Het leek alsof die schildpadden vooral druk waren met net niet verzuipenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Het is niet eens de ergste wijk van Maastricht, maar dit was wel heel mooi zeg.
Kan iemand die schildpadden even gaan redden? Mijn guppies hebben nog een grotere bak dan dit.
Ik vond Jos ook nog wel wat met zijn aanval en in huis een plank kapotslaan!quote:
Als ik een schildpad was en ik zou de hele dag tegen die mensen aan moeten kijken, zou ik misschien met liefde verzuipen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het leek alsof die schildpadden vooral druk waren met net niet verzuipen
Schildpadden moeten toch ook op het droge kunnen! Zijn geen vissen!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het leek alsof die schildpadden vooral druk waren met net niet verzuipen
Dit lijken me geen mensen die uberhaupt weten wanneer de stemlokalen open zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als ik een schildpad was en ik zou de hele dag tegen die mensen aan moeten kijken, zou ik misschien met liefde verzuipen.
De aflevering staat nu op. Die mensen hebben ook gewoon stemrecht, hè.
Tim Hofman, met het risico op opnieuw een gebroken kaak?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:29 schreef Ole het volgende:
als ik vlogger was zou ik daar even langsgaan..
Of juist wel, en dat ze zich al dagen verheugen om het vakje bij Geert rood te kleuren.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dit lijken me geen mensen die uberhaupt weten wanneer de stemlokalen open zijn
Ze geven het begrip ordinair een geheel nieuwe lading.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dit lijken me geen mensen die uberhaupt weten wanneer de stemlokalen open zijn
Vaak is er meer aan de hand dan alleen die haag maar dat vertellen ze je nooit, het begint vaak met andere redenen en gezien ze daar niet juridisch op denken te kunnen pakken gaan ze door zoeken en proberen ze het op iets anders zoals nu op de haag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:15 schreef Gia het volgende:
Dat gezeur om die hoge haag, gisteren!
Echt, als ik die buurman was, had ik hem op 50 centimeter gezet en niet meer snoeien in de hoogte. Want op 50 centimeter van de erfgrens mag een haag zo hoog worden als ie groeien kan.
Die boom zou ik op exact 2 meter zetten. Of nog beter, een Anna Paulownaboom planten.
En dat terwijl z'n eigen vrouw ook bepaald geen fotomodel was, voorzichtig uitgedrukt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:21 schreef matthijst het volgende:
![]()
Wie gaat zo'n Lelijk mormel proberen te kussen?
U!
Ik dacht eerst dat die man haar zoon was, totdat ik de trouwfoto's zag hangen. Het gekke is dat op die foto's het leeftijdsverschil een stuk kleiner lijkt. Hij is alleen maar grijs geworden, maar bij haar heeft denk ik het jarenlange stevige roken z'n tol geëist.quote:
oh dit dus. Plus geen tandenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat die man haar zoon was, totdat ik de trouwfoto's zag hangen. Het gekke is dat op die foto's het leeftijdsverschil een stuk kleiner lijkt. Hij is alleen maar grijs geworden, maar bij haar heeft denk ik het jarenlange stevige roken z'n tol geëist.
zou moeten. Werd al gezegd. Maar dat mag woningbouw oplossenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 01:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik denk dat het toch het beste is als 1 van de koppels gaat verhuizen. zeker omdat sommigen uit de straat er ook bij betrokken geraaktweet niet hoelang ze elkaar kunnen/blijven negeren.
Clown! Lelijk mormel, daar gaat nog geen zwerver overheenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga toch weg vuile schele rotgek vieze leugenaar gek zij beginnen toch.
Duffe!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:19 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Clown! Lelijk mormel, daar gaat nog geen zwerver overheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |