Snap er niks van. Gotzon had in dit veld, op dit parcours met een beetje mazzel zomaar top 5 kunnen rijden in een sprint.quote:
Ja, hij lijkt de verkeerde dag te hebben uitgekozenquote:Op maandag 22 maart 2021 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Snap er niks van. Gotzon had in dit veld, op dit parcours met een beetje mazzel zomaar top 5 kunnen rijden in een sprint.
De weg ligt open voor De Oorlel.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:36 schreef Marcoss het volgende:
Zonder Sagan wordt dat een sprint zonder sprinters
Als je als een baksteen lost bij twee medevluchters was er van sprinten geen sprake geweest lijkt me.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Snap er niks van. Gotzon had in dit veld, op dit parcours met een beetje mazzel zomaar top 5 kunnen rijden in een sprint.
Geen idee, ik schakel net twee tellen geleden in. Zijn benen ginder in Italië deden beter vermoeden.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je als een baksteen lost bij twee medevluchters was er van sprinten geen sprake geweest lijkt me.
Smiss, Venturini, Rensburg en de onvermijdelijke Impij?quote:Op maandag 22 maart 2021 15:36 schreef Marcoss het volgende:
Zonder Sagan wordt dat een sprint zonder sprinters
Volgens mij reed Wilco in Catalonië ooit eens bergop de sneeuw in.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:25 schreef Aguero het volgende:
Hup Wielco. Blijf deze week op je fiets zitten jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |