Snap er niks van. Gotzon had in dit veld, op dit parcours met een beetje mazzel zomaar top 5 kunnen rijden in een sprint.quote:
Ja, hij lijkt de verkeerde dag te hebben uitgekozenquote:Op maandag 22 maart 2021 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Snap er niks van. Gotzon had in dit veld, op dit parcours met een beetje mazzel zomaar top 5 kunnen rijden in een sprint.
De weg ligt open voor De Oorlel.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:36 schreef Marcoss het volgende:
Zonder Sagan wordt dat een sprint zonder sprinters
Als je als een baksteen lost bij twee medevluchters was er van sprinten geen sprake geweest lijkt me.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Snap er niks van. Gotzon had in dit veld, op dit parcours met een beetje mazzel zomaar top 5 kunnen rijden in een sprint.
Geen idee, ik schakel net twee tellen geleden in. Zijn benen ginder in Italië deden beter vermoeden.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je als een baksteen lost bij twee medevluchters was er van sprinten geen sprake geweest lijkt me.
Smiss, Venturini, Rensburg en de onvermijdelijke Impij?quote:Op maandag 22 maart 2021 15:36 schreef Marcoss het volgende:
Zonder Sagan wordt dat een sprint zonder sprinters
Volgens mij reed Wilco in Catalonië ooit eens bergop de sneeuw in.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:25 schreef Aguero het volgende:
Hup Wielco. Blijf deze week op je fiets zitten jongen.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij reed Wilco in Catalonië ooit eens bergop de sneeuw in.
2:40, rechtdoor naar school en huis de sneeuw in.quote:
Je verzint het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 maart 2021 16:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je verzint het niet.Eritropoetina ging toch over dope-verhalen van vroeger? Sinds wanneer is dat een nieuwe David Hunter geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Je verzint het niet.Van de week ontvolgd, ik kon het niet meer aanzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]
Je verzint het niet.Deze dude zet ook op het halve peloton inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Die gast had zelfs op Ludovic Robeet gewedquote:Op maandag 22 maart 2021 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eritropoetina ging toch over dope-verhalen van vroeger? Sinds wanneer is dat een nieuwe David Hunter geworden...
Plaats 32?quote:
Inderdaad. Op die eerste tijdsmeting zat hij nog redelijk achter Arensman.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die beelden icm de meelopende tijd kunnen niet juist zijn geweest.
Dit had ik even gemist.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:17 schreef showtimer het volgende:
Zag je hem? @:Rellende_Rotscholier
[ afbeelding ]
Gaat nu snel achteruit met de voorsprong.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het niet bijzonder veel voorsprong. Sterke ploegen hier als die gas geven is het snel gedaan
Ik wou het net zeggen inderdaad, die hoort hier gewoon bij te zitten. Wilco valt dan weer alles mee in z'n eerste koers na die val.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:49 schreef Marcoss het volgende:
Kruijs is bergop een stuk minder dan in de tijdrit dit jaar
Dat is over 5 maanden pasquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Yates is schandalig hard op de brommer voor iemand die goed wil zijn in de Vuelta.
Waarom zou hij hier dan niet goed kunnen zijn? Weet niet waar Eddum naar wil pieken dit voorjaarquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is, zeg maar, het hele punt.
Dat viel wel mee. Ruim nog voor zijn kopman.quote:
Kuss is hier toch (mede)kopman?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Ruim nog voor zijn kopman.
Toch nog keurig 6e geworden nadat hij tot 2 kilometer van de streep samen met Adam het beste bergop leek.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Ruim nog voor zijn kopman.
Wel typisch Kuss weer. Benen deden opeens plof.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Toch nog keurig 6e geworden nadat hij tot 2 kilometer van de streep samen met Adam het beste bergop leek.
Oh, Almeida net paar seconden overgehouden jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Almeida nog op 3.
Kelderman naar plaats 5.
Bob, je mist Taus hè?quote:98 JUNGELS Bob AG2R Citroën Team 12:43
Als het draait is kopman Robert een heel lastige tegenstander om tegen te rijden.quote:150 POWER Robert Team Qhubeka ASSOS 19:18
Heeft na de UAE Tour bijna geen normale training meer gedaan vanwege knieblessure.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:47 schreef Mykonos het volgende:
En waarom is Twan hier nou weer zo vies slecht?
Wandahl is het zoveelste nummertjes fenomeen waar Denk een harde van krijgt, maar hij rijdt zijn eerste enigszins normale seizoen in drie jaar. Vorig seizoen was logischerwijs niks door corona, het jaar daarvoor heeft hij misschien 10 noemenswaardige koersdagen gehad door een knieblessure.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:47 schreef Mykonos het volgende:
Wandahl is ook iets te vroeg prof geworden volgens mij.
Toppertjes in mijn FCPL teamquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bob, je mist Taus hè?
[..]
Als het draait is kopman Robert een heel lastige tegenstander om tegen te rijden.
Daar zou wel eens een valpartij bij kunnen zitten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Benieuwd wat Wilco gaat doen op zijn verjaardag.
Daar hebben ze nu geen last meer van (qua aanwezigheid).quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:19 schreef wimderon het volgende:
Lenny in de vroege vlucht, dat lijkt me niet heel snugger. De rest van de groep zal ook wel balen van zijn aanwezigheid.
Dat mag Jai Hindley doen namens ons.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:19 schreef Jason22 het volgende:
Hebben we Kelderman al gefeliciteerd met zijn verjaardag?
Dat niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:33 schreef Bill_Hillie het volgende:
Gaat Kruijswijk eens een rit winnen?
Videoboodschap?quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat mag Jai Hindley doen namens ons.
Wat is daar mis mee in dit geval?quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Ondanks de woorden van Brailsford gewoon het ouderwetse INEOS treintje.
Daar is niks mis mee maar ze gingen het toch anders en aanvallender doen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee in dit geval?
Dat doen ze toch ook dit seizoen? Aanvallend koersen en dom koersen zijn twee verschillende dingen. Met drie man in de top vier hoeven zij geen enkel initiatief te nemen. Ze zijn een G sprint van een volledig podium.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee maar ze gingen het toch anders en aanvallender doen?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Waar kan ik een betje plaatsen dat Chaves en Boer Harm morgen in de groupetto finishen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog iemand kunnen vinden?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Waar kan ik een betje plaatsen dat Chaves en Boer Harm morgen in de groupetto finishen?
Precies dit...en dan staan ze ook nog op de eerste drie plaatsen van het AKquote:Op donderdag 25 maart 2021 17:01 schreef Mykonos het volgende:
Klassiek saaie Sky-optocht wel dit, maar zeer mooi voor de altijd sympathieke Chaves.
Boer Harm toch alweer gekelderd van plek 5 naar 15 in 2 opeenvolgende bergetappes. Dit stokpaardje blijft fier overeind.quote:
En Tjaaves?quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boer Harm toch alweer gekelderd van plek 5 naar 15 in 2 opeenvolgende bergetappes. Dit stokpaardje blijft fier overeind.
Die mag in een grote ronde weer laten zien hoe snel zijn motortje ploft.quote:
Dat is zelfs in de beste tijd van Sky nooit gelukt, volgens mijquote:Op donderdag 25 maart 2021 17:06 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Precies dit...en dan staan ze ook nog op de eerste drie plaatsen van het AK
Dauphiné 2012 kwam in de buurt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is zelfs in de beste tijd van Sky nooit gelukt, volgens mij
Corona als warme broodjes over toonbank deze dagen in wielerpelotonquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn Kern Pharma, wat doe je.
That escalated quicklyquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:59 schreef Mykonos het volgende:
Impressionant nummer hoor, een groep van 40 man voorblijven. Nog altijd bijna 2 minuten, en het is allemaal afdalen als hij over 5km boven is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:46 schreef Szura het volgende:
[ twitter ][ twitter ][ twitter ][ twitter ][ twitter ][ twitter ][ twitter ]
Permanent ziedend
Bonus:Wedproleetjes verdienen het om in de goot te eindigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is alweer een nieuwe uit!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De Steef van de dag is een artikel uit de schoolkrant. Pik je toch weer even mee.
Dat kun je beter niet hardop zeggen. Loopt de finish trouwens op?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:42 schreef wimderon het volgende:
Sunwep voor Kanter en Euskaltel voor De Lobaat?
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat kun je beter niet hardop zeggen. Loopt de finish trouwens op?
quote:There will be a last kick of 500m at 4% until the last roundabout, located 500m from the finish (the left side seems to be preferred this time). Nothing to report on the last 500 meters which will be flat and without obstacles.
Hij vermaakt zichquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten maakt de Columbiaantjes belachelijk.
De kijkers zijn zelfs bekend met Wbeimar Gaviria, amai.quote:
In Ecuador zijn de namen nog leuker zelfs. Daar koersen Stalin en Lenin tegen elkaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:58 schreef showtimer het volgende:
Maar Narvaaz is geen Columbiaan jonges.
@wimderon grijp deze kansquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Ecuador zijn de namen nog leuker zelfs. Daar koersen Stalin en Lenin tegen elkaar.
Dit moet lukken.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef wimderon het volgende:
De nieuwe
[..]
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |