abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198683110
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zou kunnen natuurlijk, maar het beantwoord nog de vraag niet waarom de rest van de partijleiders waarmee Ollongren de laatste dagen een gesprek heeft gehad niet in quarantaine moeten? Heb jij contact gehad met iemand die positief getest is dan moet je toch echt in quarantaine, blijkbaar onze dames en heren politici niet. Dus oftewel Ollongren is niet besmet en is het een lulverhaal, oftewel Covid wordt zwaar overdreven... of? Zeg het maar?

Maar in plaats van eens schoon schip te maken in Den Haag en dat elitaire volk eruit te trappen volgen de schapen toch weer lekker mak. Zelfnadenken blijft vaak moeilijk voor veel mensen, zolang de media er niets over rept blijven de oogklepjes op.
Deze teksten lees ik de laatste tijd heel veel, geschreven door mensen die alleen maar zelf zeggen na te denken. Best ironisch.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 25 maart 2021 @ 13:19:39 #102
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198683112
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:17 schreef Haags het volgende:
Firma list en bedrog.

Prachtig.
Genieten dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 25 maart 2021 @ 13:20:02 #103
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_198683125
Maar, het staat op NOS.nl dus het is FakeNews. Niks aan de hand dus...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_198683128
Ollongren gooit Jorritsma ff onder de bus...
pi_198683140
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

2mln mensen hebben gestemd op tefflon markie.
Omdat ie met zn fiets naar het werk gaat.

koekoek. |:(
Ik zag reacties dat mensen op Kaag hebben gestemd vanwege "#stemopvrouw", tel daarbij op het stemmen op het kontje van Wouter Bos, de krullen van Jesse Klaver, het is een schande, een pure schande. Het gaat om de mensen in dit land, en niet om een idols verkiezing. Tijd dat voordat je gaat stemmen op een partij je eerst een vragenlijst moet beantwoorden of je wel degelijk op de hoogte bent van de partijpunten, denk dat heel wat linkse partijtjes zwaar door de mand vallen. Het is een kliek die stemmen vangt ronselt op basis van uiterlijk, geslacht en afkomst en niet op inhoud, je zou er maar op gestemd hebben, zum kotsen. :r
  Redactie Frontpage donderdag 25 maart 2021 @ 13:21:35 #106
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_198683157
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Krijg je ervan als er mensen in de politiek zitten vanwege hun elitaire achtergrond en omdat ze "vrouw" zijn. Dat mens heeft niks te zoeken in de politiek. Dat ze de komende 20 jaar maar aan de lopende band bij de NedCar gaat staan, wordt ze eens geconfronteerd met de werkelijkheid.

Sowieso D66, elitaire kutpartij :r
Dat kan je over alle gevestigde partijen zeggen, zelfs ook over FvD en PVV bijvoorbeeld. Allemaal pluche zitters die hun eigen hachje willen redden boven alles.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_198683165
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ollongren gooit Jorritsma ff onder de bus...
Aan de andere kant heeft D66 nu CDA buitenspel gezet en kan er geformeerd worden over links, wat D66 zo graag wilt. Hopelijk geeft Rutte ze de vinger en sluit hij D66 uit, maar dat is wensdenken en zal nooit gebeuren.
  donderdag 25 maart 2021 @ 13:22:12 #108
116015 SicSicSics
pi_198683173
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik zag reacties dat mensen op Kaag hebben gestemd vanwege "#stemopvrouw", tel daarbij op het stemmen op het kontje van Wouter Bos, de krullen van Jesse Klaver, het is een schande, een pure schande. Het gaat om de mensen in dit land, en niet om een idols verkiezing. Tijd dat voordat je gaat stemmen op een partij je eerst een vragenlijst moet beantwoorden of je wel degelijk op de hoogte bent van de partijpunten, denk dat heel wat linkse partijtjes zwaar door de mand vallen. Het is een kliek die stemmen vangt ronselt op basis van uiterlijk, geslacht en afkomst en niet op inhoud, je zou er maar op gestemd hebben, zum kotsen. :r
De vorige keer dat ik zei dat achterlijke mensen niet zouden mogen stemmen was ik elitair en kartel ... ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_198683184
quote:
6s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

De vorige keer dat ik zei dat achterlijke mensen niet zouden mogen stemmen was ik elitair en kartel ... ;)
Maar dat komt omdat jij mij een achterlijk mens vindt :P

Nja je was wel lief met je privebericht toen :*
  donderdag 25 maart 2021 @ 13:23:21 #110
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_198683194
Jorritsma is pissed off. :{
Praat over de hel en je komt er.
pi_198683195
Ollongren die een fout maakt ? Das toch niks nieuws.
  donderdag 25 maart 2021 @ 13:23:37 #112
116015 SicSicSics
pi_198683203
quote:
14s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Maar dat komt omdat jij mij een achterlijk mens vindt :P
Oh! Dat heb ik nog nooit gezegd. :D
Fine, fuck you then!
pi_198683204
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

2mln mensen hebben gestemd op tefflon markie.
Omdat ie met zn fiets naar het werk gaat.

koekoek. |:(
De Persgroep heeft nu ook alweer meteen besloten dat het een blunder van Ollongren is. Niet een schandaal, niet een aanval op de democratie, niet een uitdrukking van de Rutte doctrine, niet het schofferen van de kiezer en de verkiezingsuitslag, nee, een 'klassieke blunder' van je papieren niet goed afdekken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 25 maart 2021 @ 13:24:52 #114
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_198683225
En daarom kan een vrouw nooit MP worden.
pi_198683227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is ook niet nieuw bij het CDA. In 2010 moesten ook versverkozen volksvertegenwoordigers weggepest worden omdat de kiezer geen meerderheid voor het VVD-CDA-PVV kabinet had verkozen.
In 2010 heeft het CDA Omtzigt al op een onverkiesbare plek gezet. Hij is toen zelf campagne gaan voeren (stem op Omtzigt) en haalde alsnog een voorkeurszetel. Na 10 jaar is er weinig veranderd, ze moeten Omtzigt nog steeds niet bij het CDA. Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat hij trouw aan het CDA blijft.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  donderdag 25 maart 2021 @ 13:25:03 #116
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_198683228
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Alsof partijpunten nog veel uitmaken.. bindende referenda in de stijl van zwitserland, dat is wat we nodig hebben.
pi_198683240
quote:
12s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Oh! Dat heb ik nog nooit gezegd. :D
hahaha plaag je maar wat :P
pi_198683267
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:25 schreef tfors het volgende:

[..]

Alsof partijpunten nog veel uitmaken.. bindende referenda in de stijl van zwitserland, dat is wat we nodig hebben.
Ja en nee, andere discussie natuurlijk. Bindende referenda akkoord, maar met als voorwaarde dat mensen wel degelijk op de hoogte zijn waarover ze stemmen. Anders krijg je onderbuik stemmen, en daar maken alle kampen zich dan schuldig aan. Dus misschien idd een soort van test met een paar vragen voordat er gestemd kan worden zodat je je wel geïnformeerd hebt. Maar laten we eerlijk zijn, links, rechts en het midden, allen moeten ze het ook hebben van mensen die ongeïnformeerd zijn en stemmen naar de waan van de dag. Jammer dat wij in Nederland als inwoners zo politiek verdeeld zijn en ons zo laten uitspelen, we zouden echt eens schoon schip moeten maken in Den Haag.
  donderdag 25 maart 2021 @ 13:28:04 #119
3542 Gia
User under construction
pi_198683275
Ik geloof er niks van dat dit 'per ongeluk' is gelekt.
En nu stoppen als verkenners...
Kan ik me voorstellen. D66 wil niet met ja21 of CU. VVD wil niet met meer dan één van de linkse partijen.

Dus, dan maar Rutte in een kwaad daglicht stellen, per ongeluk en dan opstappen.

Walgelijk.
pi_198683284
quote:
14s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Deze teksten lees ik de laatste tijd heel veel, geschreven door mensen die alleen maar zelf zeggen na te denken. Best ironisch.
Dat nadenken is dan ook het enige dat klopt. ;)
  donderdag 25 maart 2021 @ 13:28:56 #121
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_198683295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ja en nee, andere discussie natuurlijk. Bindende referenda akkoord, maar met als voorwaarde dat mensen wel degelijk op de hoogte zijn waarover ze stemmen. Anders krijg je onderbuik stemmen, en daar maken alle kampen zich dan schuldig aan. Dus misschien idd een soort van test met een paar vragen voordat er gestemd kan worden zodat je je wel geïnformeerd hebt. Maar laten we eerlijk zijn, links, rechts en het midden, allen moeten ze het ook hebben van mensen die ongeïnformeerd zijn en stemmen naar de waan van de dag. Jammer dat wij in Nederland als inwoners zo politiek verdeeld zijn en ons zo laten uitspelen, we zouden echt eens schoon schip moeten maken in Den Haag.
Klopt, stilstand is achteruitgang, het huidige democratisch bestel is in grote lijnen al heel lang niet veel veranderd.
pi_198683297
NIEUWE VERKIEZINGEN!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 maart 2021 @ 13:30:07 #123
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_198683323
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:00 schreef asco het volgende:
Nou daar komt tie nog een keer:

Wat een land is dit geworden. 🙄
Echt erg inderdaad, ik kan me geen land in de wereld indenken waar de politieke situatie nog slechter en nog meer incapabel is!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_198683328
Gaat goed dit :D _O-

Gaat er ook nog iets wél goed hier?
pi_198683332
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:28 schreef Gia het volgende:
Ik geloof er niks van dat dit 'per ongeluk' is gelekt.
En nu stoppen als verkenners...
Kan ik me voorstellen. D66 wil niet met ja21 of CU. VVD wil niet met meer dan één van de linkse partijen.

Dus, dan maar Rutte in een kwaad daglicht stellen, per ongeluk en dan opstappen.

Walgelijk.
Dit ja, komt D66 natuurlijk goed uit nu want het CDA zal nu een issue gaan worden en die zetten ze zo buitenspel. Dan heeft Rutte niet veel opties dan over links te gaan en dat wilt D66 natuurlijk maar al te graag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')