, en heb dus ook geen nepnieuws gestrooid. Jij beweerd dat hij goed functioneert en bent er tamelijk lyrisch over, op basis waarvan vraag ik vervolgens. En dan komt er geen antwoord. Simpelweg omdat je helemaal niets weet van deze ambtenaar behalve dat hij op Twitter negatief is op Omtzigt.
Antwoord hoeft niet meer hoor, je hebt een keer of 3 de kans gekregen op een inhoudelijk antwoord, en evenzoveel komt er gekronkel en gedraai. Ik zet je op standje negeer.
[..]

Dan ben je een van de weinigen.
1) Dan is er dus niks aan de hand met die ambtenaar maar maak je hem wel verdacht door zo maar wat te opperen. Deze ambtenaar is zeer verstandig door ons er op te wijzen dat er in Den Haag een gevaarlijke politicus bezig is de belangen van Nederland ernstig te schaden.

2) Hoe inhoudelijk wil je het hebben? Omtzigt is een gevaarlijke gek en de MH-17 zaak bewijst mijn gelijk. Dat jij dat ontkent is jouw probleem.
pi_199067560
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 07:48 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Dus jij vindt Omtzigt een gevaarlijke gek? Minder gevaarlijk dan anderen die jij kent maar wel gek en gevaarlijk dus? Ik ben het helemaal met je eens. Omtzigt heeft zich laten gebruiken als een nuttige idioot van het Kremlin en liet een nepgetuige opdraven tijdens het MH-17 proces. Zo'n man is niet te vertrouwen, zo'n man moet weg uit Den Haag. Rutte heeft volkomen gelijk dat hij deze dubieuze politicus wil wegwerken.
Dat heb je verkeerd begrepen. Ik vind hem iemand met het hart op de juiste plaats. Maar wel te naief, hij laat zich gebruiken, bijvoorbeeld door zo'n nepgetuige. Hij is te goedgelovig.
Iemand die zaken wil uitzoeken, én populair is, krijgt vijanden op zijn dak. Daar zou ie beter op voorbereid moeten zijn.
Er zijn mensen die zo iemand graag willen laten struikelen.
Maar hij zou ook moeten zien dat Rutte niet zo iemand is. Dat is iemand die, net als hij, men wil laten struikelen omdat ie zo populair is. Dus eigenlijk zouden ze vrienden moeten zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mondkapje op 19-04-2021 11:10:40 ]
  dinsdag 20 april 2021 @ 08:45:48 #130
492341 Subw00fer
pi_199080086
MH-17
Het begrip 'nuttige idioot' is van toepassing op Omtzigt die willens en wetens de kant van de vijand heeft gekozen:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nuttige_idioot
pi_199121296
Ik ben van gedachte veranderd. Het wordt een beetje een 'Poor Pieter' verhaal.
Niet zolang geleden las ik het verhaal Planter of Malata van Joseph Conrad, daarin komt een 'Poor Arthur' voor. Die liet niets meer van zich horen. Maar helemaal onschuldig was die niet.

[ Bericht 36% gewijzigd door Mondkapje op 23-04-2021 10:19:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')