Hm, zou het niet zo zeer ongelooflijk noemen als wel ongeloofwaardig. Dit was gewoon een staaltje 'fit for tv' maken in een vreselijk saai seizoen waarin geen uitzendwaardige opnames zijn geweest.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ongelooflijk dat ze zóveel geld hebben neergelegd voor zó'n bouwval. En dan uitgerekend iemand die al 100 keer gezien moet hebben dat mensen bekocht en opgelicht worden waar ze bij staan. Al te snugger kan-ie niet zijn.
Deze was topquote:Op donderdag 1 april 2021 15:22 schreef LC01 het volgende:
[..]
Hm, zou het niet zo zeer ongelooflijk noemen als wel ongeloofwaardig. Dit was gewoon een staaltje 'fit for tv' maken in een vreselijk saai seizoen waarin geen uitzendwaardige opnames zijn geweest.
Met foodtruck verdien je vooral heel goed als je de plekjes weet + snapt wat je publiek wil hebben.quote:
Spanje.quote:Op vrijdag 9 april 2021 06:34 schreef Staaf het volgende:
Die vrouw verzorgt gewoon catering bij tv opnames, misschien wel via haar man geregeld. En noemt het dan fancy een food truck. Daarom kan die food truck denk ik niet mee naar Italië omdat daar niemand op die food truck zit te wachten.
Vanavond om 20:30 op NPO1 (in plaats van de uitzending van Tik M aan)quote:Ik vertrek
Vandaag 20:30 - Seizoen 1 Afl. 1 - Everth en Frenske & Alex en Martina
Everth en Frenske verruilen hun Franse chateau voor het vakantie-oord van Alex en Martina in Hongarije en Alex en Martina bezoeken het kasteel van hun concullega's. Ze beoordelen elkaars accomodatie.
Wat een leuk format!quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:09 schreef simonblue het volgende:
Ik las net dat vanavond de eerste aflevering van "Ik Vertrek: Even weg" wordt uitgezonden.
[..]
Vanavond om 20:30 op NPO1 (in plaats van de uitzending van Tik M aan)
Tik M aan is vanwege coronagevallen opgeschort en Ik Vertrek: Even Weg was eigenlijk gepland voor later dit jaar, maar is vanwege deze omstandigheden opgeschoven naar nu. Het seizoen telt in totaal vijf afleveringen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:09 schreef simonblue het volgende:
Vanavond om 20:30 op NPO1 (in plaats van de uitzending van Tik M aan)
En ik vroeg gisteren in het B&B topic of ze wel eens internationaal zijn gegaan...quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:11 schreef golfer het volgende:
Een soort Bed & Breakfast dus maar dan met Ik Vertrek-locaties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |