#nooitmeeruitdelockdownquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:05 schreef zoost het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)lf-in-zomer~b770a1ec
Van Dissel: Mogelijk nog vierde golf in de zomer.
Werkt niet bij mij.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Even in incognitovenster openen.
Ze stoppen zelf 'vrijwillig' voordat ze failliet gaan. Tegelijkertijd zie je ook wel een hoop starters in met name online.quote:
Wat nu weer?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:11 schreef trein2000 het volgende:
Wat lees ik nu? Astrafraudica blijkt weer frauduleus te handelen. Aso’s.
Als je een testafspraak maakt vragen ze je thuis te blijven tot de test en tot na je de uitslag hebt gehad.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar de gewone man moet dat toch wel altijd, of alleen of je klachten hebt of een positieve huisgenoot?
De meeste mensen merken er financieel nog steeds niks van, helaas. Als straks de rook opgetrokken is en mensen zien wat voor enorme puinhoop er over is gebleven zul je ze wel opeens horen. Maar jaaaa, dan is het te laat, domme schapen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het valt me mee (of juist tegen) dat iedereen al zolang braaf in de pas blijft lopen. Stiekem had ik gehoopt dat de horeca en andere ondernemers gewoon alles open zouden gooien. Mis ook een protest van serieuze mensen, nu zijn het voornamelijk Engeltjes en hippies.
Dit kan met iedere variant, koffiedik kijken dus.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ twitter ]
En we gaan nog niet naar de kroeg, nog lange niet, nog lange niet
Nationaliseren dat bedrijf.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:11 schreef trein2000 het volgende:
EU inspecteurs ingevallen bij een fabriek in Italië. 29 miljoen doses aangetroffen.quote:
Bij de ministerraad zitten de bewindspersonen op anderhalve meter van elkaar. Daarom viel die gebeurtenis in de derde - minst intensieve - categorie contacten die het RIVM onderscheidt: de 'overige contacten'.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je een testafspraak maakt vragen ze je thuis te blijven tot de test en tot na je de uitslag hebt gehad.
dus in dat opzicht is het *vreemd* dat je Rutte daar ziet...
Betaalmuur / login.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
EU inspecteurs ingevallen bij een fabriek in Italië. 29 miljoen doses aangetroffen.
https://fd.nl/economie-po(...)r#Echobox=1616590476
Als het straks mooi weer is verdwijnt het virus als sneeuw voor de zon, net als vorig jaar. Er komt geen 4e golf in de zomer en dat weet Jaapie zelf ook heel goed. Dit is bewust mensen angst aanjagen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:10 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt toch niet zo heel veel geks?
Wtf ....quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
EU inspecteurs ingevallen bij een fabriek in Italië. 29 miljoen doses aangetroffen.
https://fd.nl/economie-po(...)r#Echobox=1616590476
Tja, als hij het al niet doet, kan je ook niet van de rest van Nederland verwachten dat ze thuis blijven. Rutte geeft weer een onhandig signaal af.quote:
Dat heeft ie zelf zelfs voorgesteld zodat mensen de impact zouden voelen. Dat hoor je niet zo te doen...quote:
Ja dat las ik. Maar ja, we leven toch al een jaar op 1,5 meter van elkaar.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bij de ministerraad zitten de bewindspersonen op anderhalve meter van elkaar. Daarom viel die gebeurtenis in de derde - minst intensieve - categorie contacten die het RIVM onderscheidt: de 'overige contacten'.
Blijkbaar is er een loophole.
Het is dan ook veelal propaganda en gelobby van de kant van de ondernemers. Er valt bijna niemand om, hoewel het water nu al een jaar 'aan de lippen' staat. Ze krijgen straks nog extra miljarden en miljarden aan subsidies (belastingkwijtschelding). Maak je over de ondernemers geen zorgen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het valt me mee (of juist tegen) dat iedereen al zolang braaf in de pas blijft lopen. Stiekem had ik gehoopt dat de horeca en andere ondernemers gewoon alles open zouden gooien. Mis ook een protest van serieuze mensen, nu zijn het voornamelijk Engeltjes en hippies.
Ja idd. Dat was ook het idee wat ik had.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind het prima, of nou ja ik erger me er niet zo aan, maar dan wel met het vooruitzicht dat het in augustus hélemaal klaar gaat zijn. Ik vind die mondkapjes en sneltesten vooral een tijdelijke oplossing om het de laatste maanden uit te houden en evt versoepelingen door te voeren.
Jep.quote:Als iedereen de kans heeft gekregen om 1 prik te krijgen, daarna moet het gewoon klaar zijn. Wil je geen prik? Prima, eigen verantwoordelijkheid. Het gros van de mensen zal tegen die tijd beschermd zijn.
Kan mij niet herinneren dat het RIVM heeft geadverteerd met deze loophole....quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja dat las ik. Maar ja, we leven toch al een jaar op 1,5 meter van elkaar.
Zo heb ik al een jaar geen seks meer gehad om die reden.
Nee gekheid, maar ik vind het een raar argument om dan maar toch naar het Binnenhof te gaan.
Ik zei het een paar dagen geleden inderdaad ook al erg vreemd dat zij niet in quarantaine hoeven.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar de gewone man moet dat toch wel altijd, of alleen of je klachten hebt of een positieve huisgenoot?
quote:Vrijdag vergaderde ze nog met collega-bewindslieden in de ministerraad. Maar omdat ze afstand heeft gehouden tot collega’s, gelden die niet als ‘nauw contact’ en is quarantaine geen noodzaak, meldt minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid, CDA) vandaag. “Als je in dezelfde ruimte verkeert, dan geldt dat als ‘overige contacten’, dan moet je jezelf in de gaten houden. Dan hoef je niet in quarantaine, maar het advies is om te testen op dag vijf na dat risicovolle contact. Dat zou woensdag zijn, dus dat is het advies aan de collega’s.”
waar lees je dat?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:11 schreef trein2000 het volgende:
Is er vanmiddag geen debat? Zou er iemand iets van zeggen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat het RIVM heeft geadverteerd met deze loophole....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |