Hij en Nick allebei. Zooo leuk en aardig en 'eerlijkheid boven alles' tot dingen niet gaan zoals ze willenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:39 schreef just me het volgende:
Valt me nog mee dat Nick niet ging stampvoeten van woede. Tis net een kleuter
Een volwassen vent die gaat janken omdat zijn plannetje niet doorgaat, bah!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hij en Nick allebei. Zooo leuk en aardig en 'eerlijkheid boven alles' tot dingen niet gaan zoals ze willen
ik zie er niets berekenends inquote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Puberale gesprekjes van berekende Jill.
Al haar dingetjes/uitspraken o.a. zijn zo bedacht, en semi lollig wat goed aan slaat bij het publiek thuis.quote:
dat kan maar ik geloof niet dat het gespeeld isquote:Op maandag 29 maart 2021 21:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al haar dingetjes/uitspraken o.a. zijn zo bedacht, en semi lollig wat goed aan slaat bij het publiek thuis.
quote:
Ik zag hetquote:Op maandag 29 maart 2021 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]Julie & Michel zijn veel levenslustiger.
bang om de steek gelaten te worden door de mensen die hij graag magquote:
En Julie zou wat meer afstand moeten nemen en niet zo vaak aan hem zittenquote:Op maandag 29 maart 2021 22:24 schreef NBWtje het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat hij meer gevoelens voor Julie heeft dan hij toe wil geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |