Nou ik schrik er een beetje van dat mensen zo min moslims kennen. Pak Fok-it in dit topic, altijd de mond vol over het beschermen van moslims, iedereen voor gek verklaren, maar ze kent er dus één, van vroeger... ja dan valt mij de mond toch open.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:05 schreef Marsenal het volgende:
lol jarvis woont in overvecht, dat verklaart een hoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets wat toch veel invloed heeft gehad op zijn levensloop.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:05 schreef Marsenal het volgende:
lol jarvis woont in overvecht, dat verklaart een hoop
Dit heeft absoluut een kern van waarheid. Ik moet meteen denken aan de grootvader van mijn vrouw, tot aan zijn dood zeiken over die 'kutmarrokanen' maar woonde al 50 jaar in bakfietsbuurten en grachtenpandenquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nou ik schrik er een beetje van dat mensen zo min moslims kennen. Pak Fok-it in dit topic, altijd de mond vol over het beschermen van moslims, iedereen voor gek verklaren, maar ze kent er dus één, van vroeger... ja dan valt mij de mond toch open.
Duidelijk dat de mensen die opgroeien in achterbuurten, het zogenaamde tokkie volk, toch een stuk multicultureler zijn dan de grootste schreeuwers.
Ik geloof meteen dat het andersom ook zo werkt hoor. En blijkbaar heb ik gewoon wat meer negatieve ervaringen gehad dan anderen gezien er hier users zijn die toch ook wel wat moslims kennen die fatsoenlijk zijn. Waardeer die fatsoenlijke ook welquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit heeft absoluut een kern van waarheid. Ik moet meteen denken aan de grootvader van mijn vrouw, tot aan zijn dood zeiken over die 'kutmarrokanen' maar woonde al 50 jaar in bakfietsbuurten en grachtenpanden
Nou, als je zijn topic leest ( R&P / Het gaat niet goed met mij... ) dan hebben vooral autochtonen hem genaaid, maar autochtonen scheert hij niet over één kam zoals hij allochtonen wel over één kam scheert.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iets wat toch veel invloed heeft gehad op zijn levensloop.
Tja, je kan natuurlijk ook gewoon pech hebben. En bij problemen sowieso eerst naar jezelf kijken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:24 schreef JohnRock het volgende:
[..]
Nou, als je zijn topic leest ( R&P / Het gaat niet goed met mij... ) dan hebben vooral autochtonen hem genaaid, maar autochtonen scheert hij niet over één kam zoals hij allochtonen wel over één kam scheert.
Dit is wat JARVIS had geschreven over allochtonen: “Zelfs die zogenaamde goede blijken keer op keer crimineel te zijn, of ze nu voetballen, wethouder zijn in Amsterdam of voor GL op de kieslijst staan”
Geen alcohol, niet roken, niet je verjaardag vieren maakt je krankzinnig? Ik vind dit een krankzinnige uitspraak hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:18 schreef Hiddendoe het volgende:
3 moslims. Eigenlijk 2 of beter gezegd 1. Nou ja, ik weet het eigenlijk niet.
Moslim 1 doet aan ramadan maar drinkt en rookt buiten die periode. Echt een hele leuke man.
Moslim 2 is geen echte moslim, want drinkt en rookt en doet nergens aan. Hele lieve man.
Moslim 3. Is een vrouw, was een tijdje moslima, laat zich nu weer Maria noemen, wat haar doopnaam is.
De enige fundamentalist die ik kende, was een Jehovagetuige.
Was een collega, die hebben we even heel streng toegesproken toen hij weigerde zijn dochtertje te laten behandelen vanwege een blindedarmoperatie.
Dronk geen alcohol, rookte niet, vierde zijn verjaardag nooit, want dat mocht niet.
Kortom, krankzinnigheid komt in de beste families voor.
Je moet heel veel kracht hebben, fysiek en vooral mentaal, om je zelf een plaatsje te geven met of zonder religie.
Mag je van hen wel mannen batsen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:52 schreef Pendule het volgende:
Mn hele familie. Alleen niet hier in Nederland.
Hoef ze niet te zien ofzo.
@Mortaxx en @Tjackaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:55 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer wie in VBL is eigenlijk moslim?
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mag je van hen wel mannen batsen?
Jij woont niet in Paddepoel dusquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:20 schreef Rene het volgende:
Weinig echte moslims privé. Nu is Groningen nog redelijk wit te noemen en mijn woonwijk wel heel erg. Dit to be honest. Qua werk heb ik met veel meer te maken. Maar dan ook de minima onder de moslims.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |