SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 22 maart 2021 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
8 pakketten aangevraagd![]()
En ook nog 2 locaties die hem als reserve hadden opgegeven.
Andere Bso’s die boutertjes gaan maken?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
8 pakketten aangevraagd![]()
En ook nog 2 locaties die hem als reserve hadden opgegeven.
Werd gisteravond nog gezonden bij op zoek naar Maria.quote:
Verven en lakken. Ik heb ze al gegoten dus 80 kabouters die klaarstaan om naar die BSO's te gaan.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Andere Bso’s die boutertjes gaan maken?
van wie niet?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel zin, maar ik mag niet. Vorige week ook al niet.
Corona. Ik werk op een zorgboerderij. Het woongedeelte is is quarantaine. Nu kan de dagbesteding niet doorgaan.quote:
Gezellig?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Gezellig, Springbreak!
https://www.ad.nl/buitenl(...)loos-miami~a201fdb5/
Ja ik dacht dat het een overwegend wit feestje was altijd. Dit zijn volgevreten KFC damesquote:Op maandag 22 maart 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig?
Heb je ook de foto's bekeken?
je zin is intussen tot 0 gedaald?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het een overwegend wit feestje was altijd. Dit zijn volgevreten KFC dames
het ziet er wel, ehhhhh, interessant uitquote:Op maandag 22 maart 2021 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou zou toch wel meedoen bij gebrek aan beter.
De eerste kont is nog enigszins hoopvol, Maar daarna gaat het hard bergafquote:Op maandag 22 maart 2021 12:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het ziet er wel, ehhhhh, interessant uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |