Ik ben bang dat verliezen van Letland heel erg lastig wordt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien het speelschema aanpassen @:fetx ? Verder nog steeds een uitstekende op. Hopelijk verliest Nederland ook van Letland zodat we genoeg reden hebben om de Boer te ontslaan en nog een goed EK te spelen, maar teveel schade hebben opgelopen om nog naar het WK te gaan
Wie wil je dan als coachquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien het speelschema aanpassen @:fetx ? Verder nog steeds een uitstekende op. Hopelijk verliest Nederland ook van Letland zodat we genoeg reden hebben om de Boer te ontslaan en nog een goed EK te spelen, maar teveel schade hebben opgelopen om nog naar het WK te gaan
Gras opvreten, des noods de modderquote:Op donderdag 25 maart 2021 07:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gewoon een buitenlander die de spelers kan motiveren en een goed team kan maken.
Gert-Jan Verbeekquote:
Ik heb denk ik nog liever Henk de Jong dan Frank de Boer.quote:
Zal het zo ff doen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Henk de Jong. Dat zal @El-Stinho waarderenquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog liever Henk de Jong dan Frank de Boer.
Al zou eerstgenoemde een prima trainer zijn voor Jong Oranje.
Henk de Jong, John vd Brom, Dick Lukkien, Mark v Bommel, Philip Cocu, Ron Jans, Henk ten Cate, Arne Slot, Fred Grim, Erik ten Hag en de gepensioneerde Louis van Gaal.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
De keuze in alternatieve coaches valt wel erg tegen. Wie hebben we? Bosz? Kleine kans dat het veel beter wordt qua resultaten.
Ik had het over serieuze alternatieven. Zo kun je Co Adriaanse ook nog wel noemen. En Dirk Kuyt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Henk de Jong, John vd Brom, Dick Lukkien, Mark v Bommel, Philip Cocu, Ron Jans, Henk ten Cate, Arne Slot, Fred Grim, Erik ten Hag en de gepensioneerde Louis van Gaal.
Dan heb je ze wel denk ik.
Ik vind dat de KNVB alles op alles moet zetten om Dick Advocaat deze week nog bondscoach te maken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
De keuze in alternatieve coaches valt wel erg tegen. Wie hebben we? Bosz? Kleine kans dat het veel beter wordt qua resultaten.
Hopelijk zijn we dan ook meteen weer van Mountainhome afquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat de KNVB alles op alles moet zetten om Dick Advocaat deze week nog bondscoach te maken.
Leuker kunnen we het niet makenquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik had het over serieuze alternatieven. Zo kun je Co Adriaanse ook nog wel noemen. En Dirk Kuyt.
De enige due ik dan nog zou willen overwegen als 'serieus' te noemen is Mark van Bommel.
Dat winnen ze makkelijk en is de saamhorigheid weer terug, " we zijn een hechte groep bla bla bla".quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat verliezen van Letland heel erg lastig wordt.
Zou wel absoluut hilarisch zijn.
De Ligt kreeg een voldoende van VI, die waren dronken. Het was zijn slappe verdedigen wat de 3-0 veroorzaakte.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat winnen ze makkelijk en is de saamhorigheid weer terug, " we zijn een hechte groep bla bla bla".
Was niet best gisteren, weet nu weer waarom ik zelden NL kijk, het is voor een groot deel de Boer die als een angsthaas begint maar zulke fouten en zo slecht keepen mag je op dit niveau niet maken.
Dat Malen en Berghuis tegenvallen houd je rekening mee maar vooral de as was slecht, Depay, Wijnaldum , F de Jong en zelfs De Ligt was niet geweldig al was hij wat minder slecht dan die andere 3.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Henk de Jong, John vd Brom, Dick Lukkien, Mark v Bommel, Philip Cocu, Ron Jans, Henk ten Cate, Arne Slot, Fred Grim, Erik ten Hag en de gepensioneerde Louis van Gaal.
ja hij zette geen druk, blijken ze bij Juventus anders te doen begreep ik, maar dan nog moet Krul die hebben en die vrije trap ookquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Ligt kreeg een voldoende van VI, die waren dronken. Het was zijn slappe verdedigen wat de 3-0 veroorzaakte.
Bij die vrije trap stond alles verkeerd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hij zette geen druk, blijken ze bij Juventus anders te doen begreep ik, maar dan nog moet Krul die hebben en die vrije trap ook
quote:
ja maar dat doet de keeper tochquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij die vrije trap stond alles verkeerd.
Klopt, fout van Krul.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Pas over 7.5 uur mag je weer naar de fles grijpen hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:35 schreef AmaninFull het volgende:
Ik denk dat De Boer moet inzien dat de kracht van dit Oranje niet in de aanval en zeker niet op de vleugels ligt en dat een 3-5-2 of 4-4-2 dus veel meer recht doet aan de selectie.
Ook denk ik dat we hebben gezien dat Marten 'meer defensieve zekerheid' de Roon niet de voorkeur moet krijgen boven Klaassen, dat Malen en Berghuis weer naar de bank mogen verhuizen en dat Krul zeker niet bij de beste drie keepers hoort.
Dit zou mijn opstelling zijn voor de komende interland:
Stekelenburg
Dumfries - De Ligt - Blind - Wijndal
Stengs - Frenkie - Wijnaldum - Gravenberch
Memphis - Klaassen
kom jij eens met een nuchtere opstelling danquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pas over 7.5 uur mag je weer naar de fles grijpen hoor.
In ieder geval geen Stengs. En geen Gravenberch op die positie. Klaassen diep in de spits lijkt me ook niet handig.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
kom jij eens met een nuchtere opstelling dan
quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
Andere bondscoach... Iemand die buiten de ajax school kan kijken en selecteren.
Ik zou eigenlijk van Marwijk wel weer terug willen zien.
Wie zou je buiten de Ajax school moeten selecteren dan? Wout Weghorst? (lol)quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
Andere bondscoach... Iemand die buiten de ajax school kan kijken en selecteren.
Ik zou eigenlijk van Marwijk wel weer terug willen zien.
Juist niet. Ik zie een paar ouwe lullen geselecteerd worden terwijl we kwaliteit genoeg hebben bij de jongere garde.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]probleem is nu juist dat we teveel van Van Marwijk terug zien
met je eens dat je tegen Letland wel met 3 spitsen moet spelen, Berghuis op rechts lijkt me de enige optie die er is, dat combineert beter met Dumfries denk ik omdat Berghuis altijd naar binnen trekt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In ieder geval geen Stengs. En geen Gravenberch op die positie. Klaassen diep in de spits lijkt me ook niet handig.
Ik zou in ieder geval Stekelenburg op doel zetten, die lijkt toch betrouwbaarder dan Krul. Achterin is de rechtsbackpositie altijd een zorgenkindje, maar ik denk dat ik de gok met Karsdorp eens zou nemen, al weet ik niet hoe die draait bij Roma. De Ligt, Blind en Wijndal liggen wel het meest voor de hand verder. In de as Wijnaldum - De Jong - Klaassen. Als je 4-4-2 wil spelen kun je Gravenberch daarbij zetten en dan Depay en Malen in de spits. Ik vind ook dat Malen vaak op de keeper schiet, maar hij is wel altijd gevaarlijk en aangezien hij ook veel naar buiten loopt maakt hij wel ruimte voor Wijnaldum en Klaassen.
Het feit dat onze buitenspelers toch vrij matig zijn is wel vervelend. Als je toch met buitenspelers wil spelen.. ja, dan zou ik toch wel Berghuis gebruiken en Tete op rechtsback zetten. Al hielp dat gisteren ook voor geen meter.
noem een paar spelersquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Juist niet. Ik zie een paar ouwe lullen geselecteerd worden terwijl we kwaliteit genoeg hebben bij de jongere garde.
Nog even en Bogarde wordt weer opgeroepen door de boer.
Die jongere garde speelt dan bij de U-21 en kon niet winnen van een stel spelers uit de middenmoot van Roemenië gisteren. De enige die daar wat kunnen zijn Koopmeiners en Gakpo en die laatste is nog totaal niet fit.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Juist niet. Ik zie een paar ouwe lullen geselecteerd worden terwijl we kwaliteit genoeg hebben bij de jongere garde.
Nog even en Bogarde wordt weer opgeroepen door de boer.
Bijlow, Paes, Bakker, Botman, Koopmeiners, de Wit, Boadu, Brobbey, Lang.quote:
Ja dit ging allemaal nergens over.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat winnen ze makkelijk en is de saamhorigheid weer terug, " we zijn een hechte groep bla bla bla".
Was niet best gisteren, weet nu weer waarom ik zelden NL kijk, het is voor een groot deel de Boer die als een angsthaas begint maar zulke fouten en zo slecht keepen mag je op dit niveau niet maken.
Dat Malen en Berghuis tegenvallen houd je rekening mee maar vooral de as was slecht, Depay, Wijnaldum , F de Jong en zelfs De Ligt was niet geweldig al was hij wat minder slecht dan die andere 3.
Indrukwekkend lijstje, de enige die op basis van z'n vorm misschien uitgenodigd had kunnen worden is Lang maar dat is dan toch weer een (ex) Ajax spelerquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bijlow, Paes, Bakker, Botman, Koopmeiners, de Wit, Boadu, Brobbey, Lang.
Wel moeten lachen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bijlow, Paes, Bakker, Botman, Koopmeiners, de Wit, Boadu, Brobbey, Lang.
Koopmeiners ook wel, wel een nadeel dat dat weer een speler is voor in de as en die hebben we juist al 15.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Indrukwekkend lijstje, de enige die op basis van z'n vorm misschien uitgenodigd had kunnen worden is Lang maar dat is dan toch weer een (ex) Ajax speler
daarom, die is toch echt een slag minder dan De Jong en Gravenberchquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koopmeiners ook wel, wel een nadeel dat dat weer een speler is voor in de as en die hebben we juist al 15.
Gelukkig is Stekelenburg in vorm. Of die nep Rodman. Cillessen is ook vaak genoeg opgeroepen terwijl die al maanden op de bank zat.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Indrukwekkend lijstje, de enige die op basis van z'n vorm misschien uitgenodigd had kunnen worden is Lang maar dat is dan toch weer een (ex) Ajax speler
Voor het EK maar gewoon Timber en Rensch oproepen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je eens dat je tegen Letland wel met 3 spitsen moet spelen, Berghuis op rechts lijkt me de enige optie die er is, dat combineert beter met Dumfries denk ik omdat Berghuis altijd naar binnen trekt.
Gravenberch en F de Jong is een beetje teveel van hetzelfde en je hebt Blind er ook nog eens achter als "vrije" man, ik zou Wijnaldum naar achteren halen dus naast F de Jong en Klaassen op 10
Stekelenburg
Dumfries-De Ligt-Blind-Wijndal
Wijnaldum-Klaassen-F de Jong
Berghuis-Depay-Malen
Helaas is Stekelenburg nog steeds beter dan Bijlow, dat zal best een talent zijn maar die heeft de laatste maanden weinig kunnen laten zien.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gelukkig is Stekelenburg in vorm. Of die nep Rodman. Cillessen is ook vaak genoeg opgeroepen terwijl die al maanden op de bank zat.
Babel lijkt mequote:Op donderdag 25 maart 2021 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas is Stekelenburg nog steeds beter dan Bijlow, dat zal best een talent zijn maar die heeft de laatste maanden weinig kunnen laten zien.
Wie is de nep Rodman?
zijn beiden inderdaad beter, maar liever dat ze gewoon op vakantie gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het EK maar gewoon Timber en Rensch oproepen.
Dan is het maar te vroeg, spelers als Dumfries en Tete gaan het toch niet brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |