Ik ben bang dat verliezen van Letland heel erg lastig wordt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien het speelschema aanpassen @:fetx ? Verder nog steeds een uitstekende op. Hopelijk verliest Nederland ook van Letland zodat we genoeg reden hebben om de Boer te ontslaan en nog een goed EK te spelen, maar teveel schade hebben opgelopen om nog naar het WK te gaan
Wie wil je dan als coachquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien het speelschema aanpassen @:fetx ? Verder nog steeds een uitstekende op. Hopelijk verliest Nederland ook van Letland zodat we genoeg reden hebben om de Boer te ontslaan en nog een goed EK te spelen, maar teveel schade hebben opgelopen om nog naar het WK te gaan
Gras opvreten, des noods de modderquote:Op donderdag 25 maart 2021 07:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gewoon een buitenlander die de spelers kan motiveren en een goed team kan maken.
Gert-Jan Verbeekquote:
Ik heb denk ik nog liever Henk de Jong dan Frank de Boer.quote:
Zal het zo ff doen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Henk de Jong. Dat zal @El-Stinho waarderenquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog liever Henk de Jong dan Frank de Boer.
Al zou eerstgenoemde een prima trainer zijn voor Jong Oranje.
Henk de Jong, John vd Brom, Dick Lukkien, Mark v Bommel, Philip Cocu, Ron Jans, Henk ten Cate, Arne Slot, Fred Grim, Erik ten Hag en de gepensioneerde Louis van Gaal.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
De keuze in alternatieve coaches valt wel erg tegen. Wie hebben we? Bosz? Kleine kans dat het veel beter wordt qua resultaten.
Ik had het over serieuze alternatieven. Zo kun je Co Adriaanse ook nog wel noemen. En Dirk Kuyt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Henk de Jong, John vd Brom, Dick Lukkien, Mark v Bommel, Philip Cocu, Ron Jans, Henk ten Cate, Arne Slot, Fred Grim, Erik ten Hag en de gepensioneerde Louis van Gaal.
Dan heb je ze wel denk ik.
Ik vind dat de KNVB alles op alles moet zetten om Dick Advocaat deze week nog bondscoach te maken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
De keuze in alternatieve coaches valt wel erg tegen. Wie hebben we? Bosz? Kleine kans dat het veel beter wordt qua resultaten.
Hopelijk zijn we dan ook meteen weer van Mountainhome afquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat de KNVB alles op alles moet zetten om Dick Advocaat deze week nog bondscoach te maken.
Leuker kunnen we het niet makenquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik had het over serieuze alternatieven. Zo kun je Co Adriaanse ook nog wel noemen. En Dirk Kuyt.
De enige due ik dan nog zou willen overwegen als 'serieus' te noemen is Mark van Bommel.
Dat winnen ze makkelijk en is de saamhorigheid weer terug, " we zijn een hechte groep bla bla bla".quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat verliezen van Letland heel erg lastig wordt.
Zou wel absoluut hilarisch zijn.
De Ligt kreeg een voldoende van VI, die waren dronken. Het was zijn slappe verdedigen wat de 3-0 veroorzaakte.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat winnen ze makkelijk en is de saamhorigheid weer terug, " we zijn een hechte groep bla bla bla".
Was niet best gisteren, weet nu weer waarom ik zelden NL kijk, het is voor een groot deel de Boer die als een angsthaas begint maar zulke fouten en zo slecht keepen mag je op dit niveau niet maken.
Dat Malen en Berghuis tegenvallen houd je rekening mee maar vooral de as was slecht, Depay, Wijnaldum , F de Jong en zelfs De Ligt was niet geweldig al was hij wat minder slecht dan die andere 3.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Henk de Jong, John vd Brom, Dick Lukkien, Mark v Bommel, Philip Cocu, Ron Jans, Henk ten Cate, Arne Slot, Fred Grim, Erik ten Hag en de gepensioneerde Louis van Gaal.
Dan heb je ze wel denk ik.
ja hij zette geen druk, blijken ze bij Juventus anders te doen begreep ik, maar dan nog moet Krul die hebben en die vrije trap ookquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Ligt kreeg een voldoende van VI, die waren dronken. Het was zijn slappe verdedigen wat de 3-0 veroorzaakte.
Bij die vrije trap stond alles verkeerd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hij zette geen druk, blijken ze bij Juventus anders te doen begreep ik, maar dan nog moet Krul die hebben en die vrije trap ook
quote:
ja maar dat doet de keeper tochquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij die vrije trap stond alles verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |