abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:28:59 #226
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_199026752
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Isaksson die gekleurde shirts begon te dragen, omdat dat hem meer uitstraling zou geven. De tegenstander scheet 7 kleuren _O_

_O_ Uitstraling _O_
Altijd leuk om herinneringen aan Isaksson op te halen met mijn Zweedse collega, die heeft net zulke traumas als ikzelf aan die gozer. Wat was die slecht zeg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:34:48 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199026829
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
Qua kwaliteiten schat ik Drommel een beetje in op het niveau Zoet. Drommel heeft iig wel een betere uitstraling. We gaan het zien.
Voetballend is Drommel echt wel goed, alleen Onana misschien beter, het is afwachten hoe hij met de druk omgaat die je bij PSV wel hebt en bij Twente niet.
pi_199026841
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Altijd leuk om herinneringen aan Isaksson op te halen met mijn Zweedse collega, die heeft net zulke traumas als ikzelf aan die gozer. Wat was die slecht zeg.
Dat zal vast, maar alleen zijn uitstralingen plukte al 3 ballen per wedstrijd uit de kruising. Dat telt ook.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_199026858
Die 3-delige podcast met Mart is wel goud. Leuke verhalen over alle spelers :D
En zo te horen heeft hij de hoop op Mo ook opgegeven. Die vertrekt dus gewoon.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199026862
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Als een zak aardappelen naar de hoek
pi_199026868
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:36 schreef RipCity het volgende:
Die 3-delige podcast met Mart is wel goud. Leuke verhalen over alle spelers :D
En zo te horen heeft hij de hoop op Mo ook opgegeven. Die vertrekt dus gewoon.
Deel A geluisterd, erg vermakelijk ja. Bommel schijnt er ook flink van langs te krijgen in de andere delen.
pi_199026899
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:37 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Deel A geluisterd, erg vermakelijk ja. Bommel schijnt er ook flink van langs te krijgen in de andere delen.
Dacht altijd dat dat rookbuddies waren. Zal wel gestopt zijn dan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_199026927
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dacht altijd dat dat rookbuddies waren. Zal wel gestopt zijn dan.
De liefde is denk ik over ja.

Dat Mart van den Heuvel als teammanager gestopt is bij PSV is vooral gekomen door Mark van Bommel. Dat geeft hij aan in de Skiete Willy Podcast van Voetbal International. "Zijn periode als trainer was echt dramatisch. Als speler had ik echt een heel goede band met hem. Toen hij de Gouden Schoen won heb ik die nog uitgereikt. Dat was echt een leuke periode", aldus Van den Heuvel. "Toen werd hij trainer... Bij de jeugd kreeg hij al aanvaringen met de hoofd opleiding. Hij deed volledig zijn eigen ding en ging niet mee volgens de structuur."

Van Bommel werd vervolgens hoofdtrainer toen Philipp Cocu naar Fenerbahce vertrok. "Dat was schijnbaar zo beloofd en dat is helemaal fout", zo geeft hij aan. "Ik snap ook echt niet wat hem bezielde en ik heb ook helemaal geen contact meer met hem gehad toen hij ontslagen werd. Hij heeft mij één keer gebeld, daags nadat hij ontslagen was. Hij schold me helemaal verrot en toen heb ik hem neergelegd. Hij belde nog een keer met een geheim nummer. Toen heb ik hem gezegd dat hij maar naar Veldhoven moest komen en dan zou ik hem vertellen wat voor grote lul hij is. Daarna heb ik nooit meer iets van hem gehoord.
pi_199026957
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:41 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

De liefde is denk ik over ja.

Dat Mart van den Heuvel als teammanager gestopt is bij PSV is vooral gekomen door Mark van Bommel. Dat geeft hij aan in de Skiete Willy Podcast van Voetbal International. "Zijn periode als trainer was echt dramatisch. Als speler had ik echt een heel goede band met hem. Toen hij de Gouden Schoen won heb ik die nog uitgereikt. Dat was echt een leuke periode", aldus Van den Heuvel. "Toen werd hij trainer... Bij de jeugd kreeg hij al aanvaringen met de hoofd opleiding. Hij deed volledig zijn eigen ding en ging niet mee volgens de structuur."

Van Bommel werd vervolgens hoofdtrainer toen Philipp Cocu naar Fenerbahce vertrok. "Dat was schijnbaar zo beloofd en dat is helemaal fout", zo geeft hij aan. "Ik snap ook echt niet wat hem bezielde en ik heb ook helemaal geen contact meer met hem gehad toen hij ontslagen werd. Hij heeft mij één keer gebeld, daags nadat hij ontslagen was. Hij schold me helemaal verrot en toen heb ik hem neergelegd. Hij belde nog een keer met een geheim nummer. Toen heb ik hem gezegd dat hij maar naar Veldhoven moest komen en dan zou ik hem vertellen wat voor grote lul hij is. Daarna heb ik nooit meer iets van hem gehoord.
Die man heeft gewoon een koud pilsje nodig. Zal 'm een prettiger mens maken.
pi_199027083
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:03 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet...het kan echt NOG slechter.
Die eerste paar potten van Gomes destijds. :D
pi_199027281
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Had totaal geen uitstraling toen :r
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:11:36 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199028104
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik kan begrip opbrengen voor aanpassingsperikelen. Mvogo startte ook dramatisch met die terugspeelballen enzo. Dan krijg je het voordeel van de twijfel nog. Maar zijn outfit blijft nog steeds schoon en van elke drie schoten op doel vliegen er twee in. Dat is gewoon niet okay aan het einde van het seizoen.

Hij mag terug naar zijn eigen land.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 17:51:58 #238
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199030210
Drommels drommels
What can change the nature of a man?
pi_199031722

Mooi gifje als hij een fout maakt
pi_199033426
https://www.ed.nl/eindhov(...)ig-miljoen~aa155d8f/

Ik had gedacht dat het hier al groot feest zou zijn :+

20 miljoen opbrengsten uit de hypotheek doet me wel denken aan die verkoop van de grond van een paar jaar geleden :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 16 april 2021 @ 21:53:03 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199033704
Klinkt leuk, maar een Baumgartel en een Bruna verder en de helft is alweer op.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_199033811
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt leuk, maar een Baumgartel en een Bruna verder en de helft is alweer op.
Het is ook geen 50 miljoen om enkel in de selectie te investeren als ik het goed lees, daarnaast was er al een verlies van een miljoen of 25 wat weggepoetst moet worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_199033941
quote:
Wel bijzonder dat PSV zo even 50 miljoen euro kan regelen en een club als Feyenoord dat maar niet voor elkaar krijgt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 16 april 2021 @ 22:20:27 #245
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199034119
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Wel bijzonder dat PSV zo even 50 miljoen euro kan regelen en een club als Feyenoord dat maar niet voor elkaar krijgt.
Waar Feyenoord mee bezig is gaat (aldus berichtgeving) om bijna het drievoudige dus niet zo gek denk ik.
pi_199034701
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:41 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hij belde nog een keer met een geheim nummer. Toen heb ik hem gezegd dat hij maar naar Veldhoven moest komen en dan zou ik hem vertellen wat voor grote lul hij is. Daarna heb ik nooit meer iets van hem gehoord.
Apart, ik bespeur vele overeenkomsten met Kevin Hofland en zijn laatste confrontatie met Sjors Ultee bij Fortuna. Behalve dan dat Ultee Hofland na zijn tirade geen grote lul heeft genoemd
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199034873
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Berschil tussen top en tob
pi_199034986
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:20 schreef fetX het volgende:

[..]

Waar Feyenoord mee bezig is gaat (aldus berichtgeving) om bijna het drievoudige dus niet zo gek denk ik.
Waar Feyenoord sinds 1971 mee bezig is, is om weer een topclub te worden en dat is nog steeds niet gelukt. Dus als het om zo een plan gaat dan weten we het wel.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 16 april 2021 @ 23:36:29 #250
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199035137
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:24 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Waar Feyenoord sinds 1971 mee bezig is, is om weer een topclub te worden en dat is nog steeds niet gelukt. Dus als het om zo een plan gaat dan weten we het wel.
Als je een sneer uit wil delen doe dat voortaan dan meteen ipv een volledig scheve vergelijking te maken. Scheelt mij weer tijd :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')