Mooi man, veel plezier ermee. Gaat je zeker bevallen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Er wordt vandaag een nieuwe TV bezorgd
Allemaal jullie schuld, want t is zo'n CX.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Er wordt vandaag een nieuwe TV bezorgd
Allemaal jullie schuld, want t is zo'n CX.
quote:
Yes, de 55"quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mooi man, veel plezier ermee. Gaat je zeker bevallen.
Hier nog wat tips voor de beste settings, geldt ook voor de CX:quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Yes, de 55"Meer past echt niet in die kast. En ZO groot is mijn woonkamer in mijn prachtige villa nou ook weer niet.
Ben benieuwd! Ook of ik alles geinstalleerd krijg.
Ach vast wel, als t geen Square enix TV is
Thanks voor de tips!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12:40You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ga er gewoon even tien minuten goed voor zitten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest gisteren ruimte maken op de PS4, maar wilde Astrobot er nog niet afgooien.
Die eindbaas he... die eindbaas!
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:33 schreef KennyPowers het volgende:
[ twitter ]Had het even gekeken maar er gebeurde niets. Geen schuimbek, niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12:40The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Activi$ion je weet tochquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:15 schreef Jimbo het volgende:
Die upgrade van THPS, activision laat wel weer even z'n ware aard zien hoor
Betaal je godverdomme 150 euro voor een collectors edition waar een 'digital deluxe' versie bij zit. Denk je, prima dan heb je een plank bij de game en wat extra ingame items, vind ik leuk.
Paar maanden later komen ze met een gratis upgrade naar de PS5 voor mensen met een digital deluxe versie, anders is ie 10 euro. Prima zou je zeggen.
Nee, hebben ze het zo gedaan dat mensen met een disked versie (wat de collectors edition is) gewoon die 10 euro mogen lappen, ondanks dat je de upgrade hebt gehad naar de ditgital delux version via een code. De reden? Ja die upgrade naar de DD versie is een Digital deluxe content upgrade, je krijgt dus wel de ingame items maar de echte versie van dat spel heb je niet, je mag dus mooi nóg 10 euro betalen voor de upgrade
Krijg dan toch snel even de pestpleuris met dat kutspel van je
Dit is trouwens goed herkenbaar, had ik ook met m'n ps5 en square.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt ZO aan t godveren geweest op Square Enix gisteren
Ben best wel Final Fantasy fan, maar de online FF XI kon me nooit bekoren. Jaaaaaaaaren geleden ooit gekocht, maar zelden gespeeld. Vreselijk. Nu werd mij beloofd dat FF XIV echt veel leuker is, en dat de gratis demo behoorlijk uitgebreid is. Nou, proberen dan!
Maar dan komt 't:
Ik heb dus ergens een square account, maar dat is echt van zo'n 10 jaar geleden. Denk je nou echt dat ik dat paswoord nog weet? Maar goed, "wachtwoord vergeten" dan maar. Alleen, om een nieuw wachtwoord aan te maken moet je een zo'n security vraag beantwoorden. Met de keuze uit zo'n 5 vragen en qua antwoorden ook nog caps en spatie gevoelig. Als ik mijn wachtwoord van 10j geleden niet meer weet, dan wordt dat OOK lastig he?Het leek er op dat ik 1x goed heb gegokt, en dat ik t veranderd had. Maar bij opnieuw inloggen zegt ie nog steeds dat t niet klopt. Helaas.
Maar wat kan mij zo'n 10j oud account boeien? Ik maak wel een nieuwe aan. Zou je denken......... dat kan dus niet! Op de PS4 zit het account voor eens voor altijd muurvast gekoppeld aan je PS-account! Je kunt t niet aanpassen...... (hooguit een heel nieuw PS account aanmaken en daarmee speciaal voor dit spel inloggen)
Dus:
• Account eeuwen oud
• Wachtwoord vergeten en security vraag ook
• Wachtwoord niet aan te passen
• Nieuw account niet aan te maken
Muurvast en niet te spelen dus .............. Je zou er 50,- voor betaald hebben zeg, voor dat spel
Heb maar een ticket laten inleggen bij de service desk, maar daar verwacht ik zeer weinig van.
Door dit soort kutacties hou ik toch stiekem m'n hart vast voor de opkomende Diablo games...quote:
Paragon points kopen met geld, fuck die grindquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Door dit soort kutacties hou ik toch stiekem m'n hart vast voor de opkomende Diablo games...
Ik was eerlijk gezegd echt verbaasd dat ik van Crash Bandicoot 4 een gratis PS5 upgrade heb gehad.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Door dit soort kutacties hou ik toch stiekem m'n hart vast voor de opkomende Diablo games...
Je zou bijna denken dat ze digitale games aan het pushen zijn om helemaal van fysieke games af te raken uiteindelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:15 schreef Jimbo het volgende:
Die upgrade van THPS, activision laat wel weer even z'n ware aard zien hoor
Betaal je godverdomme 150 euro voor een collectors edition waar een 'digital deluxe' versie bij zit. Denk je, prima dan heb je een plank bij de game en wat extra ingame items, vind ik leuk.
Paar maanden later komen ze met een gratis upgrade naar de PS5 voor mensen met een digital deluxe versie, anders is ie 10 euro. Prima zou je zeggen.
Nee, hebben ze het zo gedaan dat mensen met een disked versie (wat de collectors edition is) gewoon die 10 euro mogen lappen, ondanks dat je de upgrade hebt gehad naar de ditgital delux version via een code. De reden? Ja die upgrade naar de DD versie is een Digital deluxe content upgrade, je krijgt dus wel de ingame items maar de echte versie van dat spel heb je niet, je mag dus mooi nóg 10 euro betalen voor de upgrade
Krijg dan toch snel even de pestpleuris met dat kutspel van je
Links: -10.25quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Echt maar letterlijk 1 oog, of blind aan 1 oog?
Met een grote kans dat ze 10 jaar geleden niet die security vraag hadden op de websitequote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb dus ergens een square account, maar dat is echt van zo'n 10 jaar geleden. Denk je nou echt dat ik dat password nog weet? Maar goed, "wachtwoord vergeten" dan maar. Alleen, om een nieuw wachtwoord aan te maken moet je een zo'n security vraag beantwoorden. Met de keuze uit zo'n 5 vragen en qua antwoorden ook nog caps en spatie gevoelig.
Dat is wel heel fors.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Links: -10.25
Dus fysiek 2 maar het is er maar 1
Nee. Het zijn de zenuwen achter het oog.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
D
[..]
Dat is wel heel fors.
Maar zijn er dan geen brillen of lenzen voor de sterkte dan?
Ik heb zelf -6 en -6,5 en draag gewoon daglenzen.
Vervelendquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Het zijn de zenuwen achter het oog.
Toen ik 9 was zei de oogarts: als het andere oog was afgeplakt voor je 5 was was het waarschijnlijk goed gekomen
Maar we kunnen eens kijken of dat nu ook nog lukt. Oog afgeplakt. 2 uur later lag ik onder een auto en in het ziekenhuis.
Je leert er mee leven ;-)
Denken dat er mensen zonder afwijking op fok zittenquote:
Coolquote:“Music is power.”
The musical compositions that dwell within girls become their power.
Legendary operas, grand compositions created in an era long ago.
“Musicartou”—new life breathed into those scores.
In a world where music is lost, the girls fight using the power of music in a fleeting, yet beautiful story of fate.
They merely aim for the joy that lies ahead.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denken dat er mensen zonder afwijking op fok zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |