zakdoekje nodig ?quote:
Hij had dan ook een heel, heel zielig verhaalquote:
Hij moet inderdaad naar R&P komen over een week of tweequote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
Hij had dan ook een heel, heel zielig verhaal
Pff, zwaar hè. Dan beter de zomer in je bóóól.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
Hij had dan ook een heel, heel zielig verhaal
Begin de dag met een dansjequote:
Mooi dat ie ook in België bekend isquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
“Dan moet ge dat dingske doen” > “Je moet net als Dirk doen”
Gielquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje
begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen
die lacht de hele dag
ja, die lacht de hele dag
![]()
Afgelopen weekend is dat vrij letterlijk zo gebeurd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Mi gado, is dit zo geknipt of loopt Michel echt 24/7 met de ziel onder zijn arm en Julie er als een hondje achteraan...
it takes two to tango..quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:05 schreef Soury het volgende:
Ik zou die Julie een flinke duw geven. Laat die gozer met rust. Maar boehoe... het gaat vast over mij.
Nou ik zou die gast met rust latenquote:Op woensdag 31 maart 2021 18:33 schreef just me het volgende:
[..]
it takes two to tango..
ze doen het allebei
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eenrichtingsspiegelquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:25 schreef DX11 het volgende:
Maarre die spiegels in de slaapkamer zijn dus al het hele programma doorschijnend vanaf de andere kant? Of is het een projectie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |