Deze teksten lees ik de laatste tijd heel veel, geschreven door mensen die alleen maar zelf zeggen na te denken. Best ironisch.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk, maar het beantwoord nog de vraag niet waarom de rest van de partijleiders waarmee Ollongren de laatste dagen een gesprek heeft gehad niet in quarantaine moeten? Heb jij contact gehad met iemand die positief getest is dan moet je toch echt in quarantaine, blijkbaar onze dames en heren politici niet. Dus oftewel Ollongren is niet besmet en is het een lulverhaal, oftewel Covid wordt zwaar overdreven... of? Zeg het maar?
Maar in plaats van eens schoon schip te maken in Den Haag en dat elitaire volk eruit te trappen volgen de schapen toch weer lekker mak. Zelfnadenken blijft vaak moeilijk voor veel mensen, zolang de media er niets over rept blijven de oogklepjes op.
Genieten dit.quote:
Ik zag reacties dat mensen op Kaag hebben gestemd vanwege "#stemopvrouw", tel daarbij op het stemmen op het kontje van Wouter Bos, de krullen van Jesse Klaver, het is een schande, een pure schande. Het gaat om de mensen in dit land, en niet om een idols verkiezing. Tijd dat voordat je gaat stemmen op een partij je eerst een vragenlijst moet beantwoorden of je wel degelijk op de hoogte bent van de partijpunten, denk dat heel wat linkse partijtjes zwaar door de mand vallen. Het is een kliek die stemmen vangt ronselt op basis van uiterlijk, geslacht en afkomst en niet op inhoud, je zou er maar op gestemd hebben, zum kotsen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
2mln mensen hebben gestemd op tefflon markie.
Omdat ie met zn fiets naar het werk gaat.
koekoek.
Dat kan je over alle gevestigde partijen zeggen, zelfs ook over FvD en PVV bijvoorbeeld. Allemaal pluche zitters die hun eigen hachje willen redden boven alles.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Krijg je ervan als er mensen in de politiek zitten vanwege hun elitaire achtergrond en omdat ze "vrouw" zijn. Dat mens heeft niks te zoeken in de politiek. Dat ze de komende 20 jaar maar aan de lopende band bij de NedCar gaat staan, wordt ze eens geconfronteerd met de werkelijkheid.
Sowieso D66, elitaire kutpartij
Aan de andere kant heeft D66 nu CDA buitenspel gezet en kan er geformeerd worden over links, wat D66 zo graag wilt. Hopelijk geeft Rutte ze de vinger en sluit hij D66 uit, maar dat is wensdenken en zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ollongren gooit Jorritsma ff onder de bus...
De vorige keer dat ik zei dat achterlijke mensen niet zouden mogen stemmen was ik elitair en kartel ...quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik zag reacties dat mensen op Kaag hebben gestemd vanwege "#stemopvrouw", tel daarbij op het stemmen op het kontje van Wouter Bos, de krullen van Jesse Klaver, het is een schande, een pure schande. Het gaat om de mensen in dit land, en niet om een idols verkiezing. Tijd dat voordat je gaat stemmen op een partij je eerst een vragenlijst moet beantwoorden of je wel degelijk op de hoogte bent van de partijpunten, denk dat heel wat linkse partijtjes zwaar door de mand vallen. Het is een kliek die stemmen vangt ronselt op basis van uiterlijk, geslacht en afkomst en niet op inhoud, je zou er maar op gestemd hebben, zum kotsen.
Maar dat komt omdat jij mij een achterlijk mens vindtquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik zei dat achterlijke mensen niet zouden mogen stemmen was ik elitair en kartel ...
Oh! Dat heb ik nog nooit gezegd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Maar dat komt omdat jij mij een achterlijk mens vindt
De Persgroep heeft nu ook alweer meteen besloten dat het een blunder van Ollongren is. Niet een schandaal, niet een aanval op de democratie, niet een uitdrukking van de Rutte doctrine, niet het schofferen van de kiezer en de verkiezingsuitslag, nee, een 'klassieke blunder' van je papieren niet goed afdekken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
2mln mensen hebben gestemd op tefflon markie.
Omdat ie met zn fiets naar het werk gaat.
koekoek.
In 2010 heeft het CDA Omtzigt al op een onverkiesbare plek gezet. Hij is toen zelf campagne gaan voeren (stem op Omtzigt) en haalde alsnog een voorkeurszetel. Na 10 jaar is er weinig veranderd, ze moeten Omtzigt nog steeds niet bij het CDA. Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat hij trouw aan het CDA blijft.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is ook niet nieuw bij het CDA. In 2010 moesten ook versverkozen volksvertegenwoordigers weggepest worden omdat de kiezer geen meerderheid voor het VVD-CDA-PVV kabinet had verkozen.
Alsof partijpunten nog veel uitmaken.. bindende referenda in de stijl van zwitserland, dat is wat we nodig hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik zag reacties dat mensen op Kaag hebben gestemd vanwege "#stemopvrouw", tel daarbij op het stemmen op het kontje van Wouter Bos, de krullen van Jesse Klaver, het is een schande, een pure schande. Het gaat om de mensen in dit land, en niet om een idols verkiezing. Tijd dat voordat je gaat stemmen op een partij je eerst een vragenlijst moet beantwoorden of je wel degelijk op de hoogte bent van de partijpunten, denk dat heel wat linkse partijtjes zwaar door de mand vallen. Het is een kliek die stemmen vangt ronselt op basis van uiterlijk, geslacht en afkomst en niet op inhoud, je zou er maar op gestemd hebben, zum kotsen.
hahaha plaag je maar watquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Oh! Dat heb ik nog nooit gezegd.
Ja en nee, andere discussie natuurlijk. Bindende referenda akkoord, maar met als voorwaarde dat mensen wel degelijk op de hoogte zijn waarover ze stemmen. Anders krijg je onderbuik stemmen, en daar maken alle kampen zich dan schuldig aan. Dus misschien idd een soort van test met een paar vragen voordat er gestemd kan worden zodat je je wel geïnformeerd hebt. Maar laten we eerlijk zijn, links, rechts en het midden, allen moeten ze het ook hebben van mensen die ongeïnformeerd zijn en stemmen naar de waan van de dag. Jammer dat wij in Nederland als inwoners zo politiek verdeeld zijn en ons zo laten uitspelen, we zouden echt eens schoon schip moeten maken in Den Haag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:25 schreef tfors het volgende:
[..]
Alsof partijpunten nog veel uitmaken.. bindende referenda in de stijl van zwitserland, dat is wat we nodig hebben.
Dat nadenken is dan ook het enige dat klopt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Deze teksten lees ik de laatste tijd heel veel, geschreven door mensen die alleen maar zelf zeggen na te denken. Best ironisch.
Klopt, stilstand is achteruitgang, het huidige democratisch bestel is in grote lijnen al heel lang niet veel veranderd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ja en nee, andere discussie natuurlijk. Bindende referenda akkoord, maar met als voorwaarde dat mensen wel degelijk op de hoogte zijn waarover ze stemmen. Anders krijg je onderbuik stemmen, en daar maken alle kampen zich dan schuldig aan. Dus misschien idd een soort van test met een paar vragen voordat er gestemd kan worden zodat je je wel geïnformeerd hebt. Maar laten we eerlijk zijn, links, rechts en het midden, allen moeten ze het ook hebben van mensen die ongeïnformeerd zijn en stemmen naar de waan van de dag. Jammer dat wij in Nederland als inwoners zo politiek verdeeld zijn en ons zo laten uitspelen, we zouden echt eens schoon schip moeten maken in Den Haag.
Echt erg inderdaad, ik kan me geen land in de wereld indenken waar de politieke situatie nog slechter en nog meer incapabel is!quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:00 schreef asco het volgende:
Nou daar komt tie nog een keer:
Wat een land is dit geworden. 🙄
Dit ja, komt D66 natuurlijk goed uit nu want het CDA zal nu een issue gaan worden en die zetten ze zo buitenspel. Dan heeft Rutte niet veel opties dan over links te gaan en dat wilt D66 natuurlijk maar al te graag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:28 schreef Gia het volgende:
Ik geloof er niks van dat dit 'per ongeluk' is gelekt.
En nu stoppen als verkenners...
Kan ik me voorstellen. D66 wil niet met ja21 of CU. VVD wil niet met meer dan één van de linkse partijen.
Dus, dan maar Rutte in een kwaad daglicht stellen, per ongeluk en dan opstappen.
Walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |