SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
Nee, ik bedoel dat het een matige opvolger is van het programma: "Mr Frank Visser: Wordt U al geholpen?" Ik denk dat mr. Visser er niet meer in slaagde op eigen kracht 5 afleveringen van 3 kwartier per week te vullen, en nu is het Mr. Frank Visser-deel uit de titel gehaald, en zijn er allerlei andere adviseurs aan toegevoegd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Je weet dat 'Wordt u al geholpen' een programma is dat los staat van Mr. Frank Visser doet Uitspraak? Of bedoel je dat het een matige opvolger is van Mr. Frank Visser rijdt visite? (geen idee of dat zo is)
Het lijkt er wel op idd, wat een volkquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:33 schreef Stepperoller het volgende:
Ik schakel net in, maar dit is de Probleemwijkeditie van Mr. Frank Visser?
quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:33 schreef Stepperoller het volgende:
Ik schakel net in, maar dit is de Probleemwijkeditie van Mr. Frank Visser?
Oh dacht dat over de achtertuin ging eigenlijk. Gewoon omdat ik me de voortuin niet kon voorstellen.quote:
verstond ik ook hoorquote:
Roze Mirandaquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:49 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Jos een punt heeft.
Maar ik denk ook dat roze Miranda zich oprecht gepest voelt
Aquariumhoer roepen naar de buufquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:50 schreef Drass het volgende:
Gezellige buren allemaal
Met je Ola parasol een bakkie of biertje doen in de voortuin.
Jepquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:50 schreef Drass het volgende:
Gezellige buren allemaal
Met je Ola parasol een bakkie of biertje doen in de voortuin.
Nice hahaquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:53 schreef falling_away het volgende:
Hier was het hekje nog wit.. de camera hing er wel al
https://www.google.com/ma(...)Q!2e0!7i16384!8i8192
Jij niet alleen denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:54 schreef amaranta het volgende:
Ik heb haar daar genomen.
Ik dacht even iets anders.
Noemen ze dit geen volksbuurt?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:55 schreef praadje het volgende:
Kijk al die mensen buiten staan, sensatie
Die werken allemaal thuis natuurlijk, dus dan kan datquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:55 schreef praadje het volgende:
allemaal lekker in de bijstandquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:55 schreef praadje het volgende:
Die zet een hendig sjieke slip van heb ik jou daar de hele buurt in staande ovatiequote:Op donderdag 25 maart 2021 21:59 schreef nattermann het volgende:
@:maikuuul
Kun jij hier niet even onderhandelen
Maikel is op dit moment waarschijnlijk ekkies aan het binnen harken die heeft daar geen tijd voorquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:00 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Die zet een hendig sjieke slip van heb ik jou daar de hele buurt in staande ovatie
Ja iddquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:01 schreef amaranta het volgende:
Hoewel ik ook wel geloof dat roze Miranda voor het raam gek aan het doen is.
Opslag is een probleem bij hoge kwaliteit.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:02 schreef xzaz het volgende:
Wel goede kwaliteit cctv. Kan menig winkel wat van leren
Mua hier hebben we ook wat maar dit zal 720p zijn zo te zien. Is met h.249 zo'n 3mbit s . dat doe je niet op dar laptopje idd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:03 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Opslag is een probleem bij hoge kwaliteit.
Gewoon in de cloud. Twee nest cams kost je 100euro p/j en heb je topkwaliteit. Echt ongelofelijk hoe beroerd al die camerabeelden altijd zijn uit winkels bij opsporing verzocht.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:03 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Opslag is een probleem bij hoge kwaliteit.
HUN BEGINNE!!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:04 schreef amaranta het volgende:
Hij zei: zij beginnen toch.
Hier scoort dave wel een gunpunt bij mij
Totdat nest stopt kan je ze wegmieterenquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon in de cloud. Twee nest cams kost je 100euro p/j en heb je topkwaliteit. Echt ongelofelijk hoe beroerd al die camerabeelden altijd zijn uit winkels bij opsporing verzocht.
Waarom zou nest stoppen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Totdat nest stopt kan je ze wegmieteren
Misschien omdat de zaken met een goede camera wel opgelost worden?quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon in de cloud. Twee nest cams kost je 100euro p/j en heb je topkwaliteit. Echt ongelofelijk hoe beroerd al die camerabeelden altijd zijn uit winkels bij opsporing verzocht.
Dun Dave jonguh!quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:04 schreef WammesWaggel het volgende:
New Kids does Limburg, na de reclames!
https://tweakers.net/nieu(...)st%20Detect-sensoren.quote:
Dat was ook zo goed afgelopenquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
![]()
Moet me denken aan die oude baas bij de rijdende rechter vlakbij schiphol.
Misschien ondertussen wel, maar ik doelde op deze https://www.ijmuidercourant.nl/cnt/dmf20200412_63321892quote:
Hahaha jepquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:21 schreef amaranta het volgende:
HAHAHAHA DAT VAN HET ZOENEN IS DUS GEWOON WAAR!!! EINZ `EINZ.
Geen ideequote:Op donderdag 25 maart 2021 22:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat is uberhaupt de insteek van deze ruzie? Waar klagen ze om?
Iedereen in de witte tuinstoelen in de voortuin aan de halve litersquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:22 schreef Snowsquall het volgende:
Wat zal dat gezellig zijn in de straat als het buiten 30 graden is![]()
Ik ben blij dat die optie er is want anders blijf je quoten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:23 schreef Isane het volgende:
Er zijn nog nooit zoveel plusjes gegeven op berichten in een topic
Er was laatst toch zo'n reeks op NPO2?quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:23 schreef cobain1994 het volgende:
Probleemwijken kan hier wel een mooie reeks van maken..
Nee dat is Typisch. Een programma waar ze een week of twee en bepaalde wijk volgen met markante bewoners.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er was laatst toch zo'n reeks op NPO2?
Ik kan niet wachten op de " hoe is het nu met" .quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:25 schreef Snowsquall het volgende:
Nou weten ze nog niet wat ze moeten doen......Ik zeg iedere week een update
o ja, die iets beschaafder versie van probleemwijken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee dat is Typisch. Een programma waar ze een week of twee en bepaalde wijk volgen met markante bewoners.
https://www.google.com/ma(...)Q!2e0!7i16384!8i8192quote:
Loopt daar nu die buurman met zijn hond?quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:31 schreef falling_away het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)Q!2e0!7i16384!8i8192
Om exact te zijn
Niet de fijnste buurt van Maastricht
Was een mooie afleveringquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:59 schreef nattermann het volgende:
@:maikuuul
Kun jij hier niet even onderhandelen
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/ZMeF6bC3vW1quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:43 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Kan je SBS ergens terugkijken? Doe ik (gelukkig) nooit maar als dit een topper is...
En anders ik wel wan stel mongolen overal nie?! Kanne gewoon nie normaal doen zoals wij.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:18 schreef Snowsquall het volgende:
Wat bden ik blij dat ik in Brabant woon en niet naast zonne mongol !!
Ik moet er toch echt niet aan denken dat in in een buurt roddel clubje van de buurvrouw, ben je nou technisch helemaal gek geworden?!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:29 schreef falling_away het volgende:
In de diverse app groepen komt de ene na de andere meme langs van de personen in de show gisteren.. denk dat ze wel een beetje spijt hebben dat ze hieraan megedaan hebben
Het leek alsof die schildpadden vooral druk waren met net niet verzuipenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Het is niet eens de ergste wijk van Maastricht, maar dit was wel heel mooi zeg.
Kan iemand die schildpadden even gaan redden? Mijn guppies hebben nog een grotere bak dan dit.
Ik vond Jos ook nog wel wat met zijn aanval en in huis een plank kapotslaan!quote:
Als ik een schildpad was en ik zou de hele dag tegen die mensen aan moeten kijken, zou ik misschien met liefde verzuipen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het leek alsof die schildpadden vooral druk waren met net niet verzuipen
Schildpadden moeten toch ook op het droge kunnen! Zijn geen vissen!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het leek alsof die schildpadden vooral druk waren met net niet verzuipen
Dit lijken me geen mensen die uberhaupt weten wanneer de stemlokalen open zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als ik een schildpad was en ik zou de hele dag tegen die mensen aan moeten kijken, zou ik misschien met liefde verzuipen.
De aflevering staat nu op. Die mensen hebben ook gewoon stemrecht, hè.
Tim Hofman, met het risico op opnieuw een gebroken kaak?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:29 schreef Ole het volgende:
als ik vlogger was zou ik daar even langsgaan..
Of juist wel, en dat ze zich al dagen verheugen om het vakje bij Geert rood te kleuren.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dit lijken me geen mensen die uberhaupt weten wanneer de stemlokalen open zijn
Ze geven het begrip ordinair een geheel nieuwe lading.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dit lijken me geen mensen die uberhaupt weten wanneer de stemlokalen open zijn
Vaak is er meer aan de hand dan alleen die haag maar dat vertellen ze je nooit, het begint vaak met andere redenen en gezien ze daar niet juridisch op denken te kunnen pakken gaan ze door zoeken en proberen ze het op iets anders zoals nu op de haag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:15 schreef Gia het volgende:
Dat gezeur om die hoge haag, gisteren!
Echt, als ik die buurman was, had ik hem op 50 centimeter gezet en niet meer snoeien in de hoogte. Want op 50 centimeter van de erfgrens mag een haag zo hoog worden als ie groeien kan.
Die boom zou ik op exact 2 meter zetten. Of nog beter, een Anna Paulownaboom planten.
En dat terwijl z'n eigen vrouw ook bepaald geen fotomodel was, voorzichtig uitgedrukt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:21 schreef matthijst het volgende:
![]()
Wie gaat zo'n Lelijk mormel proberen te kussen?
U!
Ik dacht eerst dat die man haar zoon was, totdat ik de trouwfoto's zag hangen. Het gekke is dat op die foto's het leeftijdsverschil een stuk kleiner lijkt. Hij is alleen maar grijs geworden, maar bij haar heeft denk ik het jarenlange stevige roken z'n tol geëist.quote:
oh dit dus. Plus geen tandenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat die man haar zoon was, totdat ik de trouwfoto's zag hangen. Het gekke is dat op die foto's het leeftijdsverschil een stuk kleiner lijkt. Hij is alleen maar grijs geworden, maar bij haar heeft denk ik het jarenlange stevige roken z'n tol geëist.
zou moeten. Werd al gezegd. Maar dat mag woningbouw oplossenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 01:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik denk dat het toch het beste is als 1 van de koppels gaat verhuizen. zeker omdat sommigen uit de straat er ook bij betrokken geraaktweet niet hoelang ze elkaar kunnen/blijven negeren.
Clown! Lelijk mormel, daar gaat nog geen zwerver overheenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga toch weg vuile schele rotgek vieze leugenaar gek zij beginnen toch.
Duffe!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:19 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Clown! Lelijk mormel, daar gaat nog geen zwerver overheen
Ik ben voor een real life soap over die straatquote:
Met een tikkie?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:50 schreef Hahug13 het volgende:
Heerlijk genoten. Hoe zouden ze dat gaan doen met die boetes? Met elkaar verrekenen?
Dennis Schouten zal er wel langs gaan net als bij Conny en Tilly destijds. Dat wordt weer een kostelijke reportage.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:29 schreef Ole het volgende:
Facebook pagina "Wat is loos in Mestreech" is langs geweest. Davy wilde niet op camera dus die rende steeds wegquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:29 schreef Ole het volgende:
jammerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:25 schreef falling_away het volgende:
[..]
Facebook pagina "Wat is loos in Mestreech" is langs geweest. Davy wilde niet op camera dus die rende steeds weg(video is wel grotendeels in het Maastrichts)
https://www.facebook.com/101679831756279/posts/209539520970309/
Ja maar hij was dronken he, als hij dat nuchter had gedaan "had hij zich aan een boom opgehangen" 😂 😂quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:05 schreef kalinhos het volgende:
“Wie gaat zo’n lelijk mormel nou kussen?!”
-u
“Ja, oke”
![]()
Ja want iedereen in het Zuiden is precies zoals deze mensen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:08 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ohhh wat een pareltje die uitzending. Limburgers tegen Nederlanders. Dit geeft zó aan hoe bekrompen mensen daar zijn
Jezus wat een tokkies allemaal bij elkaar en den davequote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/ZMeF6bC3vW1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |