Volgens mij ben ik een beetje wereldvreemd dat ik zulke dingen niet weet. Heb er nooit gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De dingen die je weet als je armoedzaaier bent toch
Wel recht op dan? Anders heb je altijd wel hoge huur gehadquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:00 schreef Fugue het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een beetje wereldvreemd dat ik zulke dingen niet weet. Heb er nooit gebruik van gemaakt
Ja geen idee. Heb altijd al wel veel inkomen gehad doordat mijn expertise vrij zeldzaam is. En wonen onder ¤750 is ook wel lang geledenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel recht op dan? Anders heb je altijd wel hoge huur gehad
Vond die bilal sws al een kansloos patsertje. Lekker voor hemquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nog steeds fan van die Marokkanen
Was niks in interviews inderdaad. Iets teveel in zichzelf gaan gelovenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vond die bilal sws al een kansloos patsertje. Lekker voor hem
Jij?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nog steeds fan van die Marokkanen
Popi jopi figuurtjequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was niks in interviews inderdaad. Iets teveel in zichzelf gaan geloven
Vraag me af of zijn vriendin nog bij hem blijft na deze actiequote:
Ja man dat vraag ik me ook echt hard af, al de hele avondquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of zijn vriendin nog bij hem blijft na deze actie
`quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja man dat vraag ik me ook echt hard af, al de hele avond
Ik dacht meent die dat nou serieus of is het sarcastisch xDquote:
Frankrijk maar 1-1 tegen Oekraine.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben werkloos geweest een tijdje
Dan moet je wel.
Daar moet je de Lidl ook niet voor gebruiken manquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eventjes wat Lidl melkchocolade
Echt mokerranzig dit
Nee volgende keer weer van de jumbo die is echt ZEER smakelijk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet je de Lidl ook niet voor gebruiken man
Eet bijna geen chocolaquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee volgende keer weer van de jumbo die is echt ZEER smakelijk.
Ben je 8 ofzo met je chocomelkquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eventjes wat Lidl melkchocolade
Echt mokerranzig dit
Chocomel is prima drankje welquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je 8 ofzo met je chocomelk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |