Grote Mensenjaren of Andréjaren? Want André komt ook al jaaaaaaaren bij de familie over de vloer terwijl hij ze iets langer dan een jaar kent.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:32 schreef Michellee het volgende:
Er komt nu ook een anonieme bron bij Fawry vertellen dat die al jaren geleden Mo en Zoeloe ruzie heeft zien hebben.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Grote Mensenjaren of Andréjaren? Want André komt ook al jaaaaaaaren bij de familie over de vloer teren hij ze iets langer dan een jaar kent.
Oh ik dacht de moeder van Rachelquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Rachel. Moet grappig zijn ofzo.
En ook overal en in ieder interview maar weer over die ene karma post beginnen te janken hè, je krijgt steeds meer het idee van wat voor achterlijkheid Monique mee om heeft moeten gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Hopla
https://www.ditjesendatje(...)or-aan-rachel-hazes/
En alles stiekem want anders komt Monique erachter... om het vervolgens zelf te melden aan de bladen.
Vileda heeft gelekt naar story het vals sekreet.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vileda heeft gelekt naar story het vals sekreet.
Als er zoiets wordt gezegd over raggel wat heeft zij dan in godsnaam allemaal gezegd en gedaan. Voor andre zo goed werd opgevangen door de familie van Monique.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ook overal en in ieder interview maar weer over die ene karma post beginnen te janken hè, je krijgt steeds meer het idee van wat voor achterlijkheid Monique mee om heeft moeten gaan.
quote:
We kunnen zo wel makkelijk zien wie de bron is, van het lekken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ook overal en in ieder interview maar weer over die ene karma post beginnen te janken hè, je krijgt steeds meer het idee van wat voor achterlijkheid Monique mee om heeft moeten gaan.
Die foto...quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Hopla
https://www.ditjesendatje(...)or-aan-rachel-hazes/
En alles stiekem want anders komt Monique erachter... om het vervolgens zelf te melden aan de bladen.
En een beruchte oud-president van Argentinië.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Videla is een merk met schoonmaakproducten zoals zemen.
Ik denk dat André tijdens de relatie met haar in zijn beste doen was. Ze heeft geprobeerd er wat van te maken, maar hij is gewoon een aso die wil zuipen en zichzelf kapot maken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
En een beruchte oud-president van Argentinië.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jorge_Videla
Rachel had Monique jaren geleden ook vast wel een vliegreisje willen aanbieden.
Subtiel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zag deze week weer eens een foto voorbij komen van Hazes sr met zijn brede bolle toet. Roxanne lijkt, helaas voor haar, sprekend op haar vader. Maar André Eijk totaal niet.
Oh ja daar heb je een punt. Moet bekennen dat het beeld van An3 niet in mijn hoofd zit, zo goed volg ik deze soap niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Subtiel.
Maar als je ziet hoe zijn kind dan weer het evenbeeld van zijn vader is dan is er eigenlijk geen twijfel dat hij ook een kind van zijn vader moet zijn.
Anders zou An3 niet zo op An1 lijken.
Het kind is zo het spiegelbeeld van zijn opa dat het eigenlijk niet anders kan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oh ja daar heb je een punt. Moet bekennen dat het beeld van An3 niet in mijn hoofd zit, zo goed volg ik deze soap niet.
Nee, Viledaquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Videla is een merk met schoonmaakproducten zoals zemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |