Snap er niks van. Gotzon had in dit veld, op dit parcours met een beetje mazzel zomaar top 5 kunnen rijden in een sprint.quote:
Ja, hij lijkt de verkeerde dag te hebben uitgekozenquote:Op maandag 22 maart 2021 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Snap er niks van. Gotzon had in dit veld, op dit parcours met een beetje mazzel zomaar top 5 kunnen rijden in een sprint.
De weg ligt open voor De Oorlel.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:36 schreef Marcoss het volgende:
Zonder Sagan wordt dat een sprint zonder sprinters
Als je als een baksteen lost bij twee medevluchters was er van sprinten geen sprake geweest lijkt me.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Snap er niks van. Gotzon had in dit veld, op dit parcours met een beetje mazzel zomaar top 5 kunnen rijden in een sprint.
Geen idee, ik schakel net twee tellen geleden in. Zijn benen ginder in Italië deden beter vermoeden.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je als een baksteen lost bij twee medevluchters was er van sprinten geen sprake geweest lijkt me.
Smiss, Venturini, Rensburg en de onvermijdelijke Impij?quote:Op maandag 22 maart 2021 15:36 schreef Marcoss het volgende:
Zonder Sagan wordt dat een sprint zonder sprinters
Volgens mij reed Wilco in Catalonië ooit eens bergop de sneeuw in.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:25 schreef Aguero het volgende:
Hup Wielco. Blijf deze week op je fiets zitten jongen.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij reed Wilco in Catalonië ooit eens bergop de sneeuw in.
2:40, rechtdoor naar school en huis de sneeuw in.quote:
Je verzint het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 maart 2021 16:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je verzint het niet.Eritropoetina ging toch over dope-verhalen van vroeger? Sinds wanneer is dat een nieuwe David Hunter geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Je verzint het niet.Van de week ontvolgd, ik kon het niet meer aanzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]
Je verzint het niet.Deze dude zet ook op het halve peloton inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |