Persoonlijk : Jaquote:Op zondag 18 april 2021 17:20 schreef flipsen het volgende:
Uitslag gaat nog even op zich laten wachten, excuus. Moet de voorspellingen nog invoeren en kijken hoe ik het @:vosss drama (per direct op de zwarte lijst) fatsoenlijk in excel verwerkt krijg.
Speaking of which, wat doen we? Neemt Sabata zijn punten mee naar Mercedes of niet?
Was duidelijk dat Vosss vanaf race 1 niet mee deed. Van mij mag hij vanaf die race meedoen. Ik wil een echt gevecht. Geen Mercedes toestanden hier.quote:Op zondag 18 april 2021 17:20 schreef flipsen het volgende:
Uitslag gaat nog even op zich laten wachten, excuus. Moet de voorspellingen nog invoeren en kijken hoe ik het @:vosss drama (per direct op de zwarte lijst) fatsoenlijk in excel verwerkt krijg.
Speaking of which, wat doen we? Neemt Sabata zijn punten mee naar Mercedes of niet?
Prima, maar @Sabata en @Dven dan wel 1 punt extra, want ik zei dat Max zou winnenquote:Op zondag 18 april 2021 17:20 schreef flipsen het volgende:
Waarom vriend, waaromquote:Op zondag 18 april 2021 18:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Prima, maar @:Sabata en @:Dven dan wel 1 punt extra, want ik zei dat Max zou winnen
Vriend? Niet te amicaal he.quote:
En dus dacht je, om de anderen ook een kans te geven vul ik voor ronde2 maar gewoon niets inquote:
Oeps!quote:Op maandag 19 april 2021 21:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
En dus dacht je, om de anderen ook een kans te geven vul ik voor ronde2 maar gewoon niets inSportief, dat wel...
quote:Mercedes 136
Volgend weekend de macht grijpenquote:Op maandag 19 april 2021 21:31 schreef Sabata het volgende:
** hysterische lachbui **
[..]
[ afbeelding ]
WTF!!?? al dat drama met die "hijdienietgenoemdgaatworden" en dan winnen we als FC Taxicentrale gewoon gedeeld dit weekend!? Ik was een tikkie optimistisch maar dat het zo lekker ging
voor de 3 races in dit format zal het eea aangepast moeten worden neem ik aan @flipsen ?quote:On the Friday there will be a qualifying session after the First Free Practice that will determine the grid for the Sprint Qualifying on Saturday. The results of Saturday’s Sprint Qualifying will determine the grid for Sunday’s race. It has been decided that the top three finishers in Saturday’s Sprint Qualifying will receive points, with first place receiving three points, second place two points and third place one point.
Friday:
60-minute First Practice in the morning with two sets of tyres for teams to choose freely.
Normal Qualifying format in the afternoon with five soft tyre sets available only.
Saturday:
60-minute Second Free Practice in the morning with one set of tyres for teams to choose freely.
100km Sprint Qualifying in the afternoon with two sets of tyres for teams to choose freely.
Sunday:
Full distance Grand Prix with two remaining sets of tyres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |