Ik moet mij al inhouden om niet te zappen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:45 schreef Szura het volgende:
Wat een verschrikkelijke types, zou na de eerste avond rechtsomkeert hebben gemaakt
Het lag 3 jaar op de plank omdat hete eigenlijk een mislukt format is?quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het.Het is in de zomer opgenomen en je laat zoiets niet 3 jaar op de plank liggen.
Dit En lekker arrogant op die rammen, typisch een NLer op vakantiequote:Op zaterdag 17 april 2021 20:48 schreef Pap89 het volgende:
Het zijn ook echt de Bed n Breakfast typetjes.
Ouwe zeurkousjes
Das wel het laatste waar ik aan denk als ik die vier ziequote:
Die van het kasteel?quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
Stelletje boeren.......uit de achterhoek denk ik.
Dedemsvaart ligt niet in de Achterhoek....quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
Stelletje boeren.......uit de achterhoek denk ik.(Doetinchem in die hoek)
Oh komen ze uit Dedemsvaart......niet gehoordquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dedemsvaart ligt niet in de Achterhoek....
Dedemsvaart.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
Stelletje boeren.......uit de achterhoek denk ik.(Doetinchem in die hoek)
Omda ze nie wies zienquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:02 schreef wuuht het volgende:
waarom zou je met z'n tweeën zo'n belachelijk groot kasteel willen hebben?
Als je zo'n pand helemaal in top staat wil hebben loop je er helemaal op leeg. Opzich geen heel bijzonder kasteel hoor, staan er veel van in Frankrijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |