SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overig
De bron voor alle gegevens is de officiële site van de FIA. Snelste pitstop is gemeten vanaf in- en uitrijden pits.
De deadline voor het insturen is 1 uur vóór het begin van de 1e vrije training. (houd rekening met de verschillende tijdszones!)
Gebruik dit format om voorspelling te plaatsen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar einduitslag vorig jaar: F1 / Voorspel de uitslag (spel), seizoen 2020TEAMS DIT SEIZOEN:
McLaren:
opreis
DombohetOlifantje1
Mercedes:
vosss
Dven
RedBullRacing:
Tarado
Starflyer
Ferrari:
4-elements
Peterselieman
Williams:
Karstman
Fopje
Alfaromeo:
flipsen
GotenSSJ
AlphaTauri:
mar456
WEST
AstonMartin:
Max23
Mexicanobakker
Alpine:
potjecreme
engine
HAAS:
DutchTrain
Pleasureman_Gunther
Sabata RESERVERIJDER
caspervc RESERVERIJDER
Ik zeg:GAME ON
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Ja, ik weet dat het tegenwoordig allebei mag, maar wat vind ik het lelijkquote:
* stuurt met tegenzin extra grote chequequote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het tegenwoordig allebei mag, maar wat vind ik het lelijk![]()
Even mijn excel aanpassen met iets als =IF(user="mar456";-100;"") ofzo
Bij de kwalificatie gaat het om de posities na Quali 3. Dus je kunt niet 2x dezelfde coureur invullen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:07 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Grande Premio da Zandbak
Pleasureman_Gunther - Uralkali Haaski F1 Team
VT1: Verstappen
VT2: Verstappen
VT3: Hamilton
Q1: Ricciardo
Q2: Verstappen
Q3: Verstappen
Q-time: 1:27.288
Hoogste topsnelheid Q: Aston Martin
R1: Hamilton
R2: Verstappen
R3: Bottas
R4: Perez
R5: Norris
R6: Ricciardo
R7: Gasly
R8: Leclerc
R9: Alonso
R10: Stroll
Snelste ronde: Verstappen
Snelste pitsstop: Red Bull
Eerste uitvaller: Mazepin
Aantal rijders dat finisht in dezelfde ronde als de winnaar: 10
Dat werkt niet hequote:Op donderdag 25 maart 2021 21:41 schreef potjecreme het volgende:
@:engine @:Dven @:vosss @:peterselieman
Zo eens voor zitten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:28 schreef flipsen het volgende:
Voor de newbies: de voorspelling moet 1 uur voor de EERSTE VRIJE TRAINING binnen zijn he!
Thanks, ik zal het aanpassen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bij de kwalificatie gaat het om de posities na Quali 3. Dus je kunt niet 2x dezelfde coureur invullen.
En bij eerste uitvaller moet je een team invullen, niet een coureur.
Ah, ik ook. Q3, nu is het duidelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:52 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Thanks, ik zal het aanpassen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:55 schreef Dven het volgende:
Team Mercedes moet een reservecoureur gaan oproepen vrees ik
Hier zijn de laatste woorden nog niet over gesprokenquote:
(Licht Duits accent ) M'n voorspelling staat gereed dus wat mij betreft... bin ich dabeiquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:38 schreef Dven het volgende:
Als één van de reservecoureurs binnen nu en een half uur reageert, mag het dan als seizoensopeninguitzondering dan toch wel?
@:Sabata
@:caspervc
Sabatagodquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
M'n voorspelling staat gereed dus wat mij betreft....
IK WAS WERKEN!!quote:
PRIORITEITEN LEREN STELLEN!!quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:38 schreef Dven het volgende:
Als één van de reservecoureurs binnen nu en een half uur reageert, mag het dan als seizoensopeninguitzondering dan toch wel?
@:Sabata
@:caspervc
Bij niet of te laat voorspellen ontvang je toch nog een aantal punten, mits de laagst scorende user er geen potje van maakt. Dus, stél (hehe) dat Dven (ik noem maar wat hehehe) laatste wordt met 30 punten, dan ontvang jij 2x de hel... oh nee, 30/2=15 punten.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:36 schreef potjecreme het volgende:
Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix 2021
[ afbeelding ]
Potjecreme
VT3: Verstappen
Q3 1: Verstappen
Q3 2: Hamilton
Q3 3: Bottas
Q-time: 1:27:678
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:20 schreef WEST het volgende:
Grand Prix van Zandbak'
WEST - AT
ahrein
Tarado - RBR
VT3: Verstappen
Q3 1: Verstappen
Q3 2: Hamilton
Q3 3: Bottas
Q-time: 1:27:343
nee hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Edit: Verrek, nu zie ik dat dit de voorspelling van @:Tarado is
Ja duh, dat doen we allemaal wel. Maar haal dan wel de naam van die speler wegquote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:16 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoorik kopieer er vaak 1 en die pas ik aan.
![]()
ja klopt vergeten te doenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja duh, dat doen we allemaal wel. Maar haal dan wel de naam van die speler weg
quote:
Dan is het maar goed dat ik nog wat dingen aangepast heb.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem aan dat ik dus dubbele punten krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feli Pleasureman! Mooi debuut!
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
191 had ik wel mee gewonnenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:32 schreef WEST het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik nog wat dingen aangepast heb.
Beginnersgelukquote:Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef flipsen het volgende:
Gelijk maar de uitslag doen? Aangezien de snelste pitstop toch bij iedereen altijd hetzelfde is![]()
UITSLAG INDIVIDUEEL:
Pleasureman_Gunther Haas 135
DombohetOlifantje1 McLaren 116
4-elements Ferrari 106
Peterselieman Ferrari 106
Fopje Williams 106
WEST AlphaTauri 103
Starflyer RedBullRacing 100
Sabata RESERVE 100
opreis McLaren 90
Max23 AstonMartin 90
Mexicanobakker AstonMartin 90
Tarado RedBullRacing 88
Karstman Williams 87
potjecreme Alpine 85
DutchTrain Haas 83
engine Alpine 79
GotenSSJ Alfaromeo 78
flipsen Alfaromeo 75
mar456 AlphaTauri 68
Dven Mercedes 65
caspervc RESERVE 54
vosss Mercedes 27
UITSLAG TEAMS:
Haas 218
Ferrari 212
McLaren 206
Williams 193
RedBullRacing 188
RacingPoint 180
AlphaTauri 171
Renault 164
Alfaromeo 153
Mercedes 92
Mooie eerste plek voor rookie Gunther "fuck it" Pleasureman
En daarmee ook gelijk de tussenstand na de eerste raceAls iedereen nog even dubbelcheckt of ze geen gekke dingen zien wordt dat gewaardeerd
Ik ben het er niet mee eens dat de punten van een reserve worden gebruikt voor de mensen die niets hebben ingevuld.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef flipsen het volgende:
Gelijk maar de uitslag doen? Aangezien de snelste pitstop toch bij iedereen altijd hetzelfde is![]()
UITSLAG INDIVIDUEEL:
Pleasureman_Gunther Haas 135
DombohetOlifantje1 McLaren 116
4-elements Ferrari 106
Peterselieman Ferrari 106
Fopje Williams 106
WEST AlphaTauri 103
Starflyer RedBullRacing 100
Sabata RESERVE 100
opreis McLaren 90
Max23 AstonMartin 90
Mexicanobakker AstonMartin 90
Tarado RedBullRacing 88
Karstman Williams 87
potjecreme Alpine 85
DutchTrain Haas 83
engine Alpine 79
GotenSSJ Alfaromeo 78
flipsen Alfaromeo 75
mar456 AlphaTauri 68
Dven Mercedes 65
caspervc RESERVE 54
vosss Mercedes 27
UITSLAG TEAMS:
Haas 218
Ferrari 212
McLaren 206
Williams 193
RedBullRacing 188
RacingPoint 180
AlphaTauri 171
Renault 164
Alfaromeo 153
Mercedes 92
Mooie eerste plek voor rookie Gunther "fuck it" Pleasureman
En daarmee ook gelijk de tussenstand na de eerste raceAls iedereen nog even dubbelcheckt of ze geen gekke dingen zien wordt dat gewaardeerd
Heeft vosss zich vergist in het bankrekeningnr? Want dat zou betekenen dat hij 32 punten zou scoren... Ik zie het probleem overigens niet zo, maar gooi het graag in de groep. Meningen graag!quote:Op maandag 29 maart 2021 09:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat de punten van een reserve worden gebruikt voor de mensen die niets hebben ingevuld.
Daarom, je moet de niet invuller niet meer belonen dan nodig, wat mij betreft was het gewoon 0 punten geweest, het is al coulant deze regel en de reserve doet toch gewoon meequote:Op maandag 29 maart 2021 11:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heeft vosss zich vergist in het bankrekeningnr? Want dat zou betekenen dat hij 32 punten zou scoren... Ik zie het probleem overigens niet zo, maar gooi het graag in de groep. Meningen graag!
quote:Op maandag 29 maart 2021 12:02 schreef potjecreme het volgende:
Het verbaasde mij dat de reserve mensen iets hadden ingevuld en dat het is beloond met punten. Ze lijken de rol van reserve niet te snappen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:53 schreef flipsen het volgende:
Ik heb een team RESERVE opgenomen in mijn excel, met daarin de rijders @:Sabata en @:Whiskers2009 . Wanneer duidelijk wordt dat iemand er met de pet naar gooit in een officieel team, kunnen de reserverijders instappen en nemen hun punten mee naar dat team (punten van de speler die gewipt wordt worden dan afgenomen). Lijkt me een prima oplossing.
Ik zal vanmiddag/vanavond het nieuwe 2021 topic openen, beetje druk op dit moment omdat iemand mijn website heeft platgelegd
Voorlopig ben je ook de laatste en het is al woensdag... Ik zou die teammaat van je maar eens wakker schoppen voordat ie het weer vergeetquote:Op maandag 29 maart 2021 10:16 schreef Dven het volgende:
Misschien dat als eerste invullen meer succesvol is
@vosss !quote:Op woensdag 7 april 2021 11:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Voorlopig ben je ook de laatste en het is al woensdag... Ik zou die teammaat van je maar eens wakker schoppen voordat ie het weer vergeet
Edit: Euh, wait... whut? Dit weekend nog geen raceweek?!? Wtf...
Ja nou pleur hem er maar gewoon lekker uit zou ik zeggen want zet op deze manier heel z'n team voor lulquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]3 strikes and he is out of hoe werkt dat eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |