quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Daar valt ze helemaal niet op.quote:
Ik vind haar ook wel leuk. Enthousiast.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:34 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind dr wel leuk eigenlijk![]()
Lekker stevig en leuke bril
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de verloskundige en jongen wel bij elkaar passen.
Oh, zoquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest lachen hoe hij het herhaalde. Never mind
Die heeft vast en zeker ook zo'n klakquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:39 schreef Hexagon het volgende:
Die Matthijs doet me denken aan D66-tegenkandidaat Ton Visser![]()
[ afbeelding ]
Forged in firequote:Op donderdag 25 maart 2021 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Modelbouw, dat is dan weer te kneuterig. Met zo'n uiterlijk moetje met cirkelzagen jongleren oid.
Diegene achter zijn oortje moet dan toch in zijn broek pissen als je hem dat kan laten zeggen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:42 schreef DKUp het volgende:
Victor: Kom je nog iemand tegen op de kinderspeelplaats.....?
Hahahahha
Hey niks mis met opgerolde pijpen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:42 schreef DKUp het volgende:
Mannelijke man
Nou nou met zijn hoogwaterbroek
Jij poedert ook elk uur je wangen?quote:
Hij ziet er onnatuurlijk uit, das zekerquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Jeffrey een acne huid, gebruikt ie fillers of draagt ie make-up?
denk dat hij met een rekenmachine in bed ligtquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zijn echt leuk, allebei beetje zelfde stijl, ook allebei hersens. Dit moet wat worden
Die zijn met 3 jaar getrouwd en een kind.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zijn echt leuk, allebei beetje zelfde stijl, ook allebei hersens. Dit moet wat worden
Dan leest zij de Libelle. Prima match.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:45 schreef linebear het volgende:
[..]
denk dat hij met een rekenmachine in bed ligt
Eilandvolk is het wel hèquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Dan kennen ze elkaar toch wel? Zoveel mensen wonen daar niet,
Zoutuhlanduhquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:55 schreef linebear het volgende:
die gaan sexen met Blof op de achtergrond
Aan haar zoute landje likkenquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:55 schreef linebear het volgende:
die gaan sexen met Blof op de achtergrond
Oh, wauw, speurwerk!quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
383.488 Inwoners: dat is een stadje!
Dat is een jaartje corona in Brazilië.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
383.488 Inwoners: dat is een stadje!
52 jaar worden, onder anderenquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Woow. Hoe krijg je zo'n opgeblazen peer figuur.
Ja ze is zeker niet verkeerd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:03 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij was die Gemma 25 jaar geleden een absolute hoofdprijs
Nouuuuu. Geef een jongen uit Zuid-Europa een roze overhemd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Roze staat gewoon bijna altijd lelijk Sergio. Heeft niks met gewaagd te maken .
quote:
Kronaquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Toch wel leuk die homo’s. Ben benieuwd of ze afgesproken hebben.
Sluis ligt in Zeeuws-Vlaanderen, en die jongen komt van Kruiningen...quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Er zijner wel meer daar, en Hermans werkt in geen van allen
gewone jongens, zien er niet homofiel uitquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Toch wel leuk die homo’s. Ben benieuwd of ze afgesproken hebben.
Sergio Hermans werk in de Jane in Antwerpen wilde ik zeggen (en dat er een stuk of zes restaurants met Michelinsterren zijn in Zeeland.).quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:08 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Sluis ligt in Zeeuws-Vlaanderen, en die jongen komt van Kruiningen...
Ach ja!
Gewoon die hele persoonlijkheidquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:11 schreef Mani89 het volgende:
Mooie meid, maar met die stem ga je haar sowieso een keer wurgen met de dood tot gevolg.
Oooh, ik dacht dat zijn rest. in Sluis ook een ster had, whateverquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Sergio Hermans werk in de Jane in Antwerpen wilde ik zeggen (en dat er een stuk of zes restaurants met Michelinsterren zijn in Zeeland.).
Hij kan wel wat leukers krijgen.quote:
En zie dan nog maar eens een nieuwe date te regelenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:11 schreef Mani89 het volgende:
Mooie meid, maar met die stem ga je haar sowieso een keer wurgen met de dood tot gevolg.
Dat buikje was er in het begin ook wel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Minder slank dan ze in eerste instantie overkwam.
Eddyyyquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
Wesley moet hierna in Tekken 3 spelen
Pure C, maar daar werkt een andere kok. Is wel van hem, (maar idd whatever, maar nou ik toch bezig was.)quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat zijn rest. in Sluis ook een ster had, whatever
Wel blijven zitten hèquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nouuuuu. Geef een jongen uit Zuid-Europa een roze overhemd.Zwart haar. Klein beetje kleur. Perfect.
Natuurlijk niet. Ik bel zelf wel aan.quote:
Ik snap hem nietquote:
Ik was betoverd door haar gezicht.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat buikje was er in het begin ook wel.
Uhhuhquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zo bijzonder is hij nu ook weer niet.
De oudjes toch succes?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:17 schreef Kanaroe het volgende:
Aaaaaah, allemaal mis! Nondeju toch weer
Potverdikkiequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:18 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Die vond ik onduidelijk. Volgens mij was het negatief.
"bekende" britten afleveringquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:24 schreef Rickocum het volgende:
JAAAA BRITSE MET DE LEKKERE SERVEERSTERS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |