quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
En het houdt niet opquote:
Oh, die kreeg ik niet mee?quote:Op maandag 22 maart 2021 20:01 schreef itchycoo het volgende:
Gelijk al zijn baan afkraken in je eerste reactie. Well done.
Die stijgt op met die wimpersquote:
Ze hebben vast ook een master bosbessen plukkenquote:Op maandag 22 maart 2021 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Mijn vertrouwen in de Marrokkaanse universiteiten neemt wat af.
De toon toen hij z’n naam zei. Of het ging per ongelukquote:Op maandag 22 maart 2021 20:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beetje denigrerende toon over z’n lijm.
Hij zei dat ie in de lijmfabriek werkte en haar eerste reactie was “Okeee...en wil je altijd in die *lijm* fabriek blijven werken?” waarbij ze lijm met haar armen benadrukte alsof het iets volslagen idioots isquote:
Ach ja, universiteit is in veel landen gewoon voortgezet onderwijsquote:Op maandag 22 maart 2021 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Mijn vertrouwen in de Marrokkaanse universiteiten neemt wat af.
Waarschijnlijk toch nog beter geschoold dan Veerle.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ach ja, universiteit is in veel landen gewoon voortgezet onderwijs
Mijn overbuurvrouw ook. Wel een heel aardig mens trouwens.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ken een Poolse die heeft net zo'n uiterlijk incl neus
Snap niet dat vrouwen denken dat dat mooi is.quote:
Hij kan er weinig aan doen. Zij wel.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind de make-up en het kapsel van Veerle echt tamelijk raar. Haar van hem trouwens ook.
Ik vind het wel mooi. Gast is niet snel te porren. Of weet het goed te verkopen.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:07 schreef Nine. het volgende:
Die Berber is een beetje verstandelijk beperkt.
hij kan best veel aan zijn kapsel doen.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij kan er weinig aan doen. Zij wel.
Komop Visje, hij is wel cringe hoor, mi gado.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Screech is wel een leuke blije sympathieke gast.
Ja nou dat hoort bij een nerdquote:Op maandag 22 maart 2021 20:10 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Komop Visje, hij is wel cringe hoor, mi gado.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |