SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben me net helemaal rond aan het eten. Hoeft het opeens niet meerquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Belangrijk nieuws voor @:Bitterbal
https://www.ad.nl/koken-e(...)dpool-gaan~a8c1fddc/
r heb je @Amarantha en @Haags voorquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Kak, ik wist niet dat je een bericht niet meer kon wijzigen als het topic gesloten is.
Een lieve mod kan dat nog wel voor je doenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Kak, ik wist niet dat je een bericht niet meer kon wijzigen als het topic gesloten is.
Vind er maar eens een.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een lieve mod kan dat nog wel voor je doen
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
daa
[..]
r heb je @:amarantha en @:haags voor
Maar die docent overdrijft ook wel een beetje of is een gewende Ecto.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben me net helemaal rond aan het eten. Hoeft het opeens niet meer
Ik moet weer wat gerichter gaan eten; nu is het af en toe doelloos wat naar binnen duwen. Wat meer sporten zou helpen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar die docent overdrijft ook wel een beetje of is een gewende Ecto.
Met zijn week niet eten en ietsjes last krijgen als je hard wil doortrappen op de fiets. De meeste mensen halen hun fiets niet eens na 4 dagen zonder voedsel.
opsiequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Och Jezus ja ik heb hier al weken een pakketje van de C&A liggen dat ik allang terug had moeten sturen
Het valt dan ook bijna niet op dat jij blauw bentquote:
Nou....quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil jij het linkje van het nieuws uit het vorige deel halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |