Natuurlijk wappiequote:
Zelf zit ik te twijfelen; als reizen verdomd moeilijk wordt/blijft (quarantaines enzo) wil ik op zich wel een vaccinatie, maar dan wel een goeie! Niet die knakentroep van AZ.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:35 schreef Zucht. het volgende:
Wat is een wappie? Mijn dochter van 5 heeft gewoon het rijks vaccinatieprogramma gevolgd maar een corona vaccin hoef ik niet..
Mja reizen is wat lastig nu maar zal komende zomer als meer mensen vit. D aanmaken wel weer mogelijk moeten zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf zit ik te twijfelen; als reizen verdomd moeilijk wordt/blijft (quarantaines enzo) wil ik op zich wel een vaccinatie, maar dan wel een goeie! Niet die knakentroep van AZ.
Mijn zoontje heeft overigens verder ook alle vaccinaties gehad.
Ik vond de wappiedropping ook veeeeel te spannend afgelopen zaterdag. Elke bus ging ergens anders heen, neusbel viel wel tegen dat die vlakbij een tram gedropt werdquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Aan de ene kant, ja, er moeten ook wappies zijn.
Aan de andere kant, komend weekend wil ik gaan schilderen en behangen. Als de wappies weer op een livestream worden weggeknuppeld, dan kom ik daar niet aan toe.
@FreshFruit ookquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:00 schreef Dotteke het volgende:
Maan is gek op wappie, hij zoekt ze overal
Misschien komt hij hierdoor weer uit zijn holletjequote:
Nou vertel, waar hadden de wappies gelijk in danquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:32 schreef ToT het volgende:
Da's wel heel erg selectief gebruik maken van wat ik gezegd heb zeg!
Ik zei dat er hier echt wel dingen gezegd zijn die later inderdaad bleken te kloppen (dus hier hadden mensen het eerder door dan de media), en dat andere dingen idd mijns inziens veel te ver gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |