Ze brengt tenminste wat lol in het saaie huis !quote:
1x is het nog wel lachen, maar daarna..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ze brengt tenminste wat lol in het saaie huis !
TT is te lang 😲quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:51 schreef Gert het volgende:
Zal ik de TT even afmaken? Of is dit de bedoeling zo? (Ook goed hoor)
Gefixt (dankzij Jill uiteraardquote:
Dat heb je goed gezien ja:quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:29 schreef superniger het volgende:
Is dat niet de kamer van Ziko en Liese. In week 1 was dat.
quote:
Klaar d'r voorquote:
Ik hoop dat je gelijk krijgt en dat het een leuke uitzending gaat wordenquote:
ben wel benieuwd hoe ze het woord schildpad 20x gaat gebruikenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:51 schreef superniger het volgende:
Tsja. Medebewoners met verstand hebben wel door dat er een geheime opdracht is. Dan speel je gewoon mee.
Ja dat is echt een mankement in het bedenksel van geheime opdracht... Als Naomie straks 20x achter elkaar schildpad zegt moet de rest gewoon doen alsof er niets aan de hand is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:51 schreef superniger het volgende:
Tsja. Medebewoners met verstand hebben wel door dat er een geheime opdracht is. Dan speel je gewoon mee.
Dat vond ik ook zo stom met die kist in de eerste week. Als je doorhebt dat medebewoners “vaag” doen kun je toch op je klompen aanvoelen dat het zo’n opdracht is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat is echt een mankement in het bedenksel van geheime opdracht... Als Naomie straks 20x achter elkaar schildpad zegt moet de rest gewoon doen alsof er niets aan de hand is.
tegen wie moet ze anders lullen dan tegen die muren ?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:04 schreef Sjeen het volgende:
‘t is wel een beetje een zeur zeg, in die witte kamer...
Ja dat iedereen begon te gillen dat er mensen in het huis liepen, zo oliedom.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo stom met die kist in de eerste week. Als je doorhebt dat medebewoners “vaag” doen kun je toch op je klompen aanvoelen dat het zo’n opdracht is.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:10 schreef Gert het volgende:
Ge moet nie när huus heläs..
Jill gaat iets doen wat Michel al raadde en wat hij ook wel Heel graag zou willen.
Goed idee op zich.quote:
heren, herenquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed idee op zich.![]()
Maar nu niet meer. Dalijk gaat Jill nog meedoen. Hitsig knorrend.
Dat kind is wat mollig en dan meteen als varken bestempelen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed idee op zich.![]()
Maar nu niet meer. Dalijk gaat Jill nog meedoen. Hitsig knorrend.
Niet meteen hoor, pas na 2 of 3 uitzendingen.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:31 schreef Tourniquet het volgende:
Nomineren Expeditie Robinson-stijl, inclusief muziekje.
Haha daar ben jij dól op hè, om te spotten of iemand iets wijzigt en dat daarna te noemen.quote:
niet zeurenquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha daar ben jij dól op hè, om te spotten of iemand iets wijzigt en dat daarna te noemen.![]()
![]()
![]()
Dat ging dus ff niet helemaal lekker op met het koprollen..quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:51 schreef superniger het volgende:
Ik vind het gelul met die bondjes irritant en naomi nomineren was duidelijk een afspraak, dus vind ik dat zij mag blijven.quote:
Naomi was zelf meester in de bondjes, dus dat vind ik geen goede reden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het gelul met die bondjes irritant en naomi nomineren was duidelijk een afspraak, dus vind ik dat zij mag blijven.
Blijkbaar heb ik een goede reden nodigquote:Op woensdag 24 maart 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Naomi was zelf meester in de bondjes, dus dat vind ik geen goede reden.
Van mij hoefde je geen reden te geven hoor. Maar je gaf hem zonder vragen. Ik heb ook geen goede reden om voor Julie te kiezen, behalve dan dat ik me kapot erger aan Naomiquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik een goede reden nodig![]()
Ok ok, Julie was de hele tijd aan het zagen. Ook een reden.
Wat is er zo vervelend aan Naomi dan?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Van mij hoefde je geen reden te geven hoor. Maar je gaf hem zonder vragen. Ik heb ook geen goede reden om voor Julie te kiezen, behalve dan dat ik me kapot erger aan Naomi
Ik vind Naomi zo niet echt overkomen. Die overdreven blijheid bij elk spel en opdracht. Blind alles doen wat Nick en BigBrother haar opdraagt. Haar huilbuien over kleine dingen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat is er zo vervelend aan Naomi dan?
Ik vind Jill veel irritanter, echt een stoorzender in het huis.
Julie vind ik ook niet irritant, maar ik vond bij Julie/Naomi dat Naomi toch door zou moeten gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Naomi zo niet echt overkomen. Die overdreven blijheid bij elk spel en opdracht. Blind alles doen wat Nick en BigBrother haar opdraagt. Haar huilbuien over kleine dingen.
En ik weet het, datzelfde kun je ook wel over Julie zeggen, maar als optelsom is het Naomi die bij mij het ergste is.
We worden beflikkerd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:39 schreef Benny het volgende:
Even een crosspost:
Het viel me op dat de tv uitzending gister heel viezig was geknipt en geplakt.
Voordat Julie weg moest probeerde Nick haar nog een beetje te manipuleren / op haar in te praten. In de keuken, op het moment dat er verder niemand om hun heen was. Bepaalde zinnen daaruit waren gebruikt, met tussendoor beelden van Michel die verderop in de keuken stond.
Het is maar een spelquote:
wat zeg je dat netjesquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:37 schreef Gert het volgende:
Julie krijgt een dikker hoofd wanneer ze in de buurt van Jill is.
leuk je weer te zien hierquote:
Ja, mee eens. Maar Sjuul en Sjil bespreken pas écht erudiet de status van hun derrières.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Maar Sjuul en Sjil bespreken pas écht erudiet de status van hun derrières.
waarom denk je dat ?quote:
Ik hoop het niet. Ik vind haar bakkes leuk.quote:
Misschien van de vega's. Voor mij voegt ze niets toe, beetje saaie doos.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:53 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Denk dat Naomi iets meer de gunfactor heeft.
Wie van die 2 is pot ?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:57 schreef Oranos het volgende:
Jill zegt 'Naomi doet ff lekker gek zodra er een camera op staat'
Iets met pot en ketel
Ja maar dat gejank van haar en dat kleffe gedoe naar Michel toe. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik vind haar bakkes leuk.
Beide voegen imo niet veel toequote:Op donderdag 25 maart 2021 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien van de vega's. Voor mij voegt ze niets toe, beetje saaie doos.
Julie is leuk zonder Michel
ze kunnen de pot opquote:
Haha, ja begrijpelijk hoor. Zo kan ik - over janken gesproken - Jill niet goed verdragen. Julie vind ik leuk. Semi getto, heftig verleden, maar wel met lef, stijl en hersens.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:58 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ja maar dat gejank van haar en dat kleffe gedoe naar Michel toe. Verschrikkelijk.
Kijkmijeenslekkergekdoen had weken geleden er al uit gemoeten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, ja begrijpelijk hoor. Zo kan ik - over janken gesproken - Jill niet goed verdragen. Julie vind ik leuk. Semi getto, heftig verleden, maar wel met lef, stijl en hersens.
Awel, Naomi of Sjuul, wie mag blijven? Nog een minuutje of viertig!![]()
..
heel, heel erg!quote:
Ik zie haar liever dan Naomi, die komt zo kleurloos overquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:20 schreef NBWtje het volgende:
Sorry, maar ik vind Jill een mooie vrouw
Ik ben aan de witte wijn gegaanquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:26 schreef NBWtje het volgende:
Hebben jullie nu ineens ook allemaal zin in Magnum? 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |