Nou, dat had prima over de Zoom gemogenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We mogen maar één gast op bezoek hebben, maar waarom waren er dan bij het VVD-'feestje' meerdere mensen?
Omdat ze geen woord geloven van wat ze zelf zeggen. Zie Mona Keijzer.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We mogen maar één gast op bezoek hebben, maar waarom waren er dan bij het VVD-'feestje' meerdere mensen?
Foto van jouw verjaardag?quote:
Wel een goede vraag toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja en dan kom ik zelf niet opdagen.quote:
Met een hapje droge worst of blokje kaas per keer.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Ahhhh shit ik besef me nu pas dat ik dit jaar alweer geen kringverjaardag kan doen. Haha!
Mijn dinnie heeft een prachtig schilderij voor me gemaakt en heel veel zaadjes voor bloemen gegeven voor in de tuin. Ouders hebben heel veel geld overgemaakt en Karmeliet gegeven, ook leuk.quote:
Dit was geen feestje, ze waren aan het werk en dat kon niet vanuit huis. Dan mag je op anderhalve meter van elkaar zitten werken.quote:
Pieter lijkt me meer iemand voor de BBB.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik neem aan dat het Omzigt en zijn volgelingen zich bij Ja21 aan sluiten.
Nou, noem dat maar werkenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was geen feestje, ze waren aan het werk en dat kon niet vanuit huis. Dan mag je op anderhalve meter van elkaar zitten werken.
Lijkt me een hilarisch duo.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pieter lijkt me meer iemand voor de BBB.
Er zijn slechtere dingen om in je hoofd te hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:10 schreef Fretwork het volgende:
Kunnen jullie de naam Caroline horen zonder aan Outkast te denken? Heb verdomme al een week Roses in m'n hoofd.
Zeker, maar m'n vriendin wil weten waarom ik steeds "she's the reason for the word Bitch" mompel. Dit kan ik niet gebruiken.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zijn slechtere dingen om in je hoofd te hebben.
Sweet Caroline bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zijn slechtere dingen om in je hoofd te hebben.
Dan wordt het juli voor mijquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:18 schreef noodgang het volgende:
Wij dertigers zijn volgens Hugo dus in juni aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |