Een huwelijksaanzoek, een tattoo en twee weken later een ander. Ik snap er niets van, wat moet de brein van die jongen een chaos zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:56 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik zou ook wantrouwend zijn. Even naast dat ik hem nooit terug zou nemen. Iemand die mooi weer en opeens is hij weg zonder dat je zelf door had dat het slecht ging.
Wat denk je voor kleine dre. Papa nu weer met een andere vrouw terwijl hij wist dat ze gingen trouwen en hij de ringen mocht dragen. Dan ga je als moeder toch stuk. En zwans denkt maar aan 1 ding . Foto's posten. Ik snap er echt niets vanquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:56 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik zou ook wantrouwend zijn. Even naast dat ik hem nooit terug zou nemen. Iemand die mooi weer en opeens is hij weg zonder dat je zelf door had dat het slecht ging.
Het is maar goed dat wij het niet begrijpen anders zouden wij zijn zoals hemquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Een huwelijksaanzoek, een tattoo en twee weken later een ander. Ik snap er niets van, wat moet de brein van die jongen een chaos zijn.
Die gast zal toch onderhand wel weten wat hij aanricht.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat denk je voor kleine dre. Papa nu weer met een andere vrouw terwijl hij wist dat ze gingen trouwen en hij de ringen mocht dragen. Dan ga je als moeder toch stuk. En zwans denkt maar aan 1 ding . Foto's posten. Ik snap er echt niets van
Nee want hij wilde een betere vader zijn voor zijn zoon dan André senior. Hoe mogelijk verpest hij het tegelijkertijd XXLquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Die gast zal toch onderhand wel weten wat hij aanricht.
Nee joh! Alles draait om hem, de hielenlikkers om hem heen versterken dat. Die denkt geen seconde na over de schade die hij anderen berokkend.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk een ernstige vorm van narcisme.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee want hij wilde een betere vader zijn voor zijn zoon dan André senior. Hoe mogelijk verpest hij het tegelijkertijd XXL
Weet iemand wat voor geestelijke ziekte hij heeft?
Hij is een fantastische vader. Laatst nog piemels gekleidquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee want hij wilde een betere vader zijn voor zijn zoon dan André senior. Hoe mogelijk verpest hij het tegelijkertijd XXL
Het zal de vader van je kind zijnquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:23 schreef caroro het volgende:
[..]
Nee joh! Alles draait om hem, de hielenlikkers om hem heen versterken dat. Die denkt geen seconde na over de schade die hij anderen berokkend.
Hij is Antwee, de koning in zijn hoofd.
En dan hij heeft nu toch lang genoeg gewacht? Met zijn tijdsbesef hé, begrijp me goedniet dat ik dat vind!
Ook zoiets raars, wat zal die jongen daar later mee gepest worden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:26 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Hij is een fantastische vader. Laatst nog piemels gekleid
Ik vind die foto vreselijk. Ik zie er zo duidelijk in dat Sarah dol op hem is, en hij is dol op de aandacht. Nee, zit geen enkele liefde in zijn blik.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:25 schreef Phoebster het volgende:
Wat mij dan weer opvalt aan De Foto: hij kijkt naar de camera, zij naar zichzelf
Grapje toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:26 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Hij is een fantastische vader. Laatst nog piemels gekleid
Die blik zit in zijn broek.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:28 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Ik vind die foto vreselijk. Ik zie er zo duidelijk in dat Sarah dol op hem is, en hij is dol op de aandacht. Nee, zit geen enkele liefde in zijn blik.
Hij lijdt iig aan grootheidswaanzin.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tenzij hij meteen gebruik van de situatie heeft gemaakt door het verhaal van de bloemetjes en bijtjes uit te leggen, vind ik er weinig vaderlijks aan. Dit doen kinderen onderling. Maar hij vond het nog leuker dan die kleine ookquote:
Maar dit is echt gebeurt dus?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:34 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Tenzij hij meteen gebruik van de situatie heeft gemaakt door het verhaal van de bloemetjes en bijtjes uit te leggen, vind ik er weinig vaderlijks aan. Dit doen kinderen onderling. Maar hij vond het nog leuker dan die kleine ook
Ik zie er een uitdaging in. "Kom maar op met jullie haat". Maar misschien projecteer ikquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:28 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Ik vind die foto vreselijk. Ik zie er zo duidelijk in dat Sarah dol op hem is, en hij is dol op de aandacht. Nee, zit geen enkele liefde in zijn blik.
Ik vind André echt een debiel en dat piemels kleien was niet om aan te zien, maar denk je echt dat A3 15 jaar later gepest gaat worden met dat korte filmpje?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ook zoiets raars, wat zal die jongen daar later mee gepest worden.
Ik denk met een iq van 65. Neuh. Kijk eens naar zijn moeder toch ook bikkel hard.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Nou dan zit je er niet ver naast. Hij vergelijkt zich met Brad Pitt en met Elvis dusquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hij lijdt iig aan grootheidswaanzin.
Zo moeder zo zoonquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk een ernstige vorm van narcisme.
https://www.shownieuws.nl(...)herenigd-met-zoontjequote:Op woensdag 24 maart 2021 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dit is echt gebeurt dus?
Wat een puber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |