abonnement Unibet Coolblue
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 11 november 2021 @ 15:52:11 #276
319979 Fok-it
All is well
pi_202127428
Eindelijk aan Mr Robot begonnen. Eerste 5 eps zijn veelbelovend :Y
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 11 november 2021 @ 15:55:48 #277
319979 Fok-it
All is well
pi_202127500
Voor de mensen die wat bekender zijn met Prime dan ik ben: Hoe zie je snel de lijst met andere afleveringen van hetzelfde seizoen als je een aflevering kijkt? Zoals je ook bij Netflix ziet. Hier kan je alleen de volgende episode aanklikken.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202127657
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:55 schreef Fok-it het volgende:
Voor de mensen die wat bekender zijn met Prime dan ik ben: Hoe zie je snel de lijst met andere afleveringen van hetzelfde seizoen als je een aflevering kijkt? Zoals je ook bij Netflix ziet. Hier kan je alleen de volgende episode aanklikken.
Op telefoon?
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 11 november 2021 @ 16:05:40 #279
319979 Fok-it
All is well
pi_202127706
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:03 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Op telefoon?
Nee laptop. Enige manier die ik tot nu toe zie is dat je via zoekfunctie op een ander seizoen klikt en dan kan je selecteren op desbetreffende seizoen waar je je bevind maar dat is super omslachtig natuurlijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202128736
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee laptop. Enige manier die ik tot nu toe zie is dat je via zoekfunctie op een ander seizoen klikt en dan kan je selecteren op desbetreffende seizoen waar je je bevind maar dat is super omslachtig natuurlijk
Op de laptop zie ik onder de naam van de serie zie ik een blokje waar je een seizoen kan selecteren.







https://www.quora.com/How(...)sode-of-Amazon-Prime
pi_202128759
Tijdens het afspelen kan ik geen andere aflevering selecteren zoals bij Netflix. Dan klik ik op het kruisje en ben dan weer bij de lijst van afleveringen.
pi_202191195
Infinite

Ben nog halverwege maar vind hem vrij goed. Snap de IMDB rating van 5,5 niet zo. Iemand anders dit ook gekeken en wel of niet positief erover?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2021 18:44:18 ]
  dinsdag 16 november 2021 @ 09:09:16 #283
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_202197865
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:08 schreef Ama het volgende:
Chicago P.D. _O_
Super serie ja
pi_202198443
En? @Fok-it?
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 16 november 2021 @ 10:23:45 #285
319979 Fok-it
All is well
pi_202198620
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 10:09 schreef potjecreme het volgende:
En? @:fok-it?
Ja, je reactie was precies mijn vraag :P ik weet hoe ik het kan opzoeken, maar dat vond ik zo omslachtig dus vroeg me af of dat niet makkelijker, zoals op Netflix, kon. Maar blijkbaar kan dat dus niet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202199044
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:55 schreef Fok-it het volgende:
Voor de mensen die wat bekender zijn met Prime dan ik ben: Hoe zie je snel de lijst met andere afleveringen van hetzelfde seizoen als je een aflevering kijkt? Zoals je ook bij Netflix ziet. Hier kan je alleen de volgende episode aanklikken.
Door op de screenshot van de film/serie te klikken zie je alle afleveringen staan. Dus niet op de play knopje of de samenvattingtekst die eronder staat.

Dit is dus wel wanneer de aflevering niet speelt. Wanneer dat wel zo is moet je op "terug" klikken in je browser (linksbovenaan als onderdeel van je browser en niet als onderdeel van prime zelf). Zodra je weer op homepage bent klik je alnog op de screenshot van je film/serie en dan zie je alsnog je lijst met afleveringen. Is nog steeds makkelijker dan zoekfunctie van Prime te gebruiken :)
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 16 november 2021 @ 11:03:55 #287
319979 Fok-it
All is well
pi_202199098
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 10:58 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Door op de screenshot van de film/serie te klikken zie je alle afleveringen staan. Dus niet op de play knopje of de samenvattingtekst die eronder staat.

Dit is dus wel wanneer de aflevering niet speelt. Wanneer dat wel zo is moet je op "terug" klikken in je browser (linksbovenaan als onderdeel van je browser en niet als onderdeel van prime zelf). Zodra je weer op homepage bent klik je alnog op de screenshot van je film/serie en dan zie je alsnog je lijst met afleveringen. Is nog steeds makkelijker dan zoekfunctie van Prime te gebruiken :)
Thanks, dit klinkt wat beter inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202199239
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 10:58 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Door op de screenshot van de film/serie te klikken zie je alle afleveringen staan. Dus niet op de play knopje of de samenvattingtekst die eronder staat.

Dit is dus wel wanneer de aflevering niet speelt. Wanneer dat wel zo is moet je op "terug" klikken in je browser (linksbovenaan als onderdeel van je browser en niet als onderdeel van prime zelf). Zodra je weer op homepage bent klik je alnog op de screenshot van je film/serie en dan zie je alsnog je lijst met afleveringen. Is nog steeds makkelijker dan zoekfunctie van Prime te gebruiken :)
Dat is toch hetzelfde?
pi_202199386
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 11:18 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat is toch hetzelfde?
Niet helemaal. Als je had uitgelegd hoe je op de pagina met alle afleveringen van young sheldon was gekomen terwijl je een aflevering van young sheldon aan het kijken was had je zijn vraag beantwoord.

Ik begin nu over young sheldon omdat jij die laat zien in je screenshot, en wat een godenserie is dat. _O_

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2021 11:31:13 ]
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 16 november 2021 @ 11:30:43 #290
319979 Fok-it
All is well
pi_202199399
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 11:18 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat is toch hetzelfde?
Nee, je herhaalde eigenlijk alleen wat ik ook al constateerde, maakt niet uit verder. Waardeer je reactie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202199597
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2021 11:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee, je herhaalde eigenlijk alleen wat ik ook al constateerde, maakt niet uit verder. Waardeer je reactie
Maar die pagina die ik je liet zien, is de pagina die hij bedoelt. Als je naar beneden scrollt zie je de afleveringen. Je klikt dus op de foto en dan kom je op de printscreen.

Jij deed voorkomen alsof jij de titel van de serie intypte bij zoeken en zo naar een ander seizoen/aflevering ging.

Je vraag was niet duidelijk :(
pi_202200753
Bijna klaar met Bosch, echt heel erg van genoten _O_
pi_202204493
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2021 11:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Maar die pagina die ik je liet zien, is de pagina die hij bedoelt. Als je naar beneden scrollt zie je de afleveringen. Je klikt dus op de foto en dan kom je op de printscreen.

Jij deed voorkomen alsof jij de titel van de serie intypte bij zoeken en zo naar een ander seizoen/aflevering ging.

Je vraag was niet duidelijk :(
Nee. Nogmaals: Hij vroeg hoe hij naar "alle afleveringen" kon komen wanneer hij bezig was met een aflevering kijken. Jij slaat de essentiële stap over waarmee je zijn vraag had kunnen beantwoorden. Jij zit in je uitleg al op een pagina met alle afleveringen zonder uit te leggen hoe je daar bent gekomen. Dat is wat ik wel heb gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2021 17:00:03 ]
pi_202204549
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Op de laptop zie ik onder de naam van de serie zie ik een blokje waar je een seizoen kan selecteren.

[ afbeelding ]
Nu nog ff uitleggen hoe je op die pagina bent gekomen terwijl je bezig was met een aflevering van Young Sheldon kijken en je geeft antwoord op Fok-it zijn vraag. (mocht je nu beginnen met hoe ben je uberhaupt op die aflevering gekomen dan zonder deze weg: vaak is er een "hervat aflevering" en dan zie je die afleveringen niet staan maar gaat ie direct vanaf homepage verder met de aflevering)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:55 schreef Fok-it] het volgende:
Hoe zie je snel de lijst met andere afleveringen van hetzelfde seizoen als je een aflevering kijkt?


[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2021 17:01:54 ]
pi_202210326
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:58 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Nu nog ff uitleggen hoe je op die pagina bent gekomen terwijl je bezig was met een aflevering van Young Sheldon kijken en je geeft antwoord op Fok-it zijn vraag. (mocht je nu beginnen met hoe ben je uberhaupt op die aflevering gekomen dan zonder deze weg: vaak is er een "hervat aflevering" en dan zie je die afleveringen niet staan maar gaat ie direct vanaf homepage verder met de aflevering)
[..]

Het antwoord is dus nee (zie onder) Verder claimt hij dat wat ik liet zien hij al had gevonden.....

quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:13 schreef potjecreme het volgende:
Tijdens het afspelen kan ik geen andere aflevering selecteren zoals bij Netflix. Dan klik ik op het kruisje en ben dan weer bij de lijst van afleveringen.
IK HELP NIEMAND MEER!!! HAD SPECIAL MIJN LAPTOP ERBIJ GEPAKT. KREEG NIET EENS EEN TERUGKOPPELING :N :N
pi_202210907
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2021 22:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Het antwoord is dus nee (zie onder) Verder claimt hij dat wat ik liet zien hij al had gevonden.....
[..]
IK HELP NIEMAND MEER!!! HAD SPECIAL MIJN LAPTOP ERBIJ GEPAKT. KREEG NIET EENS EEN TERUGKOPPELING :N :N
Ik kijk meerdere streamingsdiensten en dus is het ff verwarrend wat wel of niet waar wel of niet werkt. Maar ff net uitgetest en het werkt toch iets anders dan ik dacht.

Bij Prime als je op play drukt van een film/serie op de homepage (pagina met rubrieken met films en series) en daarna op kruisje dan kom je niet op een pagina met afleveringen terecht maar ben je weer terug op homepage. Heb je echter op de screenshot van een film/serie gedrukt en daarna op afspelen en dan op het kruisje kom je wel bij de pagina met afleveringen terecht. Het is maar hoe je daar bent gekomen.

IK HEB SPECIAAL AL DEZE TEKST UITGETIKT EN KREEG ALLEEN MAAR EEN DUIMPJE. IK VERWACHT VERDOMME EEN GOUDEN NOTE VAN HEM EN HELP HEM NOOIT MEER. :(

Zullen we een anti Fok-it clubje beginnen met zijn 2en? :D
pi_202211136
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2021 22:20 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Ik kijk meerdere streamingsdiensten en dus is het ff verwarrend wat wel of niet waar wel of niet werkt. Maar ff net uitgetest en het werkt toch iets anders dan ik dacht.

Bij Prime als je op play drukt van een film/serie op de homepage (pagina met rubrieken met films en series) en daarna op kruisje dan kom je niet op een pagina met afleveringen terecht maar ben je weer terug op homepage. Heb je echter op de screenshot van een film/serie gedrukt en daarna op afspelen en dan op het kruisje kom je wel bij de pagina met afleveringen terecht. Het is maar hoe je daar bent gekomen.
Klopt in het begin was er wel eens verwarring en was de lijst kwijt. Het is niet zo gebruikersvriendelijk.

quote:
IK HEB SPECIAAL AL DEZE TEKST UITGETIKT EN KREEG ALLEEN MAAR EEN DUIMPJE. IK VERWACHT VERDOMME EEN GOUDEN NOTE VAN HEM EN HELP HEM NOOIT MEER. :(

Zullen we een anti Fok-it clubje beginnen met zijn 2en? :D

Goed idee! :P
pi_202211844
Vier seizoenen ALF toegevoegd :o
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202211893
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2021 22:42 schreef Aether het volgende:
Vier seizoenen ALF toegevoegd :o
Dat is serieus jeugdsentiment. Haha.
pi_202212101
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 13:01 schreef Spaulding het volgende:
Bijna klaar met Bosch, echt heel erg van genoten _O_
Bosch is goed! :Y Kijkt lekker weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')