Ja dat lijkt mij ook, dat kost gewoon een fortuin aan materiaal en loon. Maarja dan zou mijn conclusie zijn om zoiets niet aan te schaffenquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je zo'n pand helemaal in top staat wil hebben loop je er helemaal op leeg. Opzich geen heel bijzonder kasteel hoor, staan er veel van in Frankrijk.
quote:
quote:Rioolopzichter Alex (54) en voetreflextherapeut Martina (53) verruilen Oosterhout voor Tiszafüred in Hongarije.
Brabant dus, minde ik al te horenquote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:09 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, dat kost gewoon een fortuin aan materiaal en loon. Maarja dan zou mijn conclusie zijn om zoiets niet aan te schaffen
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Zou voormalig rioolopzichter Alex vroeger zo ook in het riool gelegen hebben?
Of je doet het in etappes, niet alles tegelijk. Vrienden van me hebben ook een Frans kasteel, de bovenste verdieping is gewoon ongebruikt.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:09 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, dat kost gewoon een fortuin aan materiaal en loon. Maarja dan zou mijn conclusie zijn om zoiets niet aan te schaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |