SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 22 maart 2021 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
8 pakketten aangevraagd![]()
En ook nog 2 locaties die hem als reserve hadden opgegeven.
Andere Bso’s die boutertjes gaan maken?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
8 pakketten aangevraagd![]()
En ook nog 2 locaties die hem als reserve hadden opgegeven.
Werd gisteravond nog gezonden bij op zoek naar Maria.quote:
Verven en lakken. Ik heb ze al gegoten dus 80 kabouters die klaarstaan om naar die BSO's te gaan.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Andere Bso’s die boutertjes gaan maken?
van wie niet?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel zin, maar ik mag niet. Vorige week ook al niet.
Corona. Ik werk op een zorgboerderij. Het woongedeelte is is quarantaine. Nu kan de dagbesteding niet doorgaan.quote:
Gezellig?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Gezellig, Springbreak!
https://www.ad.nl/buitenl(...)loos-miami~a201fdb5/
Ja ik dacht dat het een overwegend wit feestje was altijd. Dit zijn volgevreten KFC damesquote:Op maandag 22 maart 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig?
Heb je ook de foto's bekeken?
je zin is intussen tot 0 gedaald?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het een overwegend wit feestje was altijd. Dit zijn volgevreten KFC dames
het ziet er wel, ehhhhh, interessant uitquote:Op maandag 22 maart 2021 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou zou toch wel meedoen bij gebrek aan beter.
De eerste kont is nog enigszins hoopvol, Maar daarna gaat het hard bergafquote:Op maandag 22 maart 2021 12:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het ziet er wel, ehhhhh, interessant uit
Ja. En ook een klein beetje voor onderhoud aan de budabolidequote:Op maandag 22 maart 2021 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor het laten aflikken door hont?
Alle tickets van de bolletjesvluchten naar Zuid-Amerika?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb alles voor de notaris bij elkaar gesprokkeld. hoop dat het goed zit
jaquote:Op maandag 22 maart 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle tickets van de bolletjesvluchten naar Zuid-Amerika?
quote:Op maandag 22 maart 2021 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plaatje over dit plaatsje:
https://goo.gl/maps/PHzaTo5JXFt8eri58
Tering, wat weten ze na 2 keer nog niet van je dan?quote:Op maandag 22 maart 2021 13:06 schreef kwiwi het volgende:
Net 2e interview voor de potentiële nieuwe baan gehad, woensdag 3e gepland en dan nog een 4e als alles goed gaat. Wat een gedoe weer..
1e met manager, 2e met corporate HR, 3e met Chief HR Officer omdat ik daar direct mee zou werken en 4e dan nog met het team als je zo ver komt.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering, wat weten ze na 2 keer nog niet van je dan?
Jezusquote:Op maandag 22 maart 2021 13:06 schreef kwiwi het volgende:
Net 2e interview voor de potentiële nieuwe baan gehad, woensdag 3e gepland en dan nog een 4e als alles goed gaat. Wat een gedoe weer..
En dan kun je dus bij het 4e gesprek alsnog afvallen?quote:Op maandag 22 maart 2021 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1e met manager, 2e met corporate HR, 3e met Chief HR Officer omdat ik daar direct mee zou werken en 4e dan nog met het team als je zo ver komt.
In principe wel ja. Is bij ons ook wel eens gebeurd dat we zoiets hadden van.. ok deze persoon past echt totaal niet in het team.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan kun je dus bij het 4e gesprek alsnog afvallen?
Bij mij werd dat gecombineerd in twee gesprekken. En een oriënterend telefoongesprek met HR.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1e met manager, 2e met corporate HR, 3e met Chief HR Officer omdat ik daar direct mee zou werken en 4e dan nog met het team als je zo ver komt.
Jou willen ze welquote:Op maandag 22 maart 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In principe wel ja. Is bij ons ook wel eens gebeurd dat we zoiets hadden van.. ok deze persoon past echt totaal niet in het team.
Ze zijn hier niet zo georganiseerd, daarom hebben ze me ook nodigquote:Op maandag 22 maart 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij werd dat gecombineerd in twee gesprekken. En een oriënterend telefoongesprek met HR.
Waarom zit je daar en kun je niet weg?quote:Op maandag 22 maart 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit nou al sinds tien uur bij mijn pa. Wil nou wel onderhand naar huis
Auto is bij de garagequote:Op maandag 22 maart 2021 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zit je daar en kun je niet weg?
Ohquote:
Ik moet zo rond de 900 euro aftikkenquote:Op maandag 22 maart 2021 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh
Doet me eraan denken dat ik mijne ook nog even moet langsbrengen voordat de garantie afloopt. Even zien wat er eventueel nog gratis gerepareerd kan worden
aiquote:Op maandag 22 maart 2021 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet zo rond de 900 euro aftikken
daar moet je je overheen zetten, anders blijf je bij Schutz & Staffel hangen..quote:Op maandag 22 maart 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
ik zou niet met de spanning om kunnen gaan met al die gesprekken denk ik
Meh, ik hoef niet weg bij m'n huidige werkgever dus ben wat dat betreft niet gespannen. Zou leuk zijn als het wat wordt, maar anders ook geen ramp.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
ik zou niet met de spanning om kunnen gaan met al die gesprekken denk ik
Ouch....quote:Op maandag 22 maart 2021 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ik niet zo snel solliciteren op banen waar ik 4 gesprekken voor nodig hebquote:Op maandag 22 maart 2021 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar moet je je overheen zetten, anders blijf je bij Schutz & Staffel hangen..
En dat is al met familiekorting?quote:Op maandag 22 maart 2021 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zekerheid beste heid.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, ik hoef niet weg bij m'n huidige werkgever dus ben wat dat betreft niet gespannen. Zou leuk zijn als het wat wordt, maar anders ook geen ramp.
quote:Op maandag 22 maart 2021 13:20 schreef bitterbal het volgende:
best smakelijk die kwiwi thee
ik had laatst bij de aldi witte thee met een smaakje gehaald. Dat smaakt net naar cheesecake
Had mijn nichtje (heuhheuh maar weer trekvogels) drie weken geleden, ze was in principe aangenomen na drie gesprekken, kreeg ze nog een laatste verkennende gesprek met degene voor wiens portefeuille ze uiteindelijk zou gaan werken, het zou een informeel gesprek worden zonder op de inhoud heen te gaan, puur op klik en chemie, was dat laatste gesprek met iemand die haar ooit seksueel lastig had gevallen, wordt vervolgd zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In principe wel ja. Is bij ons ook wel eens gebeurd dat we zoiets hadden van.. ok deze persoon past echt totaal niet in het team.
Ik vind solliciteren ronduit leuk maar het opzeggen van de huidige baan vind ik altijd het moeilijke. Je bent toch jaren een team geweest en kent mensen door en door.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, ik hoef niet weg bij m'n huidige werkgever dus ben wat dat betreft niet gespannen. Zou leuk zijn als het wat wordt, maar anders ook geen ramp.
Gun die mensen ook een feestje.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind solliciteren ronduit leuk maar het opzeggen van de huidige baan vind ik altijd het moeilijke. Je bent toch jaren een team geweest en kent mensen door en door.
Niks huehue trekvogelsquote:Op maandag 22 maart 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Had mijn nichtje (heuhheuh maar weer trekvogels)
Ja goed, maar als je een baan of bedrijf (of in mijn geval manager) niks meer vindt kun je maar beter weg. In ieder geval tijdelijk.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind solliciteren ronduit leuk maar het opzeggen van de huidige baan vind ik altijd het moeilijke. Je bent toch jaren een team geweest en kent mensen door en door.
Is dat mijn probleem of het vrij typische probleem van een autistische maagd denk je?quote:Op maandag 22 maart 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks huehue trekvogelsniemand gelooft jouw nichtjeverhalen gewoon, da's alles
Wou dat ik niet geklikt hadquote:Op maandag 22 maart 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
https://www.theguardian.c(...)are_AndroidApp_Other
Eerst dacht ik Ieeew en toen Awwww
Geen idee, ga het ze vragen. Zo zonde van je typ-energie heel de tijd lijkt mequote:Op maandag 22 maart 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat mijn probleem of het vrij typische probleem van een autistische maagd denk je?
Oke, dan ga ik dat niet doenquote:
Duidelijk lijkt me?quote:Op maandag 22 maart 2021 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, ga het ze vragen. Zo zonde van je typ-energie heel de tijd lijkt me
Wat ben je toch ook een stakkertje soms he. Doe dat gewoon nietquote:
Hee, die brug heb ik wel eens op tv gezienquote:
Ik heb er weleens overheen gereden. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee, die brug heb ik wel eens op tv gezien
Dat witte ding met groene koepel ziet er wel interessant uit, google leert mij dat dit een luchtschacht van de maastunnel is.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat dat gele chineze ding aan de linkerkant een hotel is. Dacht dat ze daar een keer undercover zijn gaan slapen met een tv programma en allemaal bedbugs hadden
quote:Op maandag 22 maart 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had mijn nichtje (heuhheuh maar weer trekvogels) drie weken geleden, ze was in principe aangenomen na drie gesprekken, kreeg ze nog een laatste verkennende gesprek met degene voor wiens portefeuille ze uiteindelijk zou gaan werken, het zou een informeel gesprek worden zonder op de inhoud heen te gaan, puur op klik en chemie, was dat laatste gesprek met iemand die haar ooit seksueel lastig had gevallen, wordt vervolgd zullen we maar zeggen.
Nee maar ze had wel erg veel zin in die baan en ze wil die kerel onvriendelijk bij zijn ballen pakken nu.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]nou daar wil ze dan niet werken neem ik aan
quote:Op maandag 22 maart 2021 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat witte ding met groene koepel ziet er wel interessant uit, google leert mij dat dit een luchtschacht van de maastunnel is.
over 2 weken was de verhuizing toch?quote:
Normaliter slechts 4,5 procent kans dat dit een foto van vandaag is en gezien de stand van het bladerdek der bomen 0 procent kansquote:
1 april de sleutel en 10 april komen de snelle jongensquote:Op maandag 22 maart 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over 2 weken was de verhuizing toch?
quote:Op maandag 22 maart 2021 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normaliter slechts 4,5 procent kans dat dit een foto van vandaag is en gezien de stand van het bladerdek der bomen 0 procent kans
Scherpquote:Op maandag 22 maart 2021 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normaliter slechts 4,5 procent kans dat dit een foto van vandaag is en gezien de stand van het bladerdek der bomen 0 procent kans
Snelle jongens klinkt niet heel betrouwbaarquote:Op maandag 22 maart 2021 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 april de sleutel en 10 april komen de snelle jongens
verrek ja, sukkel ikquote:Op maandag 22 maart 2021 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*wacht op uitnodiging KSC housewarmingquote:Op maandag 22 maart 2021 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Lijkt me wel echt een heerlijk plekje ballie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |