Hoe weet jij wat @Boze_Eend en ik net deden?quote:Op zondag 4 april 2021 17:07 schreef IceCreamSandwich het volgende:
mooi spel @:okselzweet @:boze_eend
Ik kan wel tegen een stootje!quote:Op zondag 4 april 2021 17:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou niet verkeerd bedoeld maar je leek niet echt te bewegen nee vandaar. Join je weer? @:justink waar ben jij plots?
Met Phoenyx spelen is altijd leuk hij speelt altijd eerlijk en neemt winnen serieus.quote:Op zondag 4 april 2021 17:07 schreef IceCreamSandwich het volgende:
mooi spel @:okselzweet @:boze_eend
Ja maar dat is zo'n miezerigequote:Op zondag 4 april 2021 17:15 schreef IceCreamSandwich het volgende:
druk op E dan ga je naar secondary gun
Huh ik kom net onder de douche vandaan?quote:Op zondag 4 april 2021 17:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik ben op het moment een kanjerdikke kip aan het klaarmaken om zo lekker op te smikkelen.
Omdat het niet vegan is?quote:Op zondag 4 april 2021 17:50 schreef Fcu030 het volgende:
Ik kan en mag dat spelletje helaas niet spelen.
Nja juist welquote:
Primaquote:Op zondag 4 april 2021 18:31 schreef phoenyx het volgende:
Rond 20:00 weer een spelletje ongeveer? Iedereen even eten etc.
Puzzie heeft een ban in ONZ, en het gamed toch niet al te lekker op mijn 12'5 inch laptop. Ik doe wel scribl denk ik.quote:Op zondag 4 april 2021 19:18 schreef phoenyx het volgende:
@:naardegallemiezen, @:domme_gans @:IceCreamSandwich
@:Fcu030
@:banaanvraag
@:boze_eend
@:aanmodderfakker
@:okselzweet
@:puzziepie
Jullie ook?
Zeker meiskequote:Op zondag 4 april 2021 19:18 schreef phoenyx het volgende:
@:naardegallemiezen, @:domme_gans @:IceCreamSandwich
@:Fcu030
@:banaanvraag