SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door arvensis op 11-05-2021 18:43:56 ]Protège moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 12-05-2021 00:13:48 ]
Ik vind dit zo fijn om te lezen allemaal. U. doet/deed precies hetzelfde. “Ik vind jou niet meer lief, mama”.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
De kapitein heeft dit ook sinds kort, wil totaal niet meer naar de opvang, vraagt zodra hij wakker is of vandaag een "thuisblijfdag" is. Hij wil ineens nergens meer naartoe, is liever thuis. Gaat vast wel weer over, maat t viel me wel op.
Hier zijn we trouwens niet de hele dag de allerliefste, want als we bijvoorbeeld zeggen dat hij niet met zijn beker tegen het raam mag gooien krijgen we een " nu ben jij niet meer mijn beste vriend" om onze oren
Hier is het momenteel ook veel; “Ik vind jou stom mamaquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik vind dit zo fijn om te lezen allemaal. U. doet/deed precies hetzelfde. “Ik vind jou niet meer lief, mama”.Deed de eerste keer toch wel pijn, hoor.
Hier gaat dat spelen echt vanzelf. Ik geef vaak een paar "dit mag wel en dit mag niet" kaders en laat ze dan hun gang gaan. Achteraf samen opruimen en klaar is klaraquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:09 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is gister geslaagd voor de ogentest bij het CB. Ook bij de vaccinatie gaf ie geen kik, hij keek doodleuk mee hoe de naald erin gingHet deed wel een beetje pijn zei hij later.
Handig die stickers voor in je schoenen!
Morgen heeft Simon een speelafspraakje bij ons thuis met een jongetje van de psz. Ze hadden al eens in een speeltuintje afgesproken en nu bij ons thuis. Vind het zelf ook wel een beetje spannend hoe je 2 van die jochies bezighoudt
Over 3 weken ofzo heeft hij bij dat jongetje ook zijn eerste kinderfeestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |