Da's wel een goed uitgesmeerde doos ja!quote:Op dinsdag 6 april 2021 08:51 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren hadden we een ontbijt/brunchbox. Dat was enorm veel. Wel enorm lekker. Niet alles in 1x opgevreten maar lekker uitgesmeerd.
Dus gisteren:
O: een deel van het paasontbijt met 2 glazen prosecco![]()
T: stukje taart bij schoonouders. glas rode wijn, paar stukjes kaas en 3 chocolade eitjes.
D: Aspergesoep uit de box, met half broodje + garnale salade uit de box.
T: restjes brood (uit de box) met filet americain.
Vandaag:
O: pannenkoek met zoet (over uit de box.)
L: boterham bloedworst en baklever
S: 10 km fietsen - workout - 10 km fietsen
D: kroketburger, doperwten, rostirondjes. Toetje advocaat trifle (uit de box)
T: blauwe bessen.
Al járen. En al jaren lees ik op FOK verbaasde mensen dat er met Pasen zoveel gekocht en gegeten wordt. Hoe kan je dat niet al lang door hebben?quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:33 schreef Declan-Harp het volgende:
Sinds wanneer is Pasen trouwens net zo'n (vr)eetfestijn als Kerst?Kan me niet herinneren dat we dat in mijn jeugd ook zo uitbundig vierden met brunches en ander lekkers.
Dat is er bij ons ingeslopen toen ik vlak na een opname voor het eerst weer Pasen kon vieren. Dat was een feestelijk moment en sinds dien doen we dat zo.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:33 schreef Declan-Harp het volgende:
Sinds wanneer is Pasen trouwens net zo'n (vr)eetfestijn als Kerst?Kan me niet herinneren dat we dat in mijn jeugd ook zo uitbundig vierden met brunches en ander lekkers.
Ik ben dus ook verbaasdquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al járen. En al jaren lees ik op FOK verbaasde mensen dat er met Pasen zoveel gekocht en gegeten wordt. Hoe kan je dat niet al lang door hebben?
Why..quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even bijkomen en mezelf bijeen rapen (het is haast knap op hoeveel manieren mijn moeder zich weet te uiten op mijn gewicht. Van speklap op poten, tot dikzak, tot weet ik veel wat).
Omdat ze a. autistisch (gediagnostiseerd) is en ik niet aan haar uitgelegd krijgt hoe ze me ermee kwets (hoezo dan, je bent toch moddervet). En b. ze zelf altijd heel weinig eet en graatmager is en niet snapt waarom sommige mensen dat niet zijn en zichzelf alsnog dik vindt.quote:
Okéquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ze a. autistisch (gediagnostiseerd) is en ik niet aan haar uitgelegd krijgt hoe ze me ermee kwets (hoezo dan, je bent toch moddervet). En b. ze zelf altijd heel weinig eet en graatmager is en niet snapt waarom sommige mensen dat niet zijn en zichzelf alsnog dik vindt.
Maar goed... ik kom een dagje bij, laat het van me afglijden. Verder ben ik dol op dat mens
Wat erg, dat ze je zo bejegent, diagnose of nietquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ze a. autistisch (gediagnostiseerd) is en ik niet aan haar uitgelegd krijgt hoe ze me ermee kwets (hoezo dan, je bent toch moddervet). En b. ze zelf altijd heel weinig eet en graatmager is en niet snapt waarom sommige mensen dat niet zijn en zichzelf alsnog dik vindt.
Maar goed... ik kom een dagje bij, laat het van me afglijden. Verder ben ik dol op dat mens
Ja nou, ik ken niet anders. Al vanaf jongs af aan uitgebreide (brood-) maaltijd en met de hele familie van vaderskant. Leuk hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:33 schreef Declan-Harp het volgende:
Blij dat ik overgeslagen heb, die ene kg van Kerst is er nog niet afquote:Op dinsdag 6 april 2021 12:09 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja nou, ik ken niet anders. Al vanaf jongs af aan uitgebreide (brood-) maaltijd en met de hele familie van vaderskant. Leuk hoor.Nu in veel kleinere kring, enkel met m'n ouders aan de borrel gezeten, maar niettemin wel uh, voldoende gegeten
Pinksteren + Hemelvaart is voor mij gewoon een extra vrije dag. Maar doe dan niks bijzonders. Zelfde als iedere andere vrije dag.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:38 schreef Declan-Harp het volgende:
En met Pinksteren?
Ik ben 2e Pinksterdag jarig, dus da's een goed excuus
Ik hoop wel dat de horeca tzt weer open is, mijn plan was om te gaan high-tea-en met m'n vriendinnen..
Ik denk niet dat 6 verschillende mensen uit 6 verschillende huishoudens uitnodigen de bedoeling isquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:29 schreef Holyme het volgende:
Ik laat een high tea bezorgen op mijn verjaardag, dat kan ook nog
O alpro, muesli, lijnzaad. Dubbele portie bietensap, yakult
L couscous verspakket
T noten, goji en blauwe bessen, extra pure choco
D ik denk wortels en crackers met marrokaanse hummus, banaan
B geen idee, miss wat yoga
Ah zo. Ja, neequote:Op dinsdag 6 april 2021 15:38 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 6 verschillende mensen uit 6 verschillende huishoudens uitnodigen de bedoeling isEn je weet ook nooit of het weer meezit en je buiten kan zitten..
Ik word 30, dus dat is wel een feestje waardquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:43 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, neeIk bestel voor mezelf, en als bubbelvriendin kan is ze welkom. Anders high tea ik gewoon voor twee. Solofeestje
Andere feestjes doe ik, met ruimte ertussen, 1 op 1. Dus ipv een groter feest doe ik gewoon wat Lonaa deed met d'r brunch
Herkenbaar wel. Helaas niet van die 30quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:52 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik word 30, dus dat is wel een feestje waardMaar dan moet het wel kunnen en mogen natuurlijk. Normaal vier ik het eigenlijk niet.
Nog van harte!quote:Op woensdag 7 april 2021 08:44 schreef MeisPluis het volgende:
Pasen niet zo heel goed doorgekomen, was ook nog mijn verjaardag dus borrels, taart, paaseitjes enzNu weer netjes!
L: 4-5 crackers met vega beleg (ik hou niet van brood behalve zelf gebakken dus probeer altijd iets anders te eten)
T: fruit
D: Salade met vega crispy tenders (en evt pasta, daar moet ik nog even over denken)
B: wandelen tijdens de lunch, yoga, sporten - hardlopen / thuis fitness (afhankelijk van het weer)
Ja. Zelfs nog getest op mijn verjaardag.quote:
7 november was ik jarig. Wij hoefde ook niet in quarantaine geloof ik, volgens de regels.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Ha, ik heb in december ook getest op m'n verjaardag. Maar zat niet in quarantaine. Wel in zelfisolatie natuurlijk tot de testuitslag binnen was, maar die kwam op tijd om 's avonds nog even bij de buren taartje te eten gelukkig.
Wanneer was je ook alweer jarig @:Lonaa?
Mijn lijst was lekker vandaag, lamsburger smaakte goed.
Nu schijnt de zon dus moet ik eigenlijk snel gaan wandelen, maar ik heb geen zinnn.. toch mezelf schop geven zo.
Isaquote:Op donderdag 8 april 2021 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Hey SQJouw kilo's hadden een leuke reden
Maar ik snap dat je ze kwijt wilt. Goede goals, realistisch, niet te gek. Alhoewel nu nog 6 kg in 2 maanden is misschien wat te enthousiast. Als eerste kilo's soit, maar je bent er al 8,5 kwijt. Maar goed, hoe was het ook alweer? Aim for the stars and you'll reach the moon. Of zoiets. Succes verder en welkom terug op FOK
Dikboksquote:Op donderdag 8 april 2021 12:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben nog dik. So nothing changed.
voor - 8,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |